Nie jesteś zalogowany.

"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu

2018/11/07 10:30 2018/11/07 10:33 przez freerider.
freerider
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 66
Oklaski: 3
Więcej
Autor
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3300
Dzień dobry. Nie próbuję ukrywać, że piszę tego posta w stanie głębokiego już rozgoryczenia. Otóż niedawno zakupiłem używany egzemplarz KingSong KS16C jeszcze na gwarancji i z fakturą zakupu. Poprzedni, i pierwszy zarazem, użytkownik zapewnił mnie, że ten egzemplarz, już po "liftingu" (cokolwiek by to nie miało oznaczać), ma powiększoną, 12-to milimetrową, ośkę. Niezależnie fakt ten potwierdził polski dystrybutor, równocześnie pierwszy sprzedawca tego koła w Polsce: "elektryczne monocykle".

Jednak po przejechaniu pierwszych kilku kilometrów aluminiowy wspornik jednego z pedałów zaczął ocierać o obudowę silnika. Otworzyłem koło i okazało się, że ośka koła jest z jednej strony wygięta. Co bardziej przygnębiające to to, że, wbrew zapewnieniom dystrybutora, jak i poprzedniego właściciela, prawdopodobnie również wprowadzonego w błąd przez owego dystrybutora i pierszego sprzedawcy, "elektryczne monocykle", ośka koła miała nie 12 mm, lecz 10 mm, czyli była to stara osłabiona jej wersja.

Usterkę zgłosiłem do gwaranta - "elektryczne monocykle" - celem ustalenia sposobu dokonania naprawy, drogą emailową już ok. 2 tygodni temu. Niestety do dzisiaj, pomimo kilku kolejnych przynaglających emaili nikt nie zareagował na moje zgłoszenie. Sytuacja jest dodatkowo o tyle stresująca, że firma "elektryczne monocykle" nie udostępnia żadnego nr telefonu na który można by się z nią skontaktować. Tą wybitnie niekomfortową okoliczność firma "elektryczne monocykle" komentuje na swojej stronie w słowach: "Dlaczego nie podajemy numeru telefonu? Dzięki braku konieczności prowadzenia kilkudziesięciu rozmów dziennie, możemy zagwarantować jeszcze lepsze ceny i poziom jakości. Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy mailowo." Problem jednak w tym, że ta pocieszająca deklaracja nijak się ma do rzeczywistości - nikt bowiem od tygodni nie reaguje na wysyłane emaile. Zatem z firmą "elektryczne monocykle" nie ma w praktyce żadnego kontaktu, ani emailowego, ani telefonicznego.

Do niedawna na ich stronie funkcjonowało forum na którym użytkownik o nick'u "Adrian", najwyraźniej reprezentujący "elektryczne monocykle", niekiedy odpowiadał na zgłaszane problemy. Przed kilkoma dniami jednak firma "elektryczne monocykle" przebudowała swoją stronę www, a przy tej okazji zlikwidowała wspomniane "forum". Tym sposobem ostatnia szansa na kontakt z firmą "elektryczne monocykle" została zniwelowana.

Czy ktoś z użytkowników tego forum ma może podobne doświadczenia z firmą "elektryczne monocykle" i może mi doradzić, co w tej sytuacji zrobić?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą sugestię.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 10:54 2018/11/07 11:01 przez ctx.
ctx
Senior forum
Senior forum
Posty: 118
Oklaski: 3
Więcej
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3301

freerider napisał: Usterkę zgłosiłem do gwaranta - "elektryczne monocykle" - celem ustalenia sposobu dokonania naprawy, drogą emailową już ok. 2 tygodni temu.


A próbowałeś założyć zgłoszenie gwarancyjne po zalogowaniu się na swoje konto u nich ? Jak jeszcze działało forum z korespondencji z nimi wynikało, ze to chyba ma u nich wyższy priorytet niż korespondencja mailowa. Niezależnie od tego, że cała sytuacja oczywiście z brakiem reakcji na maile bardzo źle świadczy o nich, na co też wielu użytkowników m.in ja czy Kalmar też zwracało im uwagę na ich forum. Podejrzewam, że to było przyczyną zlikwidowania tego forum ;)
Ogólnie chyba pozostaje Ci czekać(po założeniu formalnego zgłoszenia w ich systemie), nie wydaje się aby firma się zwijała, tylko raczej z jakichś powodów chyba nie ogarniają. Ja po dość długim (ponad 3 tygodnie) okresie oczekiwania w końcu otrzymałem odpowiedź, wtedy bardzo rzetelną, potem coś kupowałem i też już szybko przyszło. Także nie trać nadziei ;)

Pozdrawiam! Piotrek, Kraków
PODZIĘKOWANIE freerider

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 11:28
GexN
Senior forum
Senior forum
Posty: 199
Oklaski: 6
Więcej
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3303
Spróbuj może jeszcze przez Facebook'a www.facebook.com/ElektryczneMonocyklePL
PODZIĘKOWANIE freerider

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 12:38 2018/11/07 12:43 przez Kalmar.
Kalmar
Moderator
Moderator
Posty: 452
Oklaski: 24
Więcej
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3310
No cóż, ostatni post napisałem tam na kilka dni przed wyłączeniem forum i traktował on o tym samym, wraz z linkami do forum zagranicznego bo tam też jest sporo zastrzeżeń do EM.
Oni zdaje się, że tego forum nie wyłączyli na stałe. Być może chcą zmienić szablon i przebudować forum.

Szkoda, że nie stworzyli numeru telefonu do kontaktu z serwisem. Byłoby dużo lepiej.
Niestety sposób prowadzenia biznesu w Polsce chyba się nigdy nie zmieni. Wiecznie szuka się sposobu na brzydko mówiąc wyrolowanie konsumenta tak żeby nie pokrywać kosztów gwarancji/rękojmi, zamiast prowadzić interes przejrzyście i uczciwie traktując kupującego. Przecież w takiej potężnej niszy jak EUC wszyscy się znają, spotykają się na różnych imprezach i jak potem spojrzeć komuś w oczy? Czy oni tego nie widzą, że ludzie podsumują to zachowanie w sieci? Pójdą w świat komentarze i po EM zostanie tylko smród a szkoda bo sklep jest oficjalny, mają wszystkie porządne marki i serwis.
A ile jest porządnych sklepów w Polsce sprzedających EUC to wiemy wszyscy. I mnie to dziwi, że praktycznie przy braku konkurencji EM mają problem. A co by było gdyby takich sklepów było 5-6 albo gdyby e-wheels czy speedyfeet miałoby z wysyłką podobne ceny i obsługę w języku polskim?

Z tzw "grubej rury" to zawsze można zasadzić elektrycznym monocyklom przez miejskiego rzecznika praw konsumenta i wyegzekwować swoje prawa.

Pozdrawiam. Tomek
PODZIĘKOWANIE freerider

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 12:49
freerider
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 66
Oklaski: 3
Więcej
Autor
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3311
ctx, dziękuję. Ja mam u nich konto, bo z jego poziomu zgłaszałem podobne problemy na ich forum. Teraz, na ich nowej stronie mogę się zalogować na swoje konto, ale nie bardzo rozumiem, co by mi to mogło pomóc; oni nie wydają się mieć żadnego formularza kontaktowego, ani ogólnego, ani do zgłaszania reklamacji; przynajmniej ja takowych nie znajduję. Także po zalogowaniu się żadne dodatkowe opcje kontaktu nie pojawiają się. W dalszym ciągu wszystko, co można tam znaleść, to jedynie trzy adresy email:

"Skontaktuj się z naszym biurem i sklepem:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Zamówienia, reklamacje, zwroty
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Wiadomości ogólne
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Serwis urządzeń",

ale one są martwe. nikt nie odpisuje. Jeśli coś przeoczyłem na ich stronie, bądź uprzejmy podpowiedzieć mi dokładnie, gdzie jakiś link do bezpośredniego forumularza po zalogowaniu się na ich stronie u nich się znajduje. Jeszcze raz dziękuję.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 12:52
ctx
Senior forum
Senior forum
Posty: 118
Oklaski: 3
Więcej
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3313
Po zalogowaniu się powinna Ci się pojawić opcja "Moje kółka", tam wchodzisz i tam jest guzik "Nowe zgłoszenie". O ile oczywiście zarejstrowali Ci to kółko w ogóle ;)

Pozdrawiam! Piotrek, Kraków
PODZIĘKOWANIE freerider

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 13:06
freerider
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 66
Oklaski: 3
Więcej
Autor
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3314
GexN, również dziękuję za tą sugestię; jestem zacofany, jeśli chodzi o tą platformę społecznościową, ale spróbuję pójść także tym tropem.

Kalmar, ”Z tzw "grubej rury" to zawsze można zasadzić elektrycznym monocyklom przez miejskiego rzecznika praw konsumenta i wyegzekwować swoje prawa." - oczywiście, masz rację i nie jest tak, że tych, oraz tych bardziej formalnych procedur nie znam; w innch, również przykrych przypadkach już je w przeszłości z powodzeniem uruchamiałem. Jeśli więc owe "naturalne" metody kontaktu i dochodzenia roszczeń gwarancyjnych jednak ostatecznie zawiodą i poczuję się do tego zmuszony, nie zawaham się do nich odwołać. Na razie piszę do Was, szukam sposobu dotarcia do nich i jeszcze daję im czas. Ale również dziękuję za Twój komentarz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 13:13 2018/11/07 13:15 przez freerider.
freerider
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 66
Oklaski: 3
Więcej
Autor
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3316
ctx, po zalogowaniu się nie mam nic w tych "moich kółkach". Jeśli to oni wprowadzają tam modele kółek, to zakładam, że w mojej sytuacji, gdy mam ich koło z drugiej ręki, muszę ich o tym poinformować, żeby mi je tam wrzucili; problem tylko w tym, że... właśnie nie ma jak im tego zgłosić! :-/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 13:17
ctx
Senior forum
Senior forum
Posty: 118
Oklaski: 3
Więcej
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3317

freerider napisał: ctx, po zalogowaniu się nie mam nic w tych "moich kółkach". Jeśli to oni wprowadzają tam modele kółek, to zakładam, że w mojej sytuacji, gdy mam ich koło z drugiej ręki, muszę im o tym poinformować, żeby mi je tam wrzucili; problem tylko w tym, że... właśnie nie ma jak im tego zgłosić! :-/


Aaa to jak tak to faktycznie bez dobicia się na maila tego nie przeskoczysz. Musisz im wysłać numer seryjny monocykla i poprosić o podpięcie do Twojego konta u nich.
Wtedy pokaże Ci się tam też do kiedy biegnie gwarancja oraz właśnie wszystkie zgłoszenia serwisowe, to akurat mają fajnie rozwiązane.

Pozdrawiam! Piotrek, Kraków

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/11/07 13:25
freerider
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 66
Oklaski: 3
Więcej
Autor
"Elektryczne monocykle" - brak kontaktu #3318
Na fakturze mam coś takiego: "KS16D3B1612306002". Czy to mógłby być ten nr seryjny może?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.297 s.