Nie jesteś zalogowany.
IPS i5 - najcieńszy monocykl
2017/06/20 10:39
Autor
IPS i5 - najcieńszy monocykl #1244
Ostatnio na rynku pojawiło się całkiem ciekawe i innowacyjne kółko IPS i5. Całość waży 7,5kg, a szerokość to jedynie 6cm. Osiągi oczywiście nie powalają (20km/h i jakieś 20km realnego zasięgu), ale raczej nie o osiągi w tym kółku chodzi. Według mnie producent celuje bardziej w niszę osób ceniących sobie mobilność i lekkość - osoby młodsze i uczniowie dojeżdżający do szkoły lub osoby mieszające środki komunikacji (dojeżdżające na kółku do stacji kolejowej lub metra), dla których małe wymiary i masa będą ważniejsze niż osiągi.
Filmik prezentujący wspomniane kółko
Link do strony z pełną specyfikacją:
www.ipselectricunicycle.com/product/ips-i5-electric-unicycle/
Trochę prywaty: Osobiście kółko bardzo mi się podoba - ostatnio rynek dominują na coraz szybsze, ale niestety często nieznośnie wielkie, ciężkie i nieporęczne monocykle zapominając trochę o idei mobilności. Doceniam 18 calowe kółka rozwijające 50km/h, ale ciężko zabrać je ze sobą do urzędu, autobusu, czy po prostu postawić przy stoliku w lokalu, gdy przyjechaliśmy spotkać się ze znajomymi na kawę. Mam więc nadzieję, że inni producenci trochę zainspirują się IPS i5, czego efektem będzie więcej cienkich poręcznych kółek
Filmik prezentujący wspomniane kółko
Link do strony z pełną specyfikacją:
www.ipselectricunicycle.com/product/ips-i5-electric-unicycle/
Trochę prywaty: Osobiście kółko bardzo mi się podoba - ostatnio rynek dominują na coraz szybsze, ale niestety często nieznośnie wielkie, ciężkie i nieporęczne monocykle zapominając trochę o idei mobilności. Doceniam 18 calowe kółka rozwijające 50km/h, ale ciężko zabrać je ze sobą do urzędu, autobusu, czy po prostu postawić przy stoliku w lokalu, gdy przyjechaliśmy spotkać się ze znajomymi na kawę. Mam więc nadzieję, że inni producenci trochę zainspirują się IPS i5, czego efektem będzie więcej cienkich poręcznych kółek

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2017/06/21 23:49
2017/06/26 12:39 przez Kalmar. Powód: dodanie linku do testu
IPS i5 - najcieńszy monocykl #1251
Cienki ale za to wyższy. Baterię gdzieś trzeba zmieścić. Ciekawe jak się jeździ takim płaszczakiem 
Dobrze, że ktoś idzie trochę inną drogą niż cała reszta. Będzie wybór.
Do miasta dużej prędkości wprawdzie nie potrzeba ale ja to bym chciał taki uniwersalny i do miasta i na autostradę
Właściwie to producenci spełniają nasze zachcianki ale chyba zapomnieliśmy jaka była pierwotna funkcja transporterów osobistych albo mamy za mało zatłoczone miasta i małe poręczne monocykle nie zawsze się sprawdzają.
Teraz IPS wraca do koncepcji bardziej poręcznego urządzenia do sprawnego przemieszczania się.
Dla mnie jednym z najlepszych przykładów takiego typowo miejskiego transportera jest Gotway Mten 10". Nadal w sprzedaży
oraz jego nowoczesny następca Luffy - ceny ok. 750 USD.

Dobrze, że ktoś idzie trochę inną drogą niż cała reszta. Będzie wybór.
Do miasta dużej prędkości wprawdzie nie potrzeba ale ja to bym chciał taki uniwersalny i do miasta i na autostradę

Właściwie to producenci spełniają nasze zachcianki ale chyba zapomnieliśmy jaka była pierwotna funkcja transporterów osobistych albo mamy za mało zatłoczone miasta i małe poręczne monocykle nie zawsze się sprawdzają.
Teraz IPS wraca do koncepcji bardziej poręcznego urządzenia do sprawnego przemieszczania się.
Dla mnie jednym z najlepszych przykładów takiego typowo miejskiego transportera jest Gotway Mten 10". Nadal w sprzedaży

Test IPS i5, electro-sport.de:
Pozdrawiam. Tomek
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2017/06/29 15:31
Autor

Z ciekawostek niezwiązanych z tematem (bo mowa o zupełnie innej kategorii wagowej) - problemem czasem zbyt duża szerokość kółka np. w Gotway ACM 16 1300Wh (albo 1600Wh nie pamiętam dokładnie) obudowa nad pedałami mieszcząca baterie jest na tyle szeroka, że trochę przeszkadza w jeździe. W wersjach z mniejszymi bateriami obudowa jest cieńsza i nie ma tego problemu.
IPS i5 to też model niszowy, zdecydowanie nie dla dorosłego faceta - faceci raczej lubią prędkość, a na dodatek z cięższymi zakupami (a niektórzy bez
) potrafią przekroczyć dopuszczalne dla tego kółka obciążenie 100kg. Z drugiej strony, gdyby ktoś poprosiłby mnie o polecenie kółka dla dziecka albo kobiety mieszkającej w mieście to byłby jeden z pierwszych modeli, które bym polecał. Szkoda tylko, że nie ma zintegrowanej rączki, bo przez jej brak sporo traci.
IPS i5 - najcieńszy monocykl #1271
W InMotionach bateria też jest na górze, przez co są nieznacznie wyższe i nie słyszałem aby ktoś na wysokość narzekałKalmar napisał: Cienki ale za to wyższy. Baterię gdzieś trzeba zmieścić. Ciekawe jak się jeździ takim płaszczakiem

Z ciekawostek niezwiązanych z tematem (bo mowa o zupełnie innej kategorii wagowej) - problemem czasem zbyt duża szerokość kółka np. w Gotway ACM 16 1300Wh (albo 1600Wh nie pamiętam dokładnie) obudowa nad pedałami mieszcząca baterie jest na tyle szeroka, że trochę przeszkadza w jeździe. W wersjach z mniejszymi bateriami obudowa jest cieńsza i nie ma tego problemu.
Te małe GotWaye też są fajne, ale 10" to trochę za mało do miasta takiego jak Warszawa. Zbyt dużo tu nierównych chodników i nawet obniżane krawężniki często są dość wysokie.Kalmar napisał: Dla mnie jednym z najlepszych przykładów takiego typowo miejskiego transportera jest Gotway Mten 10". Nadal w sprzedaży
oraz jego nowoczesny następca Luffy - ceny ok. 750 USD.
IPS i5 to też model niszowy, zdecydowanie nie dla dorosłego faceta - faceci raczej lubią prędkość, a na dodatek z cięższymi zakupami (a niektórzy bez

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.196 s.