Nie jesteś zalogowany.
e-monocykl vs e-hulajnoga
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Z monocyklem wejde wszedzie, z hulajem niestety nie.
Monocykl ma czest teoretycznie wiekszy zasieg, w praktyce dla mnie sprawa pomijalna, bo robie max 40km.
Monocykl niestety wymaga wiecej skupienia podczas jazdy, ostroznosci, a to dziury w jezdni, a to bezpanski brzdac biegajacy etc, zatem uwazam monocykl za bardziej niebezpieczny rowniez z powodow jak elektronika odmowi posluszenstwa.
Ceny hulajki sa duzo przystepniejsze, dostepnosc czesci duzo wieksza w razie jak cos padnie.
Brak bariery wejscia w stosunku do kola, choc moja cora nauczyla sie jezdzic w 2h wiec mozna pominac.
Cenowo i praktycznie raczej hulaj ale nic nie poradze, ze sercem za kolem, dlatego mam i to i to.
Przyklad hulaj widewheel pro 2x500W ok 40km zasiegu cirka 3300zl znajdzcie mi kolo w tej cenie.... niestety solidne kola sa po prostu drogie, zas gdybym musial spozytkowac jakas wieksza kwote na transport 6-8tys to pewnie wybralbym kolo zamiast hulaja.
Nie zmienia to faktu, ze kupujac zwykla Mke i dokladajac baterie masz zasieg pod 50km predkosci przelotowe powyzej 25-28 a koszt to czesto 2000pln.
Emka jest bezkonkurencyjna i zrobilem nia ze 3tys km, mam tez ninebota s2 w powiedzmy porownywalnej cenie ale jazda tym na dalsze dystanse to katorga dla doroslego, zatem pomyka syn.
Temat rzeka, wg mnie trzeba albo miec dwa typy albo zgodnie z tabelka wybrac sobie 1szt ale konkretna.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
zakupowyporadnik.pl/jaka-hulajnoga-elekt...epsza-dla-doroslych/ , że maksymalny dystans to około 10/20 km przy jednym ładowaniu. Pytanie, że można wymienić akumulator w hulajnodze elektrycznej z większą objętością?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
z tego co piszesz wynika, że zwolennikiem hulajnóg jesteś chyba raczej teoretycznym, zadajesz tak podstawowe pytania jakbyś nie mial w ogóle doświadczenia z takim sprzętemDarek napisał: Ja zdecydowanie jestem zwolennikiem elektrycznych hulajnóg. (...) wyczytałem na
zakupowyporadnik.pl/jaka-hulajnoga-elekt...epsza-dla-doroslych/ , że maksymalny dystans to około 10/20 km przy jednym ładowaniu. Pytanie, że można wymienić akumulator w hulajnodze elektrycznej z większą objętością?

Posiadam koło i hulajnogę, modele raczej z górnej półki, mogę je porównać pod względem użytkowania.
15-30km to zasięgi typowe dla hulajnóg "marketowych", poniżej 3 tys zł. Tego typu sprzęty są zwykle z malutkimi kołami, bez amortyzacji (lub coś tam mają ale nie działa), z wąską kierownicą utrudniającą kierowanie. Jazda po nierównościach (których u nas całkiem sporo) jest nieprzyjemna, krawężnik stanowi barierę nie do pokonania. Ogólnie jest to sprzęt do jazdy po równych nawierzchniach beż żadnych przeszkód. Jak pojazd ogólnego zastosowania - osiągi, komfort i bezpieczeństwo jazdy raczej na niskim poziomie.
Od ok. 5-6 tys. wzwyż - są dostępne modele z mocnymi silnikami, amortyzacją, nieco większymi kółkami, szeroką kierownicą i lepszymi bateriami, zasięgi 40-80km. Taki sprzęt ma duże przyspieszenie, można nim jeździć nie tylko po równej nawierzchni, zasięg pozwala wyjechać trochę dalej a posiadając szybką ładowarkę można się nawet bawić w mini-turystykę. Przesiadając się z popularnej xiaomi m365 na taki sprzęt czułem się jakbym wsiadał z cinquecento do mercedesa, oba jeżdżą ale różnica jest spora. Jesli kogoś stać to warto dopłacić do trochę lepszego sprzętu.
Mimo to nawet taka lepsza hulajnoga i tak ma swoje ograniczenia, kółka max 11", nie można zdjąć rąk z kierownicy, spory ciężar i duże gabaryty. Nie rozumiem czemu producenci uparli się na tak małe kółka w hulajnogach, zastąpienie ich kołami zbliżonymi do rowerowych bardzo poprawiłoby sterowność i bezpieczeństwo tego sprzętu.
Na dojazdy do pracy chyba wolałbym hulajnogę, ze względu na to że nie trzeba się specjalnie ubierać do jazdy. Ale do rekreacji, jazdy w terenie, podróżowania wg. mnie fajniejszy jest monocykl. Przede wszystkim ma duże koło (większe modele mają koła jak w motorach), poza tym kompaktowość, lepsze osiągi i więcej frajdy. Jedyny inny e-pojazd który ma duże koła to rower elektryczny.
WrongWay od 3 lat testuje chyba wszystkie możliwe małe pojazdy elektryczne, w tym temacie ma naprawdę duże doświadczenie bo mało kto przerobił równie wiele sprzętu. Od początku kanału jako najlepszy e-jeździk cały czas wskazuje na monocykle.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
dłuuuga lista awarii Xiaomi m365pro przez 10kkm użytkowania (7:46 min filmu) daje sporo do myślenia.
Uzytkownik wydał na naprawy, wymiany zepsutych lub zużytych części i różne ulepszenia 3x więcej niż kosztowała sama hulajnoga....
Ale to chyba przypadłość raczej tych tańszych modeli, pomyślanych bardziej jako zabawka niż pojazd.
W 2022 Dualtron zaprezentował w końcu coś nowego i naprawdę ciekawego.
Model City - duże koła 15" i wyjmowana bateria 1500wh.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Mam nadzieję że inni producenci też zaczną robić hulajki na dużych kołach, znacznie stabilniejsze i bezpieczniejsze.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.