Nie jesteś zalogowany.
[ KS16S ] Kingsong KS16S
Od wczoraj stałem się posiadaczem KS16S. Po odstawieniu Acm16 przyszedł czas na kolejne już z rzędu koło w moim dorobku.
-tak wiec odczucia i podziękowania z góry firmie KingSong za rzetelne podejście do klienta jak i komunikacja powtarzam!!!! Dobra komunikacja!!! I pomoc!!!!!!!!!!! fachowa obsługa a także pełen profesjonalizm na wysokim jak dla mnie poziomie, dbanie o klienta!!! jak i nie odstawanie na krok w problemach i pytaniach kierowanych w stronę sklepu Kingsong!!
-Wrażenie
kwestia przyzwyczajenia... pierwsze odczucie po wyborze trybu półmiękkiego jazda jest inna, ponieważ jeździłem na miękkim Acm16 tu czuję, że jest twardo. Kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.
-opona Kenda nie będzie nikomu przeszkadzać lecz jak dla mnie chętnie zmienię w najbliższym czasie na oponę z Acm. Ta opona była jak dla mnie ciekawa.
-Wysokość
wrażenie przypomniało mi się kiedy miałem V8 tam z kolei było tez wysoko i czułem podobny efekt jak w KS16 lecz kwestia podejścia i zdecydowania czy tak komuś pasuje plusy takie w Ks i V8 to ze wysokie pedały jak co nie którzy twierdzą dają mniejsza zwrotność ,pedały niżej osadzone dają efekt zwrotności lepszy hmm nie przeszkadza mi to w cale nie odczuwałem różnicy,choć można się przychylić do tego ze dają jakieś tam odczucie tez to odczułem,zwrotność jednakże odczuwalna w ks16s
-Tilt..
tu Tilt jest inny jedynie mogę się odnieść do kwestii V8 i Ks16 w Ks odczuwalny w V8 odczuwalny mniej, dla bezpieczeństwa dający poczucie zachowania bezpieczeństwa firma Kingsong zastosowała to rozwiązanie, jak się do tego ustosunkować..zostawiam ocenie własnej.. być może ja go wyłączę..
-Pedały
grip ciekawe rozwiązanie wygodna dla stop ja mam z tym problem choć bylem w delikatnym szoku gdy pierwszy raz wskoczyłem na ks16c i tam po modyfikacji pedałów kolegi poczułem zmęczenie i ból dopiero po bardzo długich kilometrach, być może ustawienie w literkę V dało taki efekt.. ja coś będę myślał w tym kierunku, co do rozmiarów to są w sam raz
-Prędkość
prędkość jak i ruszenie odczuwalne jednak wciąż trzeba poczuć kolo i kwestia większych wyjść na jazdę a wtedy ciało się przyzwyczai ale ja czuje efekt wciąż inny niż w Acm i ciężko mi go opisać.. czuje ze 1200W tylko wrażenie jak i siła i prędkość jest inne z Acm bo Acm to inna szkoła jazdy, tam szybciej i czuć na starcie 1500W a tu, też czuć moc, tylko że o trochę mniej. Koło szybciej się rozpędza, jest lżejsze a w Acm potrzebowałem tych 3sek na starcie by nabrać obrotów, ponieważ było bardzo ciężkie. KS16 daje lepszy efekt jazdy i odczucie niż Acm ponieważ lżejsze jest. Uważam, że jest wystarczająco dobre!!
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten Twój ACM rzeczywiście był bardzo ciężki i nieco ospały - nawet w stosunku do mojego. Miałem nawet wrażenie, że jest jeszcze bardziej miękki od mojego.Lukas napisał: Witam.
Od wczoraj stałem się posiadaczem KS16S. Po odstawieniu Acm16 przyszedł czas na kolejne już z rzędu koło w moim dorobku.
[...]
kwestia przyzwyczajenia... pierwsze odczucie po wyborze trybu półmiękkiego jazda jest inna, ponieważ jeździłem na miękkim Acm16 tu czuję, że jest twardo. Kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.
KS16 Roberta (nie wiem która dokładnie wersja) na najtwardszym ustawieniu był tak twardy, jak V8.
Czy ktoś lubi twardo, czy miękko, to dobrze jest, jeśli producent da możliwość wyboru trybu, a nie jak w GW - miękko, średnio i bardzo miękko.
I tu plus dla KS.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jeżeli wyłączy się 1 i 2 poziom, a 3 poziom ustawi na 35 km/h i tilt-back również na 35 km/h to będzie najbardziej niebezpieczna sytuacja. Od razu, wraz z sygnałem dźwiękowym, koło zacznie odchylać do tyłu i może być to zaskakujące dla użytkownika.
Dodatkowo warto wiedzieć że KS16S oraz KS14D mają dość mocny tilt-back w porównaniu do zwykłego KS16. Zostało to wprowadzone głównie po to, żeby dać doraźnie do zrozumienia, że limit został przekroczony i zmusić użytkownika do natychmiastowego spowolnienia.
Dzięki temu, wypadki związane z odcięciem nie są możliwe i nikt nie wkleja potem zdjęć ze swoich przygód strasząc innych.
Warto ustawić pierwszy próg alarmowy w okolicy 25 km/h, chociażby po to, żeby ostrzegać innych dookoła że zbliża się dość szybki pojazd (w porównaniu do rowerów).
Panie Marcinie, a jak jeździ się Panu na KS16S?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
kingsong napisał:
Panie Marcinie, a jak jeździ się Panu na KS16S?
Już prawie przejechane 100 km, ciagle mi coś przeszkadza w zabawie. Na razie kółko jest super. NIe czuje ograniczej podczaj jazdy tym kółkiem ale jeszcze nie dochodze do maksymalnych prędkości. Trenowałem także sytuacje pustego akumulatora. Przy 20% kolko ustawia 3 alarm na 20 km/h i tilt back na 25 km/h. Przy 10% mamy odpowiednio 15 km/h i 20 km/h a potem przy 0% mamy alarm od 0 km/h ale kóko nadal jedzie

Już nawet nagrana jest recenzja na Inżynieriade, ale jesszcze nie zmontowna bo czasu brak. Pewnie będzie do końca tygodnia

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Zabieram was na wycieczkę po Warszawie na moncyklu KS16S od odłączenia od ładowarki do wyczerpania baterii. Oczywiście gęba mi się nie będzie zamykać i cały czas coś będę komentować

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Pojawiłą się beta nowej aplikacji do KingSong a w niej aktualizacja firmware-u do wersji 1.02. Teraz można np w aplikacji wyłączyć głośnik BT. Jest też funkcja Lock. I teraz uwaga. Jak załądujecie aplikację na androida z jezykiem polskim to apka uruchomi się po chińsku. Ale jeśli przełączycie androida na angielski to apka uruchomi się na angielsku. Podpatrcie gdzie się zmienia język na angielski, potem znów androida na polski i przelaczcie sobie jezyk z chinskiego na angielski

73
MS
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.