Nie jesteś zalogowany.

Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km

2019/06/02 19:54 2019/06/02 19:56 przez Adam16. Powód: opis
Adam16
Świeżak
Świeżak
Posty: 14
Oklaski: 1
Więcej
Autor
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6696



Dziś się chciałem z wami podzielić wrażeniami po przejechaniu e+ 1000 km. A więc zacznijmy od początku. Ninebota kupiłem na Amazonie( tanio w porównaniu z cenami w jakich pojawia się co jakiś czas na Alledrogo), niestety standardowa bateria 320 Wh nie była tym co chciałem mieć w kole. W porywach 22 km zasięgu nie satysfakcjonowało mnie. Miałem nawet w planach sprzedanie go ale z natury nie tak łatwo się podaję. Zakupiłem więc dodatkową baterię na Alitanio 144 Wh w konfiguracji 15S1P i połączyłem je równolegle z oryginalną baterią. Nie powiem wtedy już mogłem zrobić na kole 35 km ale to jeszcze nie było to... Po 500 km zakupiłem więc okazyjnie drugą orginalną baterię 320 Wh i koło odżyło. Nie "stęka" pod górki takie pod które wcześniej nawet nie dojeżdżałem do połowy. Jazda z prędkością 23 km/h ciągła też nie wywołuje pikania i cofania pedałów. Ale najważniejsze zasięg. Żeby nie pisać tego posta gołosłownie specjalnie w piątek zrobiłem trasę żeby koło rozładować do 0% Niestety zrobiłem 61 km i zostało 10% baterii na których koło się nie toczyło tak standartowo tylko tak w miarę 9-11 km/h. Moja waga z plecakiem, hełmem i gadżetami 80 kg. Co do przeróbek to pojemniki na baterie zrobiłem tanim kosztem. Miały być tymczasowe a jeżdżę już tak 500 km... Dwie wywrotki i wszystko się trzyma bardzo ładnie. Ze względu na to że koło jest ciągle na gwarancji Amazonu wszystkie przeróbki robiłem bez ingerencji w instancję elektryczną i mechaniczna. Wykorzystałem złączki do baterii a do nowych pojemników orginalne otwory a nawet śrubki. Pięć minut i przywracam orginalny stan koła. Moim zdaniem te koło ma po prostu za słabną baterię która nie dostarcza "papu" silnikowi. Przez to było ciągłe pikanie i cofanie pedałów jak się trochę szalało na kole ? Koło idealnie teraz nadaje się do tricków, nie wyłączyło się nigdy nawet podczas ekstremalnego obciążenia. Jeśli ktoś by był zainteresowany to chętnie podzielę się dodatkowymi wrażeniami ?

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

PODZIĘKOWANIE Skyfia, GexN, Bivike

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/02 20:14
Bivike
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 20
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6697
Super temacik, ciekawie się to czytało. Gratulację pomysłowości, zabrakło mi jedynie więcej zdjęć kółka. Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/03 00:24
Lukasz
Ekspert
Ekspert
Posty: 233
Oklaski: 7
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6698
W czasach kiedy to kółko powstało - było super - mam jedną sztukę do teraz do nauki dla chętnych z bateria 388Wh. (customową) Idealne do nauki, w czasach kiedy innych kół nie było przejechałem na Ninebotach znacznie ponad 4000 km.
Dwa główne problemy :

- oryginalny BMS jak jest zimno/niski stan akumulatora potrafi odłączyć zasilanie by "ocalić" akumulator
- prędkość, moc, przyspieszania, wygoda (brak rączki, brak oświetlenia) - z ubiegłej epoki monocykli.

Ninebot ONE E+ 2000+ km ==> Ninebot ONE E+ z baterią 388wh 2000+ km ==> Kingsong KS16 2000+km ==> KS16S 5600+ km, ==> Z10 z modyfikacjami 1700km w pierwsze 3 miesiące, doświadczenie z Inmotion V8, Gotway 16" Gotway 18". Mody, światła itp. Jeżdżę również w złą pogodę i w zimie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/05 23:44 2019/06/05 23:45 przez Hippvs.
Hippvs
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 45
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6733
Dzieki za podzielenie się z nami tymi informacjami, sam sie zastanawiam nad wzmocnieniem swojej bateri w 9b1E+...
Szczególnie mnie zaskoczyło to:
"koło odżyło. Nie "stęka" pod górki takie pod które wcześniej nawet nie dojeżdżałem do połowy. Jazda z prędkością 23 km/h ciągła też nie wywołuje pikania i cofania pedałów."
Tego sie nie spodziewałem ze tiltback zniknie.

Gdzie upchałeś druga oryginalna baterię jestem mega ciekawy :) Daj więcej fotek, please.

Pewnie twoje kołko teraz jest całkiem "grubaśne" nie przeszkadza ci to w jeździe?
nie jest tak że stoisz tylko na połowie podestów przez to?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/06 00:11
Lukasz
Ekspert
Ekspert
Posty: 233
Oklaski: 7
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6734
Popatrz na zdjęcie w pierwszym poście - druga bateria o grubości 1 ogniwa została włożona pod oryginalną baterię. Być może się to nawet zamyka oryginalną pokrywką.

Ninebot ONE E+ 2000+ km ==> Ninebot ONE E+ z baterią 388wh 2000+ km ==> Kingsong KS16 2000+km ==> KS16S 5600+ km, ==> Z10 z modyfikacjami 1700km w pierwsze 3 miesiące, doświadczenie z Inmotion V8, Gotway 16" Gotway 18". Mody, światła itp. Jeżdżę również w złą pogodę i w zimie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/06 22:51
Hippvs
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 45
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6780
No tak to wiem, to się zamyka normalna, bo te niemieckie dodatkowe baterie tez tak sa montowane...
połowa z elektronika i druga połowa z oryginalna bateria.

Ale kolega pisze, cytuje" Po 500 km zakupiłem więc okazyjnie drugą orginalną baterię 320 Wh i koło odżyło"
Więc ona jest grubsza i to nie moze byc ta z tego zdjęcia w pierwszym poscie :/
Chyba że tez podzielił na połówki?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/10 23:17
Adam16
Świeżak
Świeżak
Posty: 14
Oklaski: 1
Więcej
Autor
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6952
Niestety nie robiłem zdjęć rozebranego monocykla, tylko te jedno które już pokazałem. W jednym pojemniku jest oryginalna bateria plus ta 144Wh a w drugim jest kolejna 320Wh plus płyta główna. Bateria jest oddzielona od płyty głównej przegrodą żeby mosfety miały dobrą wentylację i żeby coś się tam nie uszkodziło. Pojemniki jak mówiłem miały być tymczasowe a jeżdżę już tyle na nich... Są to zwykłe pojemniki na żywność z dorobionymi uchwytami. Do tego są oklejone karimatą przyklejoną na taśmę dwustronną żeby było miękko. Na to jest jeszcze wodoodporna taśma.

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/10 23:43
Hippvs
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 45
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6953
O kurcze twój 9b1 wyglada teraz jak sumo :)
Chyba z 10cm odstaja nowe pojemniki.
Nie przeszkadza ci to w jezdzie?
Wydaje sie ze musial bym stac połowa buta na podestach?
Jak jesteś z Warszawy to chetnie by się spotkał obejrzeć w akcji to sumo ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/11 08:30
Adam16
Świeżak
Świeżak
Posty: 14
Oklaski: 1
Więcej
Autor
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6962
Też myślałem że może przeszkadzać ale naprawdę dobrze się jeździ. Nawet przeszła mi przez głowę myśl że można wydrukować na drukarce 3D większe pojemniki i dożyć jeszcze po jednej oryginalnej baterii:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/11 18:13
Hippvs
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 45
Więcej
Ninebot E+ 784Wh wrażenia po 1000 km #6975
O matko!
To juz bylo by na grubosc równo z koncami podestów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.260 s.