Nie jesteś zalogowany.
KS 18XL vs Inmotion V10
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
atdlzpae napisał: Teflon to tylko w drukarkach za $50k.
W normalnych za $2k to raczej tylko PLA, PETG, Nylon i ABS.
Chociaż PETG się do tego nie nada - dużo słabszy od pozostałych trzech.
Jeżeli ktoś chce jakieś wydruki proszę o pv. Na razie drukarka stoi nieużywana i mogę zapuścić jakieś błotniki do MSX lub KS.
Co do teflonu masz rację, moja pomyłka, chodziło oczywiście o nylon

Co do PETG - nie masz racji. Mam wydrukowany błotnik do MSX z PETG, super wytrzymały i elastyczny, zdecydowanie inna jakość niż PLA. Błotnik ma zintegrowaną podstawę do stawiania koła - wiele razy już używałem, doskonale się trzyma.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Zdecydowanie wykres dla V10F się nie zgadza. Można spokojnie ponad 30 km/h jechać (nie pamiętam dokładnej wartości co do 1 km/h) przy prawie zerowej baterii.IgorRz napisał: Przeanalizujcie sobie ten wykres.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Obejrzałem sobie dane w Wheellogu z dzisiejszej jazdy i mam wrażenie, że koło nie ma mocy deklarowanej przez producenta. Maksymalny prąd, jaki udało mi się wycisnąć z koła to 20 A, co przy ówczesnym poziomie naładowania akumulatora dało moc ok. 1450 W. Ogólnie mówiąc ciężko jest wycisnąć z koła więcej niż 18 A. Trochę mnie to dziwi, bo aplikacja Inmotion pokazuje, że na V10 bez większego problemu można uzyskać moc 1700 W, a jak się postarać, to nawet ponad 2100 W. Być może prąd w tych kołach jest mierzony w różnych miejscach, ale daje to do myślenia.
Deklarowana przez Kingsong moc nominalna 2 kW jest raczej trudno osiągalna, a o mocy szczytowej rzędu 4 kW (też deklarowanej) można tylko pomarzyć, bo potrzebny byłby prąd ok. 50 A.
Trochę szkoda, że brakuje mocy, bo akumulator w XL bez problemu mógłby zapodać prąd 40 A.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jak widać - nawet tutaj koło wykorzystuje prądy z zakresu 20-40A. W wolnej chwili spróbuję z koła wycisnąć więcej i jestem przekonany, że osiągnięcie mocy chwilowej w okolicy 4kW jest całkowicie realne .
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.