Nie jesteś zalogowany.
Jakie buty na monocykl
W V10F wolę jeździć w czymś z cienką podeszwą (np. halówki, o ile oczywiście pogoda pozwoli) - gruba opona i gumowe stópki na "poduszce" bardzo dobrze tłumią drgania od nierówności, więc stopy się nie męczą, a w zamian można lepiej wyczuć pozycję na padach/stopkach.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
GexN napisał: Wracając do butów - sporo chyba zależy od koła. W V5F+ wolałem grubsze podeszwy z lepszą amortyzacją, ale tam było dość małe kółko i zwykłe pady/stópki, więc dużo drgań od mniejszych i większych nierówności na drodze przenosiło się na stopy.
No właśnie w V5F pady są ustawione pod kątem w stronę schellów, i to wymusza nieco nienaturalne wygięcie nogi w kolanie do środka, z drugiej strony ten kąt powoduje że można mieć dużą kontrolę nad tym kółkiem, myślałem, że śrubki które są od spodu pozwalają na regulację tego nachylenia, ale okazuje się, ze one regulują tylko jak ciezko lub lekko chodzą pedały.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Takie które nie blokują ruchów, ja od roku na moto i od 400km na mono jeżdżę w TCX Street Ace Air i nie miałem lepszych, a w szafie leży przegląd rynku

Ochrona z certyfikacją i wygoda zwykłych trampków, wygląd jest zwodniczy są pancerne.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Może nie wyglądają PRO

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Bardzo wygodne do stania i chodzenia, bardzo przyczepne, amortyzacja, zwiększona kontrola nad kołem i przyspieszenie. Sa bardzo przestronne w środku, dzięki czemu można używać także zimą na 2 grube skarpety. Bardzo fajne jest to, że można je wiązać na różne sposoby, latem używam wiązania pod językiem buta - dzięki czemu stopa ma wentylację.
Po pierwszych jazdach w tych butach mój monocykl jakby dostał skrzydeł, poprawiła się też amortyzacja. Inaczej w tym układa się noga - podeszwa, cholewka i wiązanie pomagają w kierowaniu i przyspieszaniu. Przed zakupem jeździłem w krótkich butach motocyklowych i w trekkingowych półbutach - ale górskie są od obu lepsze i to pod wieloma względami.
Zdecydowanie polecam inwestycję w dobre buty na monocykl, to nasz główny punkt kontaktu z kołem.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Mysle, ze buty, to temat mocno indywidualny trzeba samemu experymentowac.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Najlepiej eksperymentować i sprawdzać, w czym jeździ się najlepiej, bo zmiennych może być dużo - właściwości koła, teren w okolicy, masa jadącego, ciśnienie w oponie, itp. itd.
Tutaj widok na gumę w stopce V8F/V10/V10F na którym dość dobrze widać tą "poduszkę":
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Szymek napisał: Najlepsze stopy ever! V10 zamiata wszystko jesli chodzi o komfort jazdy, tam mozna i w kapciach jezdzic:)
Nie wiem czy widziałeś nowe pedały "nylonowe" co robią na naszej grupie ale ponoć wygoda jazdy na nich jest bezkonkurencyjna, aktualnie czekam na testowe sztuki w kolejce ale już chłopaki dostają pierwsze egzemplarze.
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
This message has attachments images.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.