Nie jesteś zalogowany.
Wymina baterii NINEBOT E+ Dziwny problem,
2020/08/01 19:08
Autor
Wymina baterii NINEBOT E+ Dziwny problem, #10515
Mam dzwiną sytuacje z wymianą baterii. Może ktos bedzie znał odpowiedz na to zagadnienie:
NINEBOT nr 1 ma przebieg 1100km na baterii przejezrza ok 11-12 km .
NINEBOT nr 2 ma przebieg 1300km , na baterii przejezdrza 19 km
Po przelozeniu baterii z nr 2 do nr 1 ....zaistniała dziwna sytuacja. Ninebot przejechał 14km i na ostatnich 2km już się toczył ,dojechalem o domu na ostatnim migajacym światełku...
Mam stała trasę do pracy i spowrotem ,7km w jedną stronę.stała prękosc i b podobn czas ok 25-26min.
Powtorzyłem doswiadczenie i wyszło tak samo...
No to zrobiłem odwrotnie, baterie z nr 1 ,przełożyłem do NINEBOTA nr 2.... i tu kolejna niespodzianka. Przejechałem 16,5 km...zamiast 11...
testy wykonałem kilka razy, sprawdzilem cisnienie by było identyczne, identyczny czas jazdy i dystans...o co chodzi?
Myslałem ze baterie są w róznym stanie a wychodzi na to ze NINEBOT nr 1 zjada wiecej pradu jadac taka sama predkoscią bo innego wytłumaczenia chyba nie ma...
Zrobiłem testy na trasie 7km. Ninebot nr 2 na swojej baterii po 7km zostało 74% .Ninebot nr 1 na swojej baterii zostało 62% ...
Ktoś ma jakieś pomysły?, jak drugie identyczne urzadzenie może pobierać wiecej prądu?
NINEBOT nr 1 ma przebieg 1100km na baterii przejezrza ok 11-12 km .
NINEBOT nr 2 ma przebieg 1300km , na baterii przejezdrza 19 km
Po przelozeniu baterii z nr 2 do nr 1 ....zaistniała dziwna sytuacja. Ninebot przejechał 14km i na ostatnich 2km już się toczył ,dojechalem o domu na ostatnim migajacym światełku...
Mam stała trasę do pracy i spowrotem ,7km w jedną stronę.stała prękosc i b podobn czas ok 25-26min.
Powtorzyłem doswiadczenie i wyszło tak samo...
No to zrobiłem odwrotnie, baterie z nr 1 ,przełożyłem do NINEBOTA nr 2.... i tu kolejna niespodzianka. Przejechałem 16,5 km...zamiast 11...
testy wykonałem kilka razy, sprawdzilem cisnienie by było identyczne, identyczny czas jazdy i dystans...o co chodzi?
Myslałem ze baterie są w róznym stanie a wychodzi na to ze NINEBOT nr 1 zjada wiecej pradu jadac taka sama predkoscią bo innego wytłumaczenia chyba nie ma...
Zrobiłem testy na trasie 7km. Ninebot nr 2 na swojej baterii po 7km zostało 74% .Ninebot nr 1 na swojej baterii zostało 62% ...
Ktoś ma jakieś pomysły?, jak drugie identyczne urzadzenie może pobierać wiecej prądu?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/02 17:10
Wymina baterii NINEBOT E+ Dziwny problem, #10517
Może różnica w ciśnieniu w oponie (jazda na mniejszym ciśnieniu zużywa zazwyczaj trochę więcej prądu), albo np. zatarte łożyska generują dodatkowe opory?
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/02 19:58
2020/08/02 20:00 przez Demon123.
Autor
Wymina baterii NINEBOT E+ Dziwny problem, #10519
Było ientyczne. Ale dla pewnosci w jednym z niewielkim ubytkiem odbyłem jazdę 7km ,a drugą odbyłem na zbyt dużym cisnieniu . Wyniki 60% i 62 % co wskazuje ze praktycznie nie ma to znaczenia . Oczywiscie duże cisnienie to mniejsze opory toczenia ,ale by była znacząca roznica w zurzyciu pradu trzeba by było jechać bez powietrza ...
Łożysk nie mam jak sprawdzić...
A aplikacja?, jej wersja ma znacznie? Są u mnie różne.
Łożysk nie mam jak sprawdzić...
A aplikacja?, jej wersja ma znacznie? Są u mnie różne.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/09 02:28
Wymina baterii NINEBOT E+ Dziwny problem, #10533
Sprawdź wersje płyt i firmware,
pewie sie róznia.
pewie sie róznia.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2200km -> KS-18L ~4500+Km -> V11 ~2500+km
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.168 s.