Nie jesteś zalogowany.
Alternatywne środki komunikacji użytkowników, inne niż forum.
Lokomisiek napisał: Dzięki za film porównawczy, w sumie wiem jak to wygląda miedzy różnymi kółkami różnice itd, po prostu z takim sprzętem nie mam doświadczenia. Ale sam z siebie mam skłonności do jazdy bardziej ekstremalnej, Enduro, deska, wszędzie gdzie się da chciałbym przycisnąć mocnej jeśli o prędkość chodzi. Chyba na ten moment Gotway nikola jednak jest faworytem, zwłaszcza że podobno można w prosty dość sposób rozbudować pakiet w nich (?). Opcja 18" kusi ale jednak gorzej w mieście, MSX fajny, ale jednak kiepska dość rączka, i brak głośników może w mieście nieco komfort użytkowania obniżyć.
A jak to jest z awaryjnością tych kółek? Słyszałem że KS 16x lubi odpuścić przy dużych stałych prędkościach.
Koło bierze się na wyrost. Bo za pol roku sprzedasz 16 i kupisz 18, 19.
Tu się dowiesz co brać:
Odwiedzaj grupy na FB.
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
www.facebook.com/groups/263702107808724/
m.facebook.com/groups/1098582130337563?v...80839201024&sfnsn=mo
MSX jest za 5k teraz do końca grudnia. Nawet jak jest brzydki, jest to najbardziej niezawodny sprawdzony sprzęt na rynku. Nie ma żadnych wad technicznych. Im więcej czytacie tym gorzej podjąć decyzję. To jest forum walki KS vs reszta, dla tego najlepiej być na FB, tam nie ma propagandy. Ludzie piszą prawdę.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

A osoby zbanowane z FB (np. ja) nie mają legalnej możliwści uwolnić się z propagandy, nawet gdyby chciały.

Dodatkowo, Google nie indeksuje co tam piszecie. Dlatego ludzie przychodzą tu.
atdlzpae napisał: Obydwie (dwa pierwsze linki) grupy są prywatne. Jakakolwiek prawda jest tam poruszana nigdy nie wydosta się na zewnętrzny świat.
A osoby zbanowane z FB (np. ja) nie mają legalnej możliwści uwolnić się z propagandy, nawet gdyby chciały.