Nie jesteś zalogowany.
inmotion v13
tak, większe koło jeszcze trochę dodaje do komfortu, sam fakt większej średnicy ma znaczenie a dodatkwo opona mieści więcej powietrza i można jeszcze trochę obniżyć ciśnienie. Ja czułem różnicę po przesiadce z 19 na 22", szczególnie to było czuć na długich asfaltowych trasach.Kółkowiec napisał: Na Monsterze nie jeździłem, ale ty masz porównanie.
Jeszcze jednym prostym patentem jest zmiana opony na bardziej miękką. Do tego duże wygodne pedały + grube wkładki amortyzujące w butach. Używam od 2 lat i polecam, ale nie najtańsze tylko grube z miękkiego żelu. Jakby do tego doodać jeszcze pedały Nylonowe, to już będzie max tego co da się wycisnąć z tej konstrukcji. Wszystkie te rozwiązania stosowane naraz dają łącznie ze 3 cm bezobsługowej amortyzacji pasywnej.
Sporo osób chwali też pod względem komfortu monsteraPro, w teście tego modelu WrongWay też o tym wspominał, tj. że poza zjazdami ze schodów/krawężników do normalnej jazdy wyższy komfort czuł na nieamortyzowanym monsterPro niż na amortyzowanym s18. Ja miałem podobne odczucie porównując s18 do monstera v3.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
podana prędkośc to freespin, realna 60+.
Silnik raczej HT, skoro podali taki kąt podjazdu, bardzo możliwe że ten sam co w v12ht.
Ciekawe jest info o baterii, powyżej 3000wh czyli koło będzie ważyć ze 40-45kg i konkurować z ex20s, cenowo raczej ponad 15k. Pierwsza tak duża bateria w historii tej marki.
Oby tylko dopracowali płytę główną i soft...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Oby się udało, chociaż przy tych gabarytach kółko i tak nie dla mnie

Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>5000km) , Inmotion V10F(>8000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Bateria 3024wh - niby ok, ale silnik 126v/4500w zjada masę energii, więc zasięg może rozczarować.... . Co ciekawe - ogniwa 18650, a nie 21700.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
edit.
Ujawniono więcej szczegółów:
waga - 50kg
cena - 4600euro, tj. 22/23 tys.zł
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
coraz ciekawsze te ceny


Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
50kg też swoje robi
jazdy i test wytrzymałości:
szkoda tylko, że nie pokazano czy po tym upadku koło nadal jeździ (?) i jakie są uszkodzenia.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
co ciekawe - v13 ma felgę 16" + 3" oponę, większa już nie wejdzie
zaś masterPro felgę 17" + opone 2.75", z opcją założenia 3"
Czyli w sumie v13 to trochę inny rozmiar koła, 21" vs 22".
pierwsza recenzja
na zdjęciach widac porysowane szyny zawieszenia od pierwszych jazd: content.invisioncic.com/r254450/monthly_...4f0e4709c404b07.jpeg
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Główny problem jest z zawieszeniem - tłumienie powrotu działa słabo, po ugięciu amortyzator odbija szybko w górę przez co jazda po dziurach może być niebezpieczna.
Problematyczna jest także regulacja zawieszenia - brak jakiejkolwiek skali, kręcenie na oślep dla Martyego Backe już w 1 dniu skończyło się ułamaniem śruby. Na dodatek regulacja tłumienia utwardza całe zawieszenie, przez co koło traci swój główny atut.
Fabryczna opona terenowa nie pasuje do szosowego charakteru tego modelu i jest niestabilna na szosie, a w cięzki teren v13 się nie nadaje z powodu wagi 50kg.
Problematyczna jest też wymiana dętki/opony
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
nie trzeba było nawet długo czekać - ten wypadek pokazuje to, o czym ostrzegał Denis w recenzji 2 posty wyżej.tdm napisał: szczegółowa recenzja - tym razem opinia negatywna, (...) Główny problem jest z zawieszeniem - tłumienie powrotu działa słabo, po ugięciu amortyzator odbija szybko w górę przez co jazda po dziurach może być niebezpieczna.
dolna część amortyzatora jest nieosłonięta i narażona na uderzenia, tak jak v11, niedawno tester wyrwał amortyzator zjeżdżając z krawężnika
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
2 przypadki złamania śrub mocujących pedały do silnika, śruby v13 są bardzo krótkie i wykonane z niskiej jakości metalu.
Że też Chińczycy w produkcie za 20 tys. oszczędzają nawet na takich elementach.. Producent niby obiecuje poprawę, ale nowe śruby dalej są bardzo krótkie....
inne sytuacje tu, problemy z łożyskami i cutout:
www.youtube.com/shorts/74FTAG_hEWY
www.youtube.com/shorts/rGqZ3GOj1ZI
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.