Nie jesteś zalogowany.
monocykle IronKorea
2020/01/16 10:06
2020/11/06 13:49 przez tdm.
Autor
monocykle IronKorea #8886
koreańska firma Ironkorea na bazie technologii Rockwheela GT16 stworzyła własny monocykl o nazwie Iron-100.
Teoretyczne parametry są imponujące - bateria 2280Wh, zasięg 160km, prędkość 68km/h, waga 24kg. Do tego (zgodnie z nazwą) solidna obudowa.
Tańszą opcją ma być model o wadze 19kg z baterią 1140Wh i zasięgiem 80km.
Wg. informacji producenta aktualnie szukają dystrybutorów w EU a samo koło pojawi się w sprzedaży w kwietniu.
Na początku producent zamierza sprzedawać na rynek koreański, w dalszych planach reszta świata.
Teoretyczne parametry są imponujące - bateria 2280Wh, zasięg 160km, prędkość 68km/h, waga 24kg. Do tego (zgodnie z nazwą) solidna obudowa.
Tańszą opcją ma być model o wadze 19kg z baterią 1140Wh i zasięgiem 80km.
Wg. informacji producenta aktualnie szukają dystrybutorów w EU a samo koło pojawi się w sprzedaży w kwietniu.
Na początku producent zamierza sprzedawać na rynek koreański, w dalszych planach reszta świata.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/01/16 11:23
monocykle IronKorea #8889
Wygląd faktycznie prawie taki sam jak Rockwheel (te same pedały, ten sam kolor i ogólna stylistyka)
Parametry na papierze fajne, choć mało precyzyjne - np. moc nominalna, czy w piku? Jeżeli moc będzie nominalna, a prędkość 68km/h będzie prędkością bezpieczną, z odpowiednim zapasem mocy, a nie prędkością graniczną dla odcięcia to będziemy mieli nowego króla prędkości. Oczywiście to optymistyczne założenie, czas pokaże


04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/01/16 11:32
2020/01/16 11:43 przez atdlzpae.
monocykle IronKorea #8890
Zasięg 160km przy baterii 2280Wh? Może dla dziecka zjeżdżającego z Mont Blanc.
Waga 24kg przy baterii 2280Wh? A świstak siedzi i zawija.
Koło jest bardzo głośne. Gdyby było ciche nie puszczali by muzyki.
Oczywiście życzę im powodzenia.
Dodatkowa konkurencja na rynku się przyda. Nie ma się co ekscytować dopóki ktoś nie dostanie tego do ręki i nie przetestuje. Speedy Feet'owi i Marty Becke'mu wierzę. Producentowi nie. Producenci kłamią.
Ps. Na filmie słychać, że koło piszczy jak KingSong.
Waga 24kg przy baterii 2280Wh? A świstak siedzi i zawija.

Koło jest bardzo głośne. Gdyby było ciche nie puszczali by muzyki.

Oczywiście życzę im powodzenia.

Ps. Na filmie słychać, że koło piszczy jak KingSong.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/01/16 18:25
2020/01/16 18:30 przez tdm.
Autor
monocykle IronKorea #8898
a gdyby bateria była wykonana z pojemniejszych o ok. 30% ogniw 21700 (prawdopodobnie tak jest) to chyba mniej ich potrzeba niż używanych dotąd ogniw 18650, więc może waga jest realna?
Co do wagi kierowcy było pokazane na filmie, że w ubraniu i kasku ważył równe 100kg, ale nie wiem czy w ten sam sposób mierzyli zasięg czy tylko moc silnika na podjeździe.
Co do wagi kierowcy było pokazane na filmie, że w ubraniu i kasku ważył równe 100kg, ale nie wiem czy w ten sam sposób mierzyli zasięg czy tylko moc silnika na podjeździe.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/01/17 08:50
monocykle IronKorea #8906
Wszyscy producenci (GW, InMo, KS) podają nierealne zasięgi - do niedawna standardem było przecież przeliczenie 10Wh/km, więc z w wolniejszych kołach trzeba było deklarowany dzielić przez 1,5 a w szybszych przez 2, żeby otrzymać realny zasięg (bez oszczędzania baterii).
Co do wagi to raczej ciężko ściemniać, bo to łatwo zweryfikować.
Zgadzam się jednak, że z ostatecznym "hura!" trzeba poczekać do testów. Do zweryfikowania są jeszcze aspekty ergonomiczne, związane z wygodą użytkowania (dla entuzjastów niekoniecznie istotne, ale osób codziennie dojeżdżających na kółkach do pracy już tak) takie jak światła, rączka (ta akurat słabo wygląda na prototypie), chlapanie, komfort podczas dłuższych podróży itp.
No i cena - ktoś coś wie?
Co do wagi to raczej ciężko ściemniać, bo to łatwo zweryfikować.
Zgadzam się jednak, że z ostatecznym "hura!" trzeba poczekać do testów. Do zweryfikowania są jeszcze aspekty ergonomiczne, związane z wygodą użytkowania (dla entuzjastów niekoniecznie istotne, ale osób codziennie dojeżdżających na kółkach do pracy już tak) takie jak światła, rączka (ta akurat słabo wygląda na prototypie), chlapanie, komfort podczas dłuższych podróży itp.
No i cena - ktoś coś wie?
04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/01/29 13:47
monocykle IronKorea #9016
Całkiem zacnie to wygląda.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/06/08 09:50
monocykle IronKorea #10076
Dziś dostałem od wodza info, że start po za Korea opóźniony, mało tego aktualna wersja to 84V 3000W a nie 92V.
Raczej reaktywacja rockwheela nikomu nie zagrozi.
Stwierdził, że muszą dopracować sprzęt.
Raczej reaktywacja rockwheela nikomu nie zagrozi.
Stwierdził, że muszą dopracować sprzęt.
Godspeed
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2020/11/05 14:32
2020/11/05 18:58 przez tdm.
Autor
testują nowy model, pod kątem sprzedaży także poza Koreą
silnik 100v, bateria ~2500wh, opona 19.5x3", amortyzowane podnóżki. Czyli taki jakby Msx, z dużą baterią i amortyzacją.
Twórcy zapowiadają inne rozwiązanie amortyzacji niż we wszystkich dotychczasowych modelach, ciekawe co jeszcze można tu wymyślić. Dla mnie zapowiada się bardzo obiecująco, jeśli cena, waga i ilość usterek nie będzie zbyt duża to może być prawdziwy hit.
Inżynierowie IronKorea oczekują od Was podpowiedzi w komentarzach pod filmem czego życzyliby sobie klienci po tym produkcie....także można pisać.
monocykle IronKorea #10866
testują nowy model, pod kątem sprzedaży także poza Koreą
silnik 100v, bateria ~2500wh, opona 19.5x3", amortyzowane podnóżki. Czyli taki jakby Msx, z dużą baterią i amortyzacją.
Twórcy zapowiadają inne rozwiązanie amortyzacji niż we wszystkich dotychczasowych modelach, ciekawe co jeszcze można tu wymyślić. Dla mnie zapowiada się bardzo obiecująco, jeśli cena, waga i ilość usterek nie będzie zbyt duża to może być prawdziwy hit.
Inżynierowie IronKorea oczekują od Was podpowiedzi w komentarzach pod filmem czego życzyliby sobie klienci po tym produkcie....także można pisać.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.210 s.