Nie jesteś zalogowany.
promocja monocykli - na innych forach tematycznych
Lukas napisał: Ja tez cos powiem nie zgodzę sie z Toba,poniewaz na większych kołach da sie jezdzic i jak najbardziej sie sprawdzają lepiej niż mniejsze,poniewaz na mniejszych owszem jest zwinność i nic pozatym kiepski teren dziury niskie pedały tarcie nimi po ziemi nawet doprowadzenie do wytroncenia z równowagi i wypadek byc noże nie jestes tego świadom?meczenie sie wiecznymi krawężnikami wymiana częsta dętki brak komfortu w przypadkowych krawężnikach nie jest stabilne w nierównościach,wieksze kolo nadaje sie do miasta i tu nie mam żadnej wątpliwości,używałem każdej średnicy mylne myślenie do tego prowadzi.Tylko koła ofrołdowe na miasto plus przyjemność z jazdy większa opona szerokosc pełen komforto na mniejszych zawsze poczujesz chec jazdy szybciej wtedy przesiadka na wieksze napewno z czasem to sie poczuje,tylko zwrotność w 14 cali ale nie jest taka az dobra jak wieksze średnice.Troche ma przewagę ale i wieksze koła dają to samo nie to fo kiedys, teraz jest duzo lepiej
Lukas, ja mówię o V8, dobrze wiesz że w tym kole nie da się przytrzeć pedałami


Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>5000km) , Inmotion V10F(>8000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Teraz gdy czasem dla zabawy przejadą się ks16s, to czuje się na tym kole jak na małej, trochę niebezpiecznej zabawce.
Większe koło jest cięższe, owszem, ale dla zawstydzenia powiem, że moja narzeczona, ważąca 52 kg, jest w stanie wnieść Ks18xl na 2 piętro, bez większego problemu. A skoro ona potrafi, to każdy facet powinien sobie poradzić

Komfort, stabilność i bezpieczeństwo jazdy, są większe na większych kołach moim zdaniem

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Zastanawiając się nad zakupem 18-stki (wcześniej miałem dwa KS-16: C i S) skorzystałem z uprzejmości kolegi, który pozwolił mi przetestować jego KS-18XL. Pierwsze wrażenie było zdecydowanie negatywne i zniechęcające: "czołg", ciężkie, mało zwrotne, słabo przyspiesza i hamuje itd... Powiedziałem sobie wówczas, że definitywnie pozostaję przy kołach 16-calowych.
Mimo wszystko jednak kupiłem KS-18L i po przejechaniu kilkuset kilometrów w pełni doceniam zalety większego koła - stabilność (w pełnym zakresie prędkości) i lepsze pokonywanie nierówności a jednocześnie potencjalne wady same ustąpiły wraz z przyzwyczajeniem się do jazdy na większym pojeździe.
Oczywiście na krótkie, miejskie przejazdy typu "ostatnia mila" mniejsze koło będzie lepszą opcją, ale do jazdy rekreacyjno-turystycznej - im większe EUC tym lepsze!
Więc jeśli budżet pozwala - warto od razu pokusić się o zakup docelowego koła. I wcale nie trzeba go poobijąć w trakcie nauki, to mit albo inaczej mówiąc - kwestia podejścia.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ok co do manewrowania na niskich prędkościach żaden problem jade 4na godzinę i potrafię manewrować zaden problem trzeba to używać by wiedziec w miescie tez wnoszę po schodach na bulwarach zaden problem, w autobusie to raczej tłok wiec poco upychać pod siedzenia lepiej postawić obok nogi to co wymieniasz to niulansy, i zadko zdążą sie miec takie sytuacje by z nich kozystac zazwyczaj używasz by jezdzic nie używając komunikacji czasem sporadycznie posiadacza uszczęśliwi siła moc i wygoda moje zdanie, resztę co wymieniasz to sporadyczne przypadkictx napisał:
Lukas napisał: Ja tez cos powiem nie zgodzę sie z Toba,poniewaz na większych kołach da sie jezdzic i jak najbardziej sie sprawdzają lepiej niż mniejsze,poniewaz na mniejszych owszem jest zwinność i nic pozatym kiepski teren dziury niskie pedały tarcie nimi po ziemi nawet doprowadzenie do wytroncenia z równowagi i wypadek byc noże nie jestes tego świadom?meczenie sie wiecznymi krawężnikami wymiana częsta dętki brak komfortu w przypadkowych krawężnikach nie jest stabilne w nierównościach,wieksze kolo nadaje sie do miasta i tu nie mam żadnej wątpliwości,używałem każdej średnicy mylne myślenie do tego prowadzi.Tylko koła ofrołdowe na miasto plus przyjemność z jazdy większa opona szerokosc pełen komforto na mniejszych zawsze poczujesz chec jazdy szybciej wtedy przesiadka na wieksze napewno z czasem to sie poczuje,tylko zwrotność w 14 cali ale nie jest taka az dobra jak wieksze średnice.Troche ma przewagę ale i wieksze koła dają to samo nie to fo kiedys, teraz jest duzo lepiej
Lukas, ja mówię o V8, dobrze wiesz że w tym kole nie da się przytrzeć pedałamiPoza tym założyłem szerszą oponę offroad i opisane przez Ciebie problemy mnie nie dotyczą. Spokojnie zbieram wszystkie dziury i krawężniki na moich trasach. A fizyki nie oszukasz, manewrowanie 10kg cięższym kołem na niskich prędkościach nie jest tak komfortowe, co tak ja pisałem osobiście sprawdziłem. Nie mówiąc o noszeniu tego po schodach gdzie w mieście czasem trzeba przenieść czy wsiadaniu do autobusu/tramwaju i upchaniu go pod siedzeniem. Zmierzam do tego, że nie zawsze zmiana koła na większe i mocniejsze ma sens i uszczęśliwi jego posiadacza
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał:
Dlatego zachęcam do utworzenia na innych forach tematycznych (np. rowerowych, motocyklowych i wszelkich innych) , których jesteście użytkownikami, wątków prezentujących monocykle i ich możliwości, swoje wrażenia z ich użytkowania, . Można dołączyć jakiś filmik z Youtube czy fajne fotki oraz link do niniejszego forum dla zainteresowanych tematem. Gdyby akcja się udała za jakiś czas może forum będzie liczyć nie 300 a 3 tysiące monocyklistów.
Pytanie zasadnicze: Po co ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.