Nie jesteś zalogowany.
Kingsong s18 / s18 v2
W InMo też będzie można regulować czułość amortyzacji, ale o blokadzie faktycznie nikt jeszcze nie wspominał.
Co do baterii w KS to myślę, że jest dość mała ze względu na chęć redukcji wagi (22kg jest jeszcze znośne). W InMo bateria jest większa, fajne są też potężne światła (istotne dla osób jeżdżących wieczorami, lub jesienią i zimą, gdy bardzo wcześnie robi się ciemno), ale 27kg to już masa której nie chciałbym przenosić dalej niż kilka metrów (zwłaszcza w upalny dzień, w kasku i kurtce).
Pozostaje nam czekać na recenzje, ale pewnie znajdzie się miejsce na rynku dla obu kół. Każdy użytkuje koło trochę inaczej, jeden codziennie jedzie na nim do pracy musi je wnieść na 4 piętro i chce coś lekkiego, drugi ma windę i wyciąga koło na weekendowe przejażdżki i masa nie ma dla niego znaczenia.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Robiąc swój pierwszy prototyp na bazie V10F też zastosowałem pełną amortyzację, niestety projekt musiałem zarzucić z powodu błędów konstrukcyjnych, po czym wykonałem następny prototyp z uchylnymi podestami. Działa dobrze ale nie jest to rozwiązanie docelowe z powodów w.wym.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone. Cena dla pasjonatów EUC, jak zwykle najniższa w europie.
Kontakt w sprawie zamówienia przez serwis. Odbiór w czerwcu.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
bez porządnej baterii ten model bardzo traci, wydaje się że rozszerzenie baterii co najmniej do poziomu ks16x/ks18xl to przy tej kategorii cenowej wręcz konieczność.kotu napisał: Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone.
Czy producent sam będzie wprowadzał rozszerzone baterie (jaka pojemność?) czy zamierzasz go modyfikować?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał:
bez porządnej baterii ten model bardzo traci, wydaje się, że rozszerzenie baterii co najmniej do poziomu ks16x/ks18xl to przy tej kategorii cenowej wręcz konieczność.kotu napisał: Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone.
Czy producent sam będzie wprowadzał rozszerzone baterie (jaka pojemność?) czy zamierzasz go modyfikować?
Jest plan, na zrobienie z tego sprzętu mocnego koła. Co do modyfikacji akumulatora, to jak wspomniałeś podstawa.
Mam zdjęcia techniczne i słabo tutaj z miejscem. Mam świadomość, że akumulator będzie poszukiwany i zależy mi na niezawodności i bezpieczeństwie użytkowania, to szansa też na zarobek.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
zapowiada sie fajnie ale bez lepszego akumulatora to bardziej miejska zabawka, przy wyższej prędkości i dynamicznej jeździe aku starczy ledwie na nieco ponad 30km...
Jak oglądam konstrukcję to trochę miejsca by się znalazło, pudełka z akumulatorem mogłyby być wyższe, dłuższe i szersze...tyle że to wymagałoby zmiany kształtu bajeranckiej obudowy, która straciłaby na designie... trochę przypomina mi to sytuację ze smartfonami, gdzie zamiast dać pojemną baterię robią coraz cieńsze obudowy...

No cóż, najwyżej poczekamy sobie na kolejną wersję z poprawionymi błędami pierwszego modelu. A może Gotway zrobi koło 20" z amortyzacją i dużym aku, niech nawet będzie brzydsze od IM czy KS, byleby było praktyczniejsze w użytkowaniu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Doświadczeni znają swoje potrzeby. Dla mnie 60km by wystarczyło na minimalne poruszanie się po Gdańsku. Pewnie dla wielu wystarczy 40km.
Pytanie, czy kupować to koło do miasta? Zawieszenie to raczej wycieczki w terenie, a tu będzie słabo z zasięgiem. Ciekawy jestem też tego, jak trzeba będzie koło czyścić po każdej jeździe w terenie. Ile czasu poświęcimy na obsługę.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
kotu napisał: Będzie koło jak Z10, będziemy się na nie patrzeć i cieszyć się jego widokiem. Wydaje mi się, że wygląd przyciągnie najwięcej nowych użytkowników.
Doświadczeni znają swoje potrzeby. Dla mnie 60km by wystarczyło na minimalne poruszanie się po Gdańsku. Pewnie dla wielu wystarczy 40km.
Pytanie, czy kupować to koło do miasta? Zawieszenie to raczej wycieczki w terenie, a tu będzie słabo z zasięgiem. Ciekawy jestem też tego, jak trzeba będzie koło czyścić po każdej jeździe w terenie. Ile czasu poświęcimy na obsługę.
Dobrym pomysłem jest przedmuchiwać koło sprężonym powietrzem ale nie każdy może sobie pozwolic na agregat.
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.