Nie jesteś zalogowany.

Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe

2019/08/22 19:25
zeus78
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 67
Oklaski: 11
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8022
Na forum międzynarodowym czy grupach fb pojawiają się od czasu do czasu zdjęcia ułamanych pedałów. Dotyczy to zarówno Inmo jak i GW czy KS. Wszystko ma swój limit, a już szczególnie chińskie amelinium

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/08/23 11:16
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 310
Oklaski: 7
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8030
Według mnie tu nie chodzi "chińskie amelinum", a użytkowanie zgodnie z tym co przewidział producent, tzw. zgodnie z przeznaczeniem. Jeżeli spróbujesz seryjnym samochodem osobowym, czy SUV'em (nawet tym z mitycznego "niemieckiego amelinum" ;) którym normalnie może zrobić bez problemu setki tysięcy kilometrów), pojechać na hopki, czy rajd WRC to też się dość szybko rozsypie. Do tego typu zabawy potrzebne są specjalne przeróbki, inna klasa materiałów i oczywiście w przypadku samochodu spore nakłady finansowe, a nawet wtedy takie sprzęty często się poddają.

Offtop: Wydaje mi się, że czasy, gdzie chińskie oznacza gorsze, a niemieckie niezawodne według mnie skończyły się kilka lat temu. Obecnie raczej "dostajemy to za co zapłacimy" (you get what you pay for), a chińskie w tej samej cenie co "zachodnie" jest niejednokrotnie lepsze. Oczywiście to temat na długą dyskusję, zależne od branży i specyfiki produktu :)

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7300km+) -> 03.2019 InMotion V10F (4400km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/08/23 12:19 2019/08/23 12:29 przez Kalmar.
Kalmar
Moderator
Moderator
Posty: 541
Oklaski: 26
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8031
O ile mnie pamięć nie myli, to KS16S wytrzyma maksymalnie 120kg. Ja wygiąłem oś i załatwiłem łożyska (nota bene takie same jak w KS16) ważąc 100kg.
Wydaje mi się, że te obciążenia są trochę nieprawdziwe.
Jedna oś i dwa łożyska. Ile to może wytrzymać ? Gdyby średnica osi wynosiła 20-25mm to byłoby dużo lepiej. Do tego mocne łożyska, szersze wsporniki z dodatkowym zabezpieczeniem i można jeździć.

Pozdrawiam. Tomek

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/08/23 13:34 2019/08/23 13:35 przez atdlzpae.
atdlzpae
Senior forum
Senior forum
Posty: 125
Oklaski: 1
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8032
Wszystkie sklepy reklamują udźwig KS16S jako 150kg. :-)
Ale w praktyce < 100kg jeżeli ktoś chce zeskakiwać z krawężników.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/10/24 13:07
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 310
Oklaski: 7
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8327
Porównanie KingSong KS-16S kontra InMotion V8. Tym razem po angielsku gdyż Adam Wrong Way zmienił język produkcji (są ewentualnie polskie napisy)

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7300km+) -> 03.2019 InMotion V10F (4400km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/10/31 15:24
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 310
Oklaski: 7
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8343
I wrażenia/podsumowanie Adama WrongWay'a jazdy na GotWay Nikola po 3000km:

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7300km+) -> 03.2019 InMotion V10F (4400km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/11/11 16:07
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 310
Oklaski: 7
Więcej
Monocyklowe szaleństwa - czyli nasze ewolucje ekstremalne i osobliwe #8398
I kolejne porównanie z serii "monocykl VS", a tym razem dokładniej Gotway Nikola 84V vs hulajnoga MiniMotors Dualtron Thunder :)

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7300km+) -> 03.2019 InMotion V10F (4400km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.189 s.