Nie jesteś zalogowany.

inMotion v12/v12HT

2022/05/09 09:31 2022/05/09 09:35 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
inMotion v12/v12HT #12125
Każdy nowy model koła, to zagadka. Nie patrzcie na koła jak na produkty wyprodukowane w EU.
Chińskie koła, to tylko prototyp, który rozwija sie z czasem i potrzebna jest weryfikacja przed zakupem, ściągnięcie demo i sprawdzenie.
Jest wiele sklepów bez serwisów. Oferują wymianę podzespołów i tyle, a biorą wszystko na co jest popyt, byle zarobić.
Do serwisowania potrzeba serwisu i doświadczenia. Spojrzenia inżyniera na problem.
Jeśli sugerujesz się niską ceną przy zakupie, to serwis jest okrojony, lub nie ma go wcale.
Nie jesteś w stanie posiadać wszystkich modeli i marek kół, części do nich i dobrych expertów, chyba, że zainwestowałeś miliony, zatrudniłeś i wyszkoliłeś kadrę.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/09 09:40 2022/05/09 09:45 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 472
Więcej
inMotion v12/v12HT #12126
"Nie do końca łapię sens tego zdania: uważasz że V12 po naprawie niedoróbek może być niezłym i niezawodnym kołem? Czyli nie pozbywać się ale podrążyć temat i dać komuś ogarniętemu do naprawy i ewentualnie "podrasowania" (rozebranie i sprawdzenie przewodów, połączeń, uszczelek itp a następnie porządne złożenie i dodatkowo zewnętrznie zabezpieczenie przed wodą)? Podjęlibyście się tego?
Jak na razie serwis gwarancyjny Ecohuman naprawił 2 rzeczy i wygenerował 2 nowe/dodatkowe problemy (wymiana huczących łożysk zakończyła się zgrzytaniem całego układu napędowego a naprawa oświetlenia dodała pourywane i nie zamocowane prawidłowo boczne pady) więc zastanawiam się jak egzekwować gwarancję w przypadku takiej jakości napraw. "


Pisałem tylko o jakości wykonania plastików, co do układu napędowego się nie wypowiem.
Poprawić musi fabryka, nie serwis. Da się, ale koszta mogą być spore w takim przypadku.
Nie prowadzimy sprzedaży i serwisu Inmotion i nie podejmiemy się tego.
Może to się zmienić, bo marka zaczyna wypuszczać mocne sprzęty.
W przypadku jakiegoś uszkodzenia, nie będziemy mieli części na wymianę.
Wybraliśmy dwie marki Leperkim i Begode, tu nie ma problemu.

EUCservice, miejsce gdzie znajdziesz wiele informacji na temat najnowszych produktów UTO.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/09 14:29 2022/05/09 15:11 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 858
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #12127

cooler napisał: v12 jest już 3 miesiąc w serwisie, generalnie wiedząc to co wiem dziś odpuściłbym sobie te koło

dla kontrastu - pozytywny przykład konkurenta v12-tki

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/09 23:11
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 320
Oklaski: 2
Więcej
inMotion v12/v12HT #12129

tdm napisał:

cooler napisał: v12 jest już 3 miesiąc w serwisie, generalnie wiedząc to co wiem dziś odpuściłbym sobie te koło

dla kontrastu - pozytywny przykład konkurenta v12-tki


Konkurentem dla V12 jest raczej Nikola+, ale to koło też się raczej nie psuje. Tylko niektóre egzemplarze czasem się palą.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/21 04:06
cooler
Senior forum
Senior forum
Posty: 90
Więcej
inMotion v12/v12HT #12147
Moja V12 właśnie wróciła po prawie 4 miesiącach z serwisu Ecohuman, jutro przejadę się i zacznę testy. Ostatecznie naprawy to chronologicznie:
1 iteracja:
- Wymienione łożyska
- Naprawione oświetlenie (kable zasilające się poodczepiały
2 iteracja (odesłałem z powrotem z powodu dziwnych zgrzytających dźwięków dobywających się z koła podczas jazdy:
- naprawiono pady uszkodzone podczas powyższych I wizyty
- Wymieniony jest cały silnik na nowy.

W niedalekiej przyszłości czeka mnie jeszcze wymiana płyty głównej na nową wzmocnioną od IM, podobno już się zaczęły wymiany, ale nie chciałem czekać gdyż i tak długo zeszło.
Będę relacjonował efekt napraw, generalnie jestem zawiedziony zarówno zawodnością osprzętu koła jak i serwisem.
Dla porównania mam IM V10 oraz V10F które mają odpowiednio 4000 i 11000km i w 10F pewnie trzeba by już wymienić łożyska bo już trochę je słychać, poza tym idą oba jak nowe.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/23 05:25
cooler
Senior forum
Senior forum
Posty: 90
Więcej
inMotion v12/v12HT #12149

cooler napisał: Moja V12 właśnie wróciła po prawie 4 miesiącach z serwisu Ecohuman, jutro przejadę się i zacznę testy. Ostatecznie naprawy to chronologicznie:
1 iteracja:
- Wymienione łożyska
- Naprawione oświetlenie (kable zasilające się poodczepiały
2 iteracja (odesłałem z powrotem z powodu dziwnych zgrzytających dźwięków dobywających się z koła podczas jazdy:
- naprawiono pady uszkodzone podczas powyższych I wizyty
- Wymieniony jest cały silnik na nowy.

W niedalekiej przyszłości czeka mnie jeszcze wymiana płyty głównej na nową wzmocnioną od IM, podobno już się zaczęły wymiany, ale nie chciałem czekać gdyż i tak długo zeszło.
Będę relacjonował efekt napraw, generalnie jestem zawiedziony zarówno zawodnością osprzętu koła jak i serwisem.
Dla porównania mam IM V10 oraz V10F które mają odpowiednio 4000 i 11000km i w 10F pewnie trzeba by już wymienić łożyska bo już trochę je słychać, poza tym idą oba jak nowe.

Zrobiłem ok 50km i jak na razie V12 działa i nic nie zgrzyta. Pojechałem 50km/h i żyję, choć strach obniżyć się trochę na nogach takich oscylacji dostaje, ale pedały na najwyższych ustawieniach oraz 3.0 bara ciśnienie, więc to normalne.
Pierwsze wrażenie po bezpośredniej przesiadce z V10 i V10F - jakie te V12 jest klocowate i powolnie reaguje na wszystko, hamowanie to tak naprawdę zwalnianie, nie ma porównania do V10 (F). Nie wiem jak to zrobili ale V10 staje zawsze tam gdzie się zaplanuję a V12 przejeżdża te miejsce o parę metrów. Pewnie nie umiem, ale kiedy miałem się nauczyć? Już po 220km koło poszło do warsztatu i było tam do teraz. Podjazd pod 40st podjazd na pump tracku V10 - bez problemu, V12 w commute mode stanęło i przechyliło się do przodu bez ostrzeżenia. Po zmianie na OffRoad - jest lepiej, wjeżdza jak V10. Jedyna czego mi brakuje w V10 (F) to opona o szerokości 2.5" - dużo przyjemniej się jeździ na większej gumie.
Generalnie ostrzegam wszystkich chętnych na V12/V12HT - warto się wstrzymać z zakupem gdyż te koła to wielkie nieporozumienie, jest awaryjne i niedopracowanie. A na FB widzę że Adam miał odcięcie w czasie jazdy V12 HT po równym przy 35km/h i sporo się poobijał. Z tego wnioskuję że te niby wzmocnione płyty główne w wersji HT są tak samo wadliwe jak dla HS (choć się nie spaliła). Duży wpływ na to mają też te większe ogniwa 21700, których dzięki temu jest mniej a prąd max z pojedynczego ogniwa jest taki sam jak dla mniejszych ogniw 18650. Niby jest na styk, ale już nie ma zapasu.
Będę relacjonował dalej.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/24 10:33 2022/05/25 14:54 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 858
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #12154

cooler napisał: Adam miał odcięcie w czasie jazdy V12 HT po równym i sporo się poobijał.

jest już filmik na temat tej sytuacji, bardziej to jakieś zakłócenia w trzymaniu równowagi przez monocykl i to przy prędkości zaledwie 25km/h.
Przypadek całkiem podobny do ChoochTech, on też wskazywał na jakieś problemy z równowagą urządzenia.

cooler napisał: te niby wzmocnione płyty główne w wersji HT są tak samo wadliwe jak dla HS

do podobnych wniosków doszedł rider z Malezji, którego v12 najpierw odcięło na fabrycznej płycie, a potem tuż po wymianie na "wzmocnioną" . On też podobnie jak poprzednicy pisze o dziwnym zachowaniu pedałów i zakłóceniach w utrzymywaniu równowagi przez koło.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/05/26 22:52
cooler
Senior forum
Senior forum
Posty: 90
Więcej
inMotion v12/v12HT #12161
Dziś dostałem informację z Ecohuman że mają już nowe płyty na wymianę. Jednak wbrew temu co mówił Dima wcześniej trzeba najpierw odesłać starą płytę a dopiero się dostaje nową - co wobec problemów z równowagą koła na nowych płytach zaczyna się robić ryzykowne i najchętniej dostałbym nową płytę i spokojnie doczekał jak się wyklaruje sytuacja z nowymi. Jak sprawa wygląda u innych dystrybutorów? Czytając opinie na FB zrozumiałem że część userów dostała płyty bezwarunkowo...
Są już komentarze że wbrew mocniejszym MOSFETom użytkownicy nie są w stanie osiągać mocy max jak wcześniej: ktoś napisał że wcześniej miał max 6000W a teraz najwięcej ile widział to 5000W.
Więc nie tylko nowe scalaki ale też znaczne ograniczenia sięgające 20%... Ciekawe czy problemy z balansowaniem nie są powiązane ze sztucznymi ograniczeniami mocy maksymalnej?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/06/10 00:19 2022/06/14 15:18 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 858
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #12180

cooler napisał: Adam miał odcięcie w czasie jazdy V12 HT i sporo się poobijał.

2 tygodnie później pechowiec zdążyl się lekko wykurować i... InMotion zafundowało mu kolejny wypadek.
Powód ten sam co poprzednio, zakłócenia w balansowaniu koła, kontakt z producentem i sprawdzenie ustawień nic nie dało. To już trzecia taka sytuacja v12HT. Na dodatek mimo krótkiego użytkowania pedały zaczęły się samoczynnie odkręcać a niektóre śruby wypadły w czasie jazdy (inne osoby w komentarzach twierdzą że mają ten sam problem).

To chyba pierwszy przypadek kiedy youtuber odmówil dalszego testowania monocykla.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.216 s.