Nie jesteś zalogowany.
Kingsong 16x/16x v.2
Lukasz napisał: Trochę próba zrobienia 16" wersji Ninebota Z10 ożenionej z Kingsongiem.....
O tym samym pomyślałem, w pozytywnym znaczeniu. Do tego się pięknie zbiera pod górę, mam wrażenie, że będzie miał też coś z tesli. Jeśli chodzi o mnie to na dzień dzisiejszy myślę, że to moje następne koło po Z10.
Najbardziej obawiam się, że zapowiedziana wstępnie czerwcowa premiera odbędzie się gdzieś koło września.
Marcin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Lukasz napisał: Myślę że możesz temat odłożyć do przyszłego sezonu - zanim zostaną "wytrząśnięte z tej konstrukcji insekty" minie czas. Poza tym mało mam w okolicy podjazdów 45 stopniowych, za to dużo więcej... dziur w drogach, stąd zbieranie pod górę nie przemawia do mnie, za to 18" koło dużo bardziej. Stąd - jak zrobią wersję 20" - kupuje!
Obawiam się, że jak zwykle będę "beta testerem" bo nie mam cierpliwości do oczekiwania na takie rzeczy, zobaczymy może uda mi się jakoś ogarnąć i przejeździć więcej niż pół sezonu na jednym kółku

Jeśli chodzi o podjazdy to bardzo lubię jeździć po terenach leśnych gdzie pod wiele górek muszę niestety prowadzić Z10, jeśli chodzi o dziury to nie zauważyłem dużej różnicy między 16 a 18 cali, pewnie dlatego że u nas takich dziur na ulicach, chodnikach czy ścieżkach rowerowych za bardzo nie ma. Wiadomo wszędzie prędzej czy później może pojawić się dziura ale na szczęście mamy super infrastrukturę porównując do innych części kraju i zdarza się to dużo rzadziej. Jeśli chodzi o wspomniane tereny leśne to w KS-16S były zbyt nisko położone płoży, poza tym nic mi nie przeszkadzało w jeździe po lesie (nawet KS-16S z silnikiem 1200W lepiej się zbiera pod górki z racji małej opony).
No i oczywiście przemawia za mną odpowiednia pojemność akumulatora, dziwię się wręcz że podają tylko 100km zasięgu, ciekawe jak to będzie wyglądało w realu.
Marcin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Wydaje mi się, że Kingsong raczej nie pójdzie w stronę 20"( nie widzieli mojego KS -20 ,, M".).
Dodam jeszcze, że 18X też byłaby sensowna ale moim zdaniem powinni wprowadzić zarys kształtu obudowy odróżniający tył od przodu nadając jej bardziej dynamiczną formę (kinetic design).
I koniecznie musi być opona min. 3".
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Prędkość maksymalna: 45 km/h
Moc silnika: 2000 W (maks. 4000W)
Bateria: 1554 Wh
Waga: 23.5 kg
Parametry fajne i design mega mi się podoba


Dla zainteresowanych link:
eunicycles.eu/en/16-inch-wheels/134-king...g-ks-16x-1554wh.html
Offtop: Na razie mamy małe rewolucje pod kątem wyglądu u większości producentów (poza InMo, choć może przy okazji premier na jesieni coś się zmieni) i ciekawi mnie, czy kiedyś doczekamy się jakiś stałych i spójnych elementów designu po których można będzie poznać koło danego producenta, tak jak to miejsce w branży samochodowej np. z kształtem grill'a (coś w stylu "tarczy" z Alfy Romeo, czy tzw. "nerek" z BMW).
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Maly1927 napisał:
Lukasz napisał: Trochę próba zrobienia 16" wersji Ninebota Z10 ożenionej z Kingsongiem.....
O tym samym pomyślałem, w pozytywnym znaczeniu. Do tego się pięknie zbiera pod górę, mam wrażenie, że będzie miał też coś z tesli. Jeśli chodzi o mnie to na dzień dzisiejszy myślę, że to moje następne koło po Z10.
Najbardziej obawiam się, że zapowiedziana wstępnie czerwcowa premiera odbędzie się gdzieś koło września.
Ten sprzęt na filmie z Kuji Rols zrobił na mnie wrażenie, Ładne kółko ściągnięty design od ROCKWHEEL GT16S, widać, że firma sama nie ma pomysłu, porównując do pięknej Z10, to nie dorasta do pięt. Na fotkach w necie jest już gorzej, zwyklak. Najgorzej chyba jak się ogląda parametry techniczne. Firma prócz założenia szerokiej opony nie zrobiła technicznego kroku do przodu. Mając silnik 2000W i 45km/h to jest ślimak, który dyskwalifikuje z miejsca to kółeczko. Mamy rok 2019 i od lat nie pobili prędkością 16" Gotway Tesla, ACM s+, Nikola. To świadczy o tym, że firma nie ma potencjału rozwoju i to widzę w kolejnych modelach. Rynek światowy zweryfikuje ten sprzęt. Wewnętrznie firma dokonała kroku naprzód w stosunku do swoich starych modeli KS16, KS16S, ale uważam, że to nie wystarczy na światowy rynek konkurencji między GOTWAY i SEAGWAY. Te dwie marki rozdają teraz karty. Coś wniosły na rynek i są obecnie nie do pobicia, jedna pod względem mocy prędkości bezpieczeństwa jazdy i sterowności GW, oraz pięknego design Seagway. Poza tym cena zabija i nie jest dla 16" tak samo Nikola ma cenę z kosmosu i dla mnie niezrozumiałe jest to, że w fabryce jest droższa od Gotway Msuper X . Taki marketing, niech spróbują sami to sprzedać w tych cenach. Żadna 16,17" nie dorówna 18", 19". Dlatego, że te koła robią to samo co te 16" i więcej, dają bezpieczeństwo jazdy po przejechaniu przez dziury na chodnikach i sprawują się lepiej przy większych prędkościach, do tego mają miejsce na rozszerzenie akumulatorów i są tak samo zwinne. Nawet porównując KS16X do Z10 z rozszerzonym akumulatorem do 1600Wh ( prototyp się robi i akumulator będzie dostępny u mnie w serwisie po testach koła na hamowni) KS16X wypada słabo pod każdym względem, prędkość Z10 ponad 50km/h po zdjęciu locka, wygląd wiadomo, przyśpieszenie niesprawdzone, ale Z10 pod górę do 40km/h ciągnie jak GW Nikola ze względu na niskie napięcie zasilania. Wychodzi na to, że KS16X jak i Nikola, nie ma szansy na mocnym rynku z tymi cenami. Niedługo 16" wymrze śmiercią naturalną jak 14".
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

1. Czarny mat w szarymi panelami
2. Szampański karbon
3. Srebrny karbon
4. Czarny karbon
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.