Nie jesteś zalogowany.

inmotion v13

2021/12/15 12:38 2021/12/17 15:56 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #11801
według zapowiedzi pracowników InMotion na początku przyszłego roku firma chce ogłosić zapowiedź nowego monocykla.
Póki co producent skrzętnie ukrywa projekt.

Jaki nowy model (o jakich cechach) skusiłby Was do zakupu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/12/17 08:36
IgorRz
Moderator
Moderator
Posty: 869
Oklaski: 1
Więcej
inmotion v13 #11805

Grupa na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/12/17 10:41 2021/12/19 22:36 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #11806
ogólne proporcje opony i obudowy wskazują na koło 19".
producent zapowiada coś takiego:

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


czyli następca v11, ale z większą baterią, silnikiem. Waga raczej ciężka.

Producent ogłosił konkurs na instagramie na najciekawszą nazwę i slogan reklamowy LINK

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/01/17 22:25 2022/01/17 22:28 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #11872
kanciasty kształt nietypowy jak dla inMotion, wygląda na to, że prosty kształt a'la sherman/commander/monster3 spodobał się producentom

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


bardzo nietypowo rozwiązano pozycję dampera, ciekawe jak takie rozwiązanie sprawdzi się w praktyce

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/01/25 11:37
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #11890
wg. nieoficjalnych informacji v13 ma być kołem.... 22".
To by była nowość - pierwszy "monster" z amortyzacją. Może to jest powód poziomego umieszczenia amortyzatora, inaczej koło byłoby zbyt wysokie i niewygodne.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/01/25 16:10
cooler
Senior forum
Senior forum
Posty: 88
Więcej
inmotion v13 #11892

tdm napisał: wg. nieoficjalnych informacji v13 ma być kołem.... 22".
To by była nowość - pierwszy "monster" z amortyzacją. Może to jest powód poziomego umieszczenia amortyzatora, inaczej koło byłoby zbyt wysokie i niewygodne.


Już widzę wagę tego cholerstwa - poza moim zasięgiem, pewnie z 50kg. Ale jazda wprost będzie pewnie fenomenalna nawet na nierównościach.
Jeżeli w okolicach 30kg - wchodzę w to - ale dopiero po roku od wydania:)
Z V12 też się pospieszyłem, trzeba było dalej na V10 zasuwać, ale syn cisnął że też chce razem jeździć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/04/21 22:25 2022/04/21 22:31 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #12100
przecieki o v13

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


.....czyli następca v11.
Podzespoły z v12 HT + zawieszenie i większa felga. Wagowo zapewne okolice 35kg.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/04/21 23:24
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 318
Oklaski: 2
Więcej
inmotion v13 #12101
Czekam na dobre, niezawodne i możliwie bezobsługowe koło z amortyzacją. Ostatnio jeździłem trochę po nierównych drogach i stwierdziłem, że nieamortyzowane koła nadają się głównie na asfalt, bo jazda po nierównościach to mordęga i ból kolan.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/04/22 13:54 2022/04/26 11:19 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
inmotion v13 #12102

Kółkowiec napisał: Ostatnio jeździłem trochę po nierównych drogach (...) Czekam na dobre, niezawodne i możliwie bezobsługowe koło z amortyzacją.

są 2 rozwiązania
1) amortyzacja pasywna tj.
- jak największa średnica koła
- duża szerokość opony
- opona wykonana z miękkiej gumy
- duże, wygodne pedały
- wkładki amortyzujące w butach
Konstrukcja prosta, bezobsługowa, z elementów mechanicznych nie ma się co psuć. Wygoda niezła poza odcinkami bardzo dziurawymi, drobne nierówności tłumi jazda na niskim ciśnieniu, w monsterze3 używam zaledwie 0.8-1.2 bar w oponie, offroad po lasach i polach jak najbardziej wykonalny. Koła tego typu są lżejsze, np. Rs/Monster3 27-28kg, i tańsze.

2) amortyzacja aktywna, ale to nigdy nie będzie w pełni bezobsługowe i niezawodne, za dużo ruchomych elementów + chińskie wykonanie. W rowerach amortyzatory powietrzne topowych marek wymagają regularnego serwisowania, a co dopiero wielowahaczowe zawieszenia "made in china". Zawieszenie nawet jak działa poprawnie to zawsze coś tam może skrzypieć, ocierać, stukać, luzują się połączenia i zużywają uszczelki i łożyska itp. Zawieszenie ma też swoją cenę, waga od 35kg wzwyż i + 40% do ceny względem sztywnego odpowiednika.
Z tej grupy całkiem nieźle zapowiada się Master

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/04/23 00:35 2022/04/23 00:36 przez Kółkowiec.
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 318
Oklaski: 2
Więcej
inmotion v13 #12105

tdm napisał: są 2 rozwiązania
1) amortyzacja pasywna tj. jak największa średnica koła + szerokość opony. Konstrukcja prosta, bezobsługowa, z elementów mechanicznych nie ma się co psuć. Wygoda niezła poza odcinkami bardzo dziurawymi, drobne nierówności tłumi jazda na niskim ciśnieniu, w monsterze3 używam zaledwie 0.8-1.2 bar w oponie, offroad po lasach i polach jak najbardziej wykonalny. Koła tego typu są lżejsze, np. Rs/Monster3 27-28kg, i tańsze.

2) amortyzacja aktywna, ale to nigdy nie będzie w pełni bezobsługowe i niezawodne, za dużo ruchomych elementów + chińskie wykonanie. W rowerach amortyzatory powietrzne topowych marek wymagają regularnego serwisowania, a co dopiero wielowahaczowe zawieszenia "made in china". Zawieszenie nawet jak działa poprawnie to zawsze coś tam może skrzypieć, ocierać, stukać, luzują się połączenia i zużywają uszczelki i łożyska itp. Zawieszenie ma też swoją cenę, waga od 35kg wzwyż i + 40% do ceny względem sztywnego odpowiednika.
Z tej grupy całkiem nieźle zapowiada się Master



Amortyzacja pasywna to dla mnie trochę za mało. Mam 18-calowe MSX z 3-calową oponą, lubię jeździć z możliwie niskim ciśnieniem i mimo tego chciałbym amortyzację na wertepach. Przejechałem się kiedyś V11 no i była wyraźna różnica w komforcie jazdy na korzyść Inmotion. Większe koło Monstera pewnie trochę poprawiłoby komfort, ale nie sądzę, żeby było o wiele lepiej niż w MSX. Na Monsterze nie jeździłem, ale ty masz porównanie. W amortyzacji najbardziej obawiam się właśnie wymagającego serwisowania i hałasu. Większy ciężar jeszcze chyba jakoś mógłbym znieść. Poczekam jeszcze aż koła z amortyzacją trochę się rozwiną technicznie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.235 s.