Nie jesteś zalogowany.

inmotion v13

2022/04/23 11:04 2022/04/27 19:15 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12106

Kółkowiec napisał: Na Monsterze nie jeździłem, ale ty masz porównanie.

tak, większe koło jeszcze trochę dodaje do komfortu, sam fakt większej średnicy ma znaczenie a dodatkwo opona mieści więcej powietrza i można jeszcze trochę obniżyć ciśnienie. Ja czułem różnicę po przesiadce z 19 na 22", szczególnie to było czuć na długich asfaltowych trasach.
Jeszcze jednym prostym patentem jest zmiana opony na bardziej miękką. Do tego duże wygodne pedały + grube wkładki amortyzujące w butach. Używam od 2 lat i polecam, ale nie najtańsze tylko grube z miękkiego żelu. Jakby do tego doodać jeszcze pedały Nylonowe, to już będzie max tego co da się wycisnąć z tej konstrukcji. Wszystkie te rozwiązania stosowane naraz dają łącznie ze 3 cm bezobsługowej amortyzacji pasywnej.

Sporo osób chwali też pod względem komfortu monsteraPro, w teście tego modelu WrongWay też o tym wspominał, tj. że poza zjazdami ze schodów/krawężników do normalnej jazdy wyższy komfort czuł na nieamortyzowanym monsterPro niż na amortyzowanym s18. Ja miałem podobne odczucie porównując s18 do monstera v3.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/06/14 15:29 2022/06/15 09:33 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12188
przecieki... koło ma pojawić się pod koniec roku

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


podana prędkośc to freespin, realna 60+.
Silnik raczej HT, skoro podali taki kąt podjazdu, bardzo możliwe że ten sam co w v12ht.
Ciekawe jest info o baterii, powyżej 3000wh czyli koło będzie ważyć ze 40-45kg i konkurować z ex20s, cenowo raczej ponad 15k. Pierwsza tak duża bateria w historii tej marki.
Oby tylko dopracowali płytę główną i soft...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/07/16 10:42
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12213
1-wsze info od producenta

koło 22"
silnik 4500w
waga.....okolice 50kg.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/07/27 14:19
ctx
Ekspert
Ekspert
Posty: 253
Oklaski: 3
Więcej
inmotion v13 #12221
Kolejne podejście to poprawy bezpieczeństwa:

Oby się udało, chociaż przy tych gabarytach kółko i tak nie dla mnie ;)

Pozdrawiam! Piotrek, Kraków
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>5000km) , Inmotion V10F(>8000km)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/07/27 15:54 2022/09/29 21:03 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12222
Elektronicznie regulowane zawieszenie i inne e-bajery - teoretycznie fajnie, ale na ile takie coś w chińskim wykonaniu będzie niezawodne ??? Konkurencja ledwie sobie radzi z mechaniczną amortyzacją, a co dopiero elektroniczna...
Bateria 3024wh - niby ok, ale silnik 126v/4500w zjada masę energii, więc zasięg może rozczarować.... . Co ciekawe - ogniwa 18650, a nie 21700.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.



edit.
Ujawniono więcej szczegółów:
waga - 50kg
cena - 4600euro, tj. 22/23 tys.zł

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


coraz ciekawsze te ceny :evil: :evil:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/09/07 18:52 2022/09/16 20:54 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12288
naprawdę spory ten sprzęt się wydaje

50kg też swoje robi

jazdy i test wytrzymałości:

szkoda tylko, że nie pokazano czy po tym upadku koło nadal jeździ (?) i jakie są uszkodzenia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/12/10 19:59 2023/01/13 10:34 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12440
dwaj mocarze, najdroższe i największe modele w świecie euc

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


co ciekawe - v13 ma felgę 16" + 3" oponę, większa już nie wejdzie
zaś masterPro felgę 17" + opone 2.75", z opcją założenia 3"
Czyli w sumie v13 to trochę inny rozmiar koła, 21" vs 22".

pierwsza recenzja

na zdjęciach widac porysowane szyny zawieszenia od pierwszych jazd: content.invisioncic.com/r254450/monthly_...4f0e4709c404b07.jpeg

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2023/01/13 10:27 2023/01/13 10:31 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12464
szczegółowa recenzja - tym razem opinia negatywna, powoli zaczynaja wychodzić różne niedoskonałości i błędy projektowe.

Główny problem jest z zawieszeniem - tłumienie powrotu działa słabo, po ugięciu amortyzator odbija szybko w górę przez co jazda po dziurach może być niebezpieczna.
Problematyczna jest także regulacja zawieszenia - brak jakiejkolwiek skali, kręcenie na oślep dla Martyego Backe już w 1 dniu skończyło się ułamaniem śruby. Na dodatek regulacja tłumienia utwardza całe zawieszenie, przez co koło traci swój główny atut.
Fabryczna opona terenowa nie pasuje do szosowego charakteru tego modelu i jest niestabilna na szosie, a w cięzki teren v13 się nie nadaje z powodu wagi 50kg.
Problematyczna jest też wymiana dętki/opony

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2023/01/30 19:32 2023/04/05 17:57 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12475
test max zasięgu

przy średniej prędkości 28km/h wyszło... 86km.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2023/03/20 22:23 2023/04/05 17:59 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
Autor
inmotion v13 #12523

tdm napisał: szczegółowa recenzja - tym razem opinia negatywna, (...) Główny problem jest z zawieszeniem - tłumienie powrotu działa słabo, po ugięciu amortyzator odbija szybko w górę przez co jazda po dziurach może być niebezpieczna.

nie trzeba było nawet długo czekać - ten wypadek pokazuje to, o czym ostrzegał Denis w recenzji 2 posty wyżej.


dolna część amortyzatora jest nieosłonięta i narażona na uderzenia, tak jak v11, niedawno tester wyrwał amortyzator zjeżdżając z krawężnika

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.



2 przypadki złamania śrub mocujących pedały do silnika, śruby v13 są bardzo krótkie i wykonane z niskiej jakości metalu.

Że też Chińczycy w produkcie za 20 tys. oszczędzają nawet na takich elementach.. Producent niby obiecuje poprawę, ale nowe śruby dalej są bardzo krótkie....

inne sytuacje tu, problemy z łożyskami i cutout:
www.youtube.com/shorts/74FTAG_hEWY
www.youtube.com/shorts/rGqZ3GOj1ZI

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.232 s.