Nie jesteś zalogowany.

Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali

2019/05/21 20:14
kotu
Niezależny Sprzedawca
Niezależny Sprzedawca
Posty: 341
Oklaski: 1
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6284

Szymek napisał: No to sie pochwale, wlasnie wyplulem dla "kotowej" Ztki takie cudo, summer edition)


Dziękuje Szymek. Nie dałem rady zawitać, może jutro. Non stop walka :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/21 22:17
hal2000
Senior forum
Senior forum
Posty: 211
Oklaski: 3
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6290

kotu napisał: Wytłumaczę łopatologicznie.

Akku Z10 to wiadro 10L wody
Akku MSX to wiadro 16L wody

Do wiadra Z10 wsadzam wąż o średnicy 31mm
Do wiadra MSX wsadzam wąż o średnicy 24mm


Przeprowadz ten experyment w domu i zobaczysz ile zostanie wody w wiadrze MSX, po przepompowaniu grawitacyjnym obu na raz.

To co zobaczysz to różnica Wh akku i zasięgów.

Pojemnosc wiadra to pojemnosc baterii, a przekroj weza to prad ktory bierze sprzęt.

Sam piszesz na priv że chcesz MSX? Więc coś cię przekonało. Sam widzisz, że ten sprzęt się sam reklamuje. Z Z10 można tylko wejść na MSX, Monster bo reszta to wielki zawód. Każdy to wie, jak spróbuje raz na tym kole już nie chce innego. Nawet jak kupisz 18XL wrócisz na MSX, jazda bez porównania. Popytaj na forum, wiele osób ma teraz MSX nowych. Z Z10 też...



Jak już tak łopatologicznie tłumaczysz, to napisz skąd ta różnica w średnicy węża.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/28 21:20
Bartosz z Podlasia
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 23
Oklaski: 1
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6557
Byłem zaskoczony, że jadąc po chodniku na Z10 musiałem uważać, aby nie trafić na rowek. I w tym przypadku głębokość rowka ma znaczenie B) Dlaczego? Jeśli opona załapała go, wtedy Z10 gwałtownie odchylała się na bok, co było zaskakujące i może doprowadzić do wywrotki. Musiałem jechać odpowiednio wolno, by móc ewentualnie skontrować odchylenie oraz aby jechać jak po sznurku pomiędzy rowkami. Nie tak wyobrażałem sobie jazdę po chodniku na grubej oponie.

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/28 23:59
Fastmimi
Świeżak
Świeżak
Posty: 4
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6562

Bartosz z Podlasia napisał: Byłem zaskoczony, że jadąc po chodniku na Z10 musiałem uważać, aby nie trafić na rowek. I w tym przypadku głębokość rowka ma znaczenie B) Dlaczego? Jeśli opona załapała go, wtedy Z10 gwałtownie odchylała się na bok, co było zaskakujące i może doprowadzić do wywrotki. Musiałem jechać odpowiednio wolno, by móc ewentualnie skontrować odchylenie oraz aby jechać jak po sznurku pomiędzy rowkami. Nie tak wyobrażałem sobie jazdę po chodniku na grubej oponie.


Też mam Z10, i jestem ciekaw czy to twoje pierwsze kółko? i jaki miałeś w ~ ogólny przebieg?, gdy trafiłeś na tego rodzaju kostkę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 15:37
Szymek
Senior forum
Senior forum
Posty: 131
Oklaski: 3
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6573
Mialem podobnie z nowa opona w V3S+, czubek wpadal mi w rowek rownej kostki i mnie zarzucalo na boki, strach bylo jezdzic

Godspeed

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 16:00
Lukasz
Ekspert
Ekspert
Posty: 231
Oklaski: 7
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6574

Bartosz z Podlasia napisał: Byłem zaskoczony, że jadąc po chodniku na Z10 musiałem uważać, aby nie trafić na rowek. I w tym przypadku głębokość rowka ma znaczenie B) Dlaczego? Jeśli opona załapała go, wtedy Z10 gwałtownie odchylała się na bok, co było zaskakujące i może doprowadzić do wywrotki. Musiałem jechać odpowiednio wolno, by móc ewentualnie skontrować odchylenie oraz aby jechać jak po sznurku pomiędzy rowkami. Nie tak wyobrażałem sobie jazdę po chodniku na grubej oponie.


By uniknąć tych problemów stań SZERZEJ - praktycznie tak żeby nie dotykać łydkami kółka -będzie lepiej, a reszta to już tak z dostaniem się od filharmonii - trzeba ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.
Z czasem zdziwisz się że na danej nawierzchni / danej okolicy miałeś problemy

Ninebot ONE E+ 2000+ km ==> Ninebot ONE E+ z baterią 388wh 2000+ km ==> Kingsong KS16 2000+km ==> KS16S 5600+ km, ==> Z10 z modyfikacjami 1700km w pierwsze 3 miesiące, doświadczenie z Inmotion V8, Gotway 16" Gotway 18". Mody, światła itp. Jeżdżę również w złą pogodę i w zimie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 16:36
Bartosz z Podlasia
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 23
Oklaski: 1
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6576

Lukasz napisał: By uniknąć tych problemów stań SZERZEJ - praktycznie tak żeby nie dotykać łydkami kółka -będzie lepiej, a reszta to już tak z dostaniem się od filharmonii - trzeba ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Z czasem zdziwisz się że na danej nawierzchni / danej okolicy miałeś problemy

Faktycznie tak może być, że rozstawienie stóp aż po same krawędzie zminimalizuje tego rodzaju zachowanie. Ostatnio przebijałem się po leśnej drodze z dziurami przez las bez większych problemów (średnio-zaawansowana akrobatyka). Wcześniej było to spore wyzwanie, ale zmiana ułożenia stóp dużo dała. Trzeba adoptować się do podłoża :)

Fastmimi napisał: Też mam Z10, i jestem ciekaw czy to twoje pierwsze kółko? i jaki miałeś w ~ ogólny przebieg?, gdy trafiłeś na tego rodzaju kostkę.

Tak, to moje pierwsze koło i miałem przejechane około 250 km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 16:52
ml
Świeżak
Świeżak
Posty: 14
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6579
ja tylko jako taki laik i teoretyk bo Z10 nigdy nie jeździłem.
przypuszczam że problemem jest to, że opona przy zachowanym właściwym ciśnieniu jest szeroka i dość płaska, przez co łatwiej jest złapać nierówności bardziej oddalone od środka koła niż w innych modelach. i te siły są już wystarczająco duże aby spychać koło do skrętu na bok. czyli to co na równej nawierzchni stabilizuje koło - utrudnia jednak skręcanie i bardziej uwydatnia podłużne nierówności.
być może Z10 wymaga większego doświadczenia niż koła ze standardową w miarę okrągłą oponą.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 17:12
Lukasz
Ekspert
Ekspert
Posty: 231
Oklaski: 7
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6580
Z10 wymaga innej techniki jazdy. Koło jest super zwrotne - ale reaguje bardziej na nierówności/pochyłości wzdłużne.
Wymaga innej techniki jazdy i nabrania doświadczenia. Sugeruje przejechanie co najmniej 500 km przed wyrażaniem opinii.
Warto eksperymentować z ciśnieniem - przy wadze ze sprzętem i plecakiem około 90 kg - zwykle ciśnienie w oponie mam w okolicy 23psi, opona jest bezdętkowa - ciśnienie spada powoli - ale raz na 3 miesiące warto sprawdzić....

Przejechałem już ponad 4200 km, jestem wciąż zadowolony.


ml napisał: ja tylko jako taki laik i teoretyk bo Z10 nigdy nie jeździłem.
przypuszczam że problemem jest to, że opona przy zachowanym właściwym ciśnieniu jest szeroka i dość płaska, przez co łatwiej jest złapać nierówności bardziej oddalone od środka koła niż w innych modelach. i te siły są już wystarczająco duże aby spychać koło do skrętu na bok. czyli to co na równej nawierzchni stabilizuje koło - utrudnia jednak skręcanie i bardziej uwydatnia podłużne nierówności.
być może Z10 wymaga większego doświadczenia niż koła ze standardową w miarę okrągłą oponą.


Ninebot ONE E+ 2000+ km ==> Ninebot ONE E+ z baterią 388wh 2000+ km ==> Kingsong KS16 2000+km ==> KS16S 5600+ km, ==> Z10 z modyfikacjami 1700km w pierwsze 3 miesiące, doświadczenie z Inmotion V8, Gotway 16" Gotway 18". Mody, światła itp. Jeżdżę również w złą pogodę i w zimie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/29 21:03
JacekWRO
Świeżak
Świeżak
Posty: 16
Oklaski: 1
Więcej
Ninebot One Z6 Z8 Z10 -18cali #6596
To ja się wypowiem, bo mam najechane 570km :) i Z10 to moje pierwsze koło. Od kilku tygodni to mój codzienny środek lokomocji do i pracy na odcinku 6km w każdą stronę + jakieś niespodziewane wypady. Trasę mam bardzo urozmaiconą: betonowa kostka, asfalt z dużą ilością żużla (chropowaty), asfalt gładki, asfalt łatany, ścieżka gruntowa w parku, bruk kamienny i na koniec płyty granitowe (wcześniej nie zwracałem na to uwagi). W całej rozciągłości zgadzam się, że Z10 jest podatna na nierówności podłużne - najgorsza jest kamienna kostka ułożona równolegle, ale podatność na nierówności zmniejsza się wraz ze zmniejszeniem ciśnienia w oponie (zwiększeniem jej powierzchni i elastyczności) i z każdym kolejnym przejechanym kilometrem. Przy całkowitym dystansie 150km omijałem kostkę bo właściwie równało się to z upadkiem, a dziś nie mam już problemu z jej pokonywaniem. Być może wypływ ma również to, że opona jest fabrycznie nowa. Nawet na oponach motocyklowych zaleca się aby ograniczyć prędkość przy nowych gumach. Zaskakująco dobrze Z10 spisuje się na ubitej, gruntowej, parkowej drodze - porównywalnie do gładkiego asfaltu. Natomiast próba przejechania nawet kawałka przez miękkie błoto (np. ścieżka rozmiękczona po ulewie) jest równoznaczna z upadkiem koła. Co do pozycji, to ja akurat czuje większy komfort gdy koło dotyka łydek - może to tylko wrażenie, ale wydaje mi się, że łatwiej opanować myszkowanie koła (ang. wobbling), które niestety raz spowodowało totalną katapultę i przed szpitalem albo dentystą uratował mnie kask ze szczęką. Rozwiązaniem pośrednim jest ustawienie gdzie palce są szeroko a łydki przy kole... No ale to moje prywatne odczucie. Generalnie jestem bardzo zadowolony z Z10. Przy okazji pytanie do doświadczonych użytkowników nie tylko z10- czy też mieliście do czynienia z myszkowaniem koła (wobbling) i jak sobie z tym poradziliście?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.455 s.