Nie jesteś zalogowany.
Veteran Sherman
Udowadniane wielokrotnie.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Szymek napisał: Po prostu ludzie dalej nie kumaja, ze jezdzac na GW godzisz sie na ryzyko utraty zycia lub zdrowia.
Udowadniane wielokrotnie.
Jak jeździsz rowerem, to również. Tu nie ma znaczenia marka.
Poza tym jak byś znał budowę i układy shermana, to byś powiedział ze jednak GW jest bezpieczny.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2200km -> KS-18L ~4500+Km -> V11 ~2500+km
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Teksty w stylu Begode jest zły i bez rzeczowego przykładu analizy itp. Powtarzanie za innymi, tylko że się pali, jest bezzasadne.
Komentarze te, tylko wywołują dodatkowy popłoch w naszej społeczności. Nowi, którzy to czytają nie dołączą do nas i będziemy mniejszością.
Dbajmy o naszą grupę.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
wg. autora uszkodzenie BMS-a baterii to dość częsta awaria w tym modelu.
Adam jest znany z szybkiego psucia wszystkiego na czym jeździ, ale z tego co sam mówi przy GW usterki miały drobniejszy charakter - jego Nikola przeżyła 5 tys km całkowicie bezawaryjnie, MsP po 4 tys. wymagał jedynie dokręcenia osi, w Msx najechał na kamień wyginając felgę - w żadnym z tych kół mimo ekstremalnego użytkowania i wypadków nie miał problemów z elektroniką.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jeśli przedobrzycie z szybkim ładowaniem, będzie problem w każdym Shermanie. Nie będę straszył, ale znam projekt na wylot i polecam Begode. Wrócę do tego za rok-dwa i dopiszę.
Wszyscy klienci zostali poinformowani co należy zrobić, lub przyjmujemy sprzęt do poprawek.
Youtuberzy teraz zajmują się rozbieraniem kół, nie mając wiedzy i zachęcając do takich czynności. Test sprzętu jak najbardziej, ale tutaj jest 100V i kilka kilowatów energii, co może spowodować pożar. Można tylko koła rozbierać w jakimś serwisie elektrycznym.
Sprzedawca, lub serwis może to zrobić i nadal jest zachowania gwarancja. Jak byś w salonie BMW zmienił coś samemu w nowym aucie, to salon odmówi gwarancji.
Ostrzegam, każdy Sherman rozebrany jest automatycznie anulowana gwarancja przez Veterana.
Pierwsze pytanie producenta jest: Czy koło było rozbierane? Czy panel górny był wymieniany. Analizują wszystko.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Nie wiem juz komu i co opowiadasz za historie, polecam ich kola i 101%, ktore mozna wycisnac, dobrze, ze ludzie nie wiedza, ze jezdza na zapalniczkach.
Tak wiem Gotway ma zabezpieczenia....tak trzeba sobie mowic....
"Gotway podaje 100% bez zabezpieczen" mowi Ci to cos?
Polecam popalowac i zobaczyc co sie na bateriach dzieje i co dalej temperatura i czujnik jakis magiczny zadziala i poprosi Cie grzecznie o zejscie z kola?
pozdrawia Adas Malysz.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Piszesz o GotWay, nie o Begode.
Masz wiedzę z czasów GotWay nie z Begode.
Nie ma żadnych czujników na akumulatorach.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
a tutaj otwarcie obudowy po wypadku:
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
wymiana padów termicznych między mosfet a radiatorem ze zwykłych silikonowych na markowe Trermalright Extreme pozwoliła obniżyć temperaturę mosfetu pod obciążeniem o 8C. Kolejny upgrade to dodatkowy wentylator, łatwiej go umocować w pustej obudowie Gotway, ale może i sherman ma jeszcze jakieś wolnie miejsce. Możnaby dać np. wiatrak na zewnątrz przed tunelem wentylacyjnym, żeby wymuszał przewiew.
---LINK--- do tych padów, jakby ktoś chciał się pobawić. Coś takiego przydałoby się w sumie w każdym mocnym monocyklu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.