Nie jesteś zalogowany.
InMotion V8 / V8S
2016/07/31 20:39
Autor
InMotion V8 / V8S #492
witam a także jest możliwość ustawienia 5 trybów pracy Led do wyborów zaczynając od półokrągłych pierścieni do efektu wiatraka waga urządzenia bez koła wynosi 13,8 kg
Pozdrawiam Lukas Szczecin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2016/08/01 11:25
Autor
InMotion V8 / V8S #493
A także moc szczytów wynosi według inmotion 3200w także najmocniejsza moc szczytów na rynku nawet więcej niż model ACM16
Pozdrawiam Lukas Szczecin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2016/08/01 12:45
2016/08/01 12:46 przez Lukas.
Autor
właśnie jakieś 30 minut temu znalazłem swierzutki filmik V8
InMotion V8 / V8S #494

Pozdrawiam Lukas Szczecin
PODZIĘKOWANIE GexN
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2016/08/08 19:28
Autor
InMotion V8 / V8S #504
Bardzo ciekawy układ Led inny zdecydowanie niż standardowe ledy w innych markach
Pozdrawiam Lukas Szczecin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2016/09/22 01:55
InMotion V8 / V8S #571
Na szczęście nie tylko z poziomu aplikacji się daGexN napisał: Poszperałem trochę i okazuje się, że można z poziomu aplikacji wyłączyć boczne ledy,

Bocznych LEDów po odpowiedniej customizacji można używać jako tylnego światła, bo logo Inmotion, jako tylne światło wydaje się trochę za słabe. Zwłaszcza, że jest niezbyt duże i stale się świeci - bez trybu błyskowego - z jasnością na niskim poziomie.
Przednie światło za to jest bardzo mocne - trochę za wysoko świeci (może oślepiać) - można temu radzić przez zmianę kąta ustawienia pedałów na 8* (czyli max), ale jazda wtedy staje się niewygodna (chyba, że ktoś przyzwyczajony do chodzenia w szpilkach

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2016/09/23 15:42
Autor
InMotion V8 / V8S #573
witam po'testach jakie'robię na'v8 mogę powiedzieć Nowa opona kenda z zagietymi bokami dla nauki może utrudnić z początku gdyż podczas jazdy odczuwa się falowanie jest to uciążliwe, po kolejnym dniu na tej samej trasie nie czułem już tego'samego efektu co wcześniej. Co do prędkości to udało mi się uzyskać ponad 29 z kawałkiem lecz musiałem mocno przecież do przodu by wycisnąć taka prędkość sprzy normalnej jeździe prędkość jakoś 27 oczywiście można przec jak chce się szybciej, co do skręcania to ciężej troszkę ale odczuwam że kant od opony daje ułatwienie.Mniejsza opona tak jak w moim poprzednio super v5f daje naprawę super zwrotnosc ale wiadomo mniejszy rozmiar, co do górek nie odczuwam że koło jest dużo mocniejsze mimo że 800w czuje to samo jak v5f przy ruszaniu v8 nie czuje takiej mocy lecz chwilę koło musi się rozkręcić wtedy odczuwam moc.Co do nóg w v5f miałem problem ponieważ dłużej jechałem i bolały krążenie nie dochodziło w v8 nie czuje tego za bardzo, lecz czasami muszę stopami mieszać bo coś delikatnie czuje..
Pozdrawiam Lukas Szczecin
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.198 s.