Nie jesteś zalogowany.

Kingsong s18 / s18 v2

2020/04/16 09:44
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 513
Oklaski: 7
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9649
Nie wiem czy wyprzedził. Do tej pory w żadnym kole wstrząsy nie były specjalnym problemem dla baterii i elektroniki (choć pewnie amortyzowanym kołem będzie się jeździć szybciej po wertepach), a z drugiej strony oznacza to, że w KS główny kabel łączący silnik i elektronikę będzie ciągle "pracował" na dołach co z czasem może doprowadzić do jego przetarcia/wyrobienia się. Nie twierdzę, że rozwiązanie A jest lepsze od B - moim zdaniem powinniśmy poczekać, bo jeszcze za wcześnie na osądy.

W InMo też będzie można regulować czułość amortyzacji, ale o blokadzie faktycznie nikt jeszcze nie wspominał.

Co do baterii w KS to myślę, że jest dość mała ze względu na chęć redukcji wagi (22kg jest jeszcze znośne). W InMo bateria jest większa, fajne są też potężne światła (istotne dla osób jeżdżących wieczorami, lub jesienią i zimą, gdy bardzo wcześnie robi się ciemno), ale 27kg to już masa której nie chciałbym przenosić dalej niż kilka metrów (zwłaszcza w upalny dzień, w kasku i kurtce).

Pozostaje nam czekać na recenzje, ale pewnie znajdzie się miejsce na rynku dla obu kół. Każdy użytkuje koło trochę inaczej, jeden codziennie jedzie na nim do pracy musi je wnieść na 4 piętro i chce coś lekkiego, drugi ma windę i wyciąga koło na weekendowe przejażdżki i masa nie ma dla niego znaczenia.

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/16 11:20
Ryszarrd1
Senior forum
Senior forum
Posty: 202
Oklaski: 6
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9650
Chodzi jeszcze o jeden argument przemawiający za rozwiązaniem w KS, o którym nikt nie wspomniał, a mianowicie o niższą masę nieresorowaną przy jednoczesnym zwiększeniu masy resorowanej a co za tym idzie większej bezwładności części resorowanej monocykla, co powinno skutkować wyższym komfortem jazdy (słabsze drgania przenoszone na nogi). Komfort będzie zależał także od rodzaju dampera (jego czułości).
Robiąc swój pierwszy prototyp na bazie V10F też zastosowałem pełną amortyzację, niestety projekt musiałem zarzucić z powodu błędów konstrukcyjnych, po czym wykonałem następny prototyp z uchylnymi podestami. Działa dobrze ale nie jest to rozwiązanie docelowe z powodów w.wym.
PODZIĘKOWANIE GexN, Seba

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/19 21:39
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9676

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/19 22:35 2020/04/19 22:37 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9681
Ks S18 będzie dostępny w EUCservice.com na specjalne zamówienie grupowe.
Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone. Cena dla pasjonatów EUC, jak zwykle najniższa w europie.
Kontakt w sprawie zamówienia przez serwis. Odbiór w czerwcu.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/20 20:14
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9687

kotu napisał: Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone.

bez porządnej baterii ten model bardzo traci, wydaje się że rozszerzenie baterii co najmniej do poziomu ks16x/ks18xl to przy tej kategorii cenowej wręcz konieczność.
Czy producent sam będzie wprowadzał rozszerzone baterie (jaka pojemność?) czy zamierzasz go modyfikować?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/20 22:30 2020/04/20 22:40 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9689

tdm napisał:

kotu napisał: Możliwe, że wejdą wersje rozszerzone.

bez porządnej baterii ten model bardzo traci, wydaje się, że rozszerzenie baterii co najmniej do poziomu ks16x/ks18xl to przy tej kategorii cenowej wręcz konieczność.
Czy producent sam będzie wprowadzał rozszerzone baterie (jaka pojemność?) czy zamierzasz go modyfikować?


Jest plan, na zrobienie z tego sprzętu mocnego koła. Co do modyfikacji akumulatora, to jak wspomniałeś podstawa.
Mam zdjęcia techniczne i słabo tutaj z miejscem. Mam świadomość, że akumulator będzie poszukiwany i zależy mi na niezawodności i bezpieczeństwie użytkowania, to szansa też na zarobek.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/04/21 11:02 2020/04/21 11:07 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9692

zapowiada sie fajnie ale bez lepszego akumulatora to bardziej miejska zabawka, przy wyższej prędkości i dynamicznej jeździe aku starczy ledwie na nieco ponad 30km...
Jak oglądam konstrukcję to trochę miejsca by się znalazło, pudełka z akumulatorem mogłyby być wyższe, dłuższe i szersze...tyle że to wymagałoby zmiany kształtu bajeranckiej obudowy, która straciłaby na designie... trochę przypomina mi to sytuację ze smartfonami, gdzie zamiast dać pojemną baterię robią coraz cieńsze obudowy... :(

No cóż, najwyżej poczekamy sobie na kolejną wersję z poprawionymi błędami pierwszego modelu. A może Gotway zrobi koło 20" z amortyzacją i dużym aku, niech nawet będzie brzydsze od IM czy KS, byleby było praktyczniejsze w użytkowaniu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/05/01 22:24 2020/05/01 22:25 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9763
Będzie koło jak Z10, będziemy się na nie patrzeć i cieszyć się jego widokiem. Wydaje mi się, że wygląd przyciągnie najwięcej nowych użytkowników.
Doświadczeni znają swoje potrzeby. Dla mnie 60km by wystarczyło na minimalne poruszanie się po Gdańsku. Pewnie dla wielu wystarczy 40km.
Pytanie, czy kupować to koło do miasta? Zawieszenie to raczej wycieczki w terenie, a tu będzie słabo z zasięgiem. Ciekawy jestem też tego, jak trzeba będzie koło czyścić po każdej jeździe w terenie. Ile czasu poświęcimy na obsługę.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/05/01 23:43
IgorRz
Moderator
Moderator
Posty: 875
Oklaski: 1
Więcej
Autor
Kingsong s18 / s18 v2 #9764

kotu napisał: Będzie koło jak Z10, będziemy się na nie patrzeć i cieszyć się jego widokiem. Wydaje mi się, że wygląd przyciągnie najwięcej nowych użytkowników.
Doświadczeni znają swoje potrzeby. Dla mnie 60km by wystarczyło na minimalne poruszanie się po Gdańsku. Pewnie dla wielu wystarczy 40km.
Pytanie, czy kupować to koło do miasta? Zawieszenie to raczej wycieczki w terenie, a tu będzie słabo z zasięgiem. Ciekawy jestem też tego, jak trzeba będzie koło czyścić po każdej jeździe w terenie. Ile czasu poświęcimy na obsługę.


Dobrym pomysłem jest przedmuchiwać koło sprężonym powietrzem ale nie każdy może sobie pozwolic na agregat.

Grupa na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/05/02 09:59
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
Kingsong s18 / s18 v2 #9767
Płyta leży płasko w górnej części, podejrzewam, że części mechaniczne będzie można myć pod prysznicem. Ja bym tak zrobił, akumulatory są po bokach i muszą być szczelnie zamknięte. Kwestia wyprowadzenia kabli, na prototypie słabo to wygląda. Widać na filmie z lewej strony z tyłu kabel owinięty klasycznym chińskim czarnym separatorem. Zobaczymy, jak będzie ostatecznie. Otwarta obudowa ma to do siebie, że trzeba będzie zabezpieczyć każdy taki element. W normalnej obudowie jest w miarę szczelnie i nie ma problemów. Takie rzeczy będę poprawiał w serwisie. Ks bardzo mi się podoba i to koło zdobędzie rynek. Nie każdy potrzebuje szybkości i zasięgu, jak mieszkałem w Słupsku to 30km zasięgu, spokojnie wystarczy. Wielu kupi to jako drugie koło, jak Z10 i będzie trzymało, bo ładne. Wielu gazeciarzy będzie chciało się pokazać na tym kółeczku. Podejrzewam właśnie, że to koło będzie kupowane jako pierwsze, potem jak braknie zasięgu, będą sięgali po docelowe sprzęty.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.183 s.