Nie jesteś zalogowany.
inmotion v13
2022/04/23 11:04
2022/04/27 19:15 przez tdm.
Autor
Jeszcze jednym prostym patentem jest zmiana opony na bardziej miękką. Do tego duże wygodne pedały + grube wkładki amortyzujące w butach. Używam od 2 lat i polecam, ale nie najtańsze tylko grube z miękkiego żelu. Jakby do tego doodać jeszcze pedały Nylonowe, to już będzie max tego co da się wycisnąć z tej konstrukcji. Wszystkie te rozwiązania stosowane naraz dają łącznie ze 3 cm bezobsługowej amortyzacji pasywnej.
Sporo osób chwali też pod względem komfortu monsteraPro, w teście tego modelu WrongWay też o tym wspominał, tj. że poza zjazdami ze schodów/krawężników do normalnej jazdy wyższy komfort czuł na nieamortyzowanym monsterPro niż na amortyzowanym s18. Ja miałem podobne odczucie porównując s18 do monstera v3.
inmotion v13 #12106
tak, większe koło jeszcze trochę dodaje do komfortu, sam fakt większej średnicy ma znaczenie a dodatkwo opona mieści więcej powietrza i można jeszcze trochę obniżyć ciśnienie. Ja czułem różnicę po przesiadce z 19 na 22", szczególnie to było czuć na długich asfaltowych trasach.Kółkowiec napisał: Na Monsterze nie jeździłem, ale ty masz porównanie.
Jeszcze jednym prostym patentem jest zmiana opony na bardziej miękką. Do tego duże wygodne pedały + grube wkładki amortyzujące w butach. Używam od 2 lat i polecam, ale nie najtańsze tylko grube z miękkiego żelu. Jakby do tego doodać jeszcze pedały Nylonowe, to już będzie max tego co da się wycisnąć z tej konstrukcji. Wszystkie te rozwiązania stosowane naraz dają łącznie ze 3 cm bezobsługowej amortyzacji pasywnej.
Sporo osób chwali też pod względem komfortu monsteraPro, w teście tego modelu WrongWay też o tym wspominał, tj. że poza zjazdami ze schodów/krawężników do normalnej jazdy wyższy komfort czuł na nieamortyzowanym monsterPro niż na amortyzowanym s18. Ja miałem podobne odczucie porównując s18 do monstera v3.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/06/14 15:29
2022/06/15 09:33 przez tdm.
Autor
inmotion v13 #12188
przecieki... koło ma pojawić się pod koniec roku
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
podana prędkośc to freespin, realna 60+.
Silnik raczej HT, skoro podali taki kąt podjazdu, bardzo możliwe że ten sam co w v12ht.
Ciekawe jest info o baterii, powyżej 3000wh czyli koło będzie ważyć ze 40-45kg i konkurować z ex20s, cenowo raczej ponad 15k. Pierwsza tak duża bateria w historii tej marki.
Oby tylko dopracowali płytę główną i soft...
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
podana prędkośc to freespin, realna 60+.
Silnik raczej HT, skoro podali taki kąt podjazdu, bardzo możliwe że ten sam co w v12ht.
Ciekawe jest info o baterii, powyżej 3000wh czyli koło będzie ważyć ze 40-45kg i konkurować z ex20s, cenowo raczej ponad 15k. Pierwsza tak duża bateria w historii tej marki.
Oby tylko dopracowali płytę główną i soft...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.172 s.