Nie jesteś zalogowany.
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją
2020/08/10 09:43
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10536
Pierwsze wrażenia od Hsiang'a:
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/12 08:47
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10567
Coś dla lubiących grzebać w kole - rozbieranie S18 na części pierwsze:
Proces wymiany opony:
Proces wymiany opony:
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/13 19:42
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10578
Filmik prezentujący rekomendowany przez KingSong'a sposób pompowania zawieszenia w KS-S18 - przyznam, że dość sprytny patent z tą kosteczką i dałoby się to łatwo zrobić w terenie:
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/14 11:07
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10590
Veteran Shermann i Innmotion V11 usmażone przez dziadka Martego Becke.
Kiedy test KS 18S na górze śmierci?
Kiedy test KS 18S na górze śmierci?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/14 14:41
2020/08/14 14:48 przez Hippvs.
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10592
Też się pewnie usmaży, nawet pewnie szybciej bo ma baterie 3p,
wiec nie da tyle prądu co w V11.
EDIT:
A może i nie, bo wtedy nie bedzie czym nagrzać mosfetów...
wiec nie da tyle prądu co w V11.
EDIT:
A może i nie, bo wtedy nie bedzie czym nagrzać mosfetów...
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2000+km -> KS-18L ~3200+Km -> ??
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/21 18:01
2020/08/21 18:17 przez GexN.
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10647
Recenzja S18 od Hsiang - ciekawy jest zwłaszcza fragment od 5:50, gdzie widać porównanie 19 cali z amortyzacją kontra 22 cale bez amortyzacji na wyboistej drodze. Dodatkowo w 9:55 jest porównanie komfortu S18 vs Monster.
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/08/21 20:41
2020/09/10 21:48 przez tdm.
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10648
wg. wyników ankiety sprzed kilku dni z grupy monocyklowej na FB - na dzień dzisiejszy mało kto się przymierza do s18 (2-3x więcej głosów zebrały V11/Msuper/ks16x).
WrongWay w swojej recenzji dość mocno skrytykował s18, wskazując szereg wad (w tym baterię słabszą nawet od budżetowej GW Tesla, która w połączeniu z mocnym silnikiem czyni jazdę niebezpieczną)
Mam nadzieję, że na bazie sprawdzonej konstrukcji zawieszenia producent pomyśli teraz o czymś w rodzaju s18 ver.2, z mniej fikuśną obudową za to solidniejszą baterią.
WrongWay w swojej recenzji dość mocno skrytykował s18, wskazując szereg wad (w tym baterię słabszą nawet od budżetowej GW Tesla, która w połączeniu z mocnym silnikiem czyni jazdę niebezpieczną)
Mam nadzieję, że na bazie sprawdzonej konstrukcji zawieszenia producent pomyśli teraz o czymś w rodzaju s18 ver.2, z mniej fikuśną obudową za to solidniejszą baterią.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/09/13 16:04
2020/09/13 16:35 przez Iżu.
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10724
Cześć, zapraszam na filmik z prezentacji nowego monocykla King Song KS-S18 (wersja przedprodukcyjna) jaką wspólnie nagraliśmy z Łukaszem - moim Guru - na początku lipca tego roku, z braku czasu dopiero dzisiaj udało mi się zakończyć montaż filmu i przesłać go na mój kanał YT.
Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam serdecznie
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/01/01 12:35
Kingsong S 18 - kolejne koło z amortyzacją #10946
test zasięgu maksymalnego dla s18
przy jednostajnej jeździe po asfalcie z małą prędkością (średnia 22km/h, max 33km/h) i lekkim kierowcy (~70kg) tiltback włączył się po 60km. Ten wynik chyba trzeba traktować jako maximum tego co da się wycisnąć. Przy cięższym i wyższym kierowcy oraz zróżnicowanej jeździe SpeedyFeet podawał w teście po 1000km uśredniony max zasięg s18 jako 32-40km.
przy jednostajnej jeździe po asfalcie z małą prędkością (średnia 22km/h, max 33km/h) i lekkim kierowcy (~70kg) tiltback włączył się po 60km. Ten wynik chyba trzeba traktować jako maximum tego co da się wycisnąć. Przy cięższym i wyższym kierowcy oraz zróżnicowanej jeździe SpeedyFeet podawał w teście po 1000km uśredniony max zasięg s18 jako 32-40km.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.203 s.