Nie jesteś zalogowany.
inMotion v12/v12HT
2023/01/27 18:10
2023/02/10 11:08 przez tdm.
Autor
inMotion v12/v12HT #12467
3-cia i chyba ostatnia recenzja serii v12, tym razem HT
do poprzednich problemów doszło jeszcze:
- samoczynne gwałtowne przyspieszanie w nieoczekiwanych momentach
(grozi wypadkiem)
Tutaj przykład takiego wypadku na v12, kierowca jako przyczynę opisuje to samo co zauważył Adam: www.facebook.com/groups/ElectricUnicycle...nk/5880730042024910/
- brak balansowania baterii (dotyczy wszystkich modeli IM oprócz v13)
- wersja HT nie różni się przyspieszeniem od zwykłego v12, za zasięg spadł o 20%
Finalnie po przetestowaniu 3 różnych egzemplarzy z tej serii Adam ocenił v12/12ht negatywnie i zamiast niego poleca zakup starszych modeli konkurencji.
do poprzednich problemów doszło jeszcze:
- samoczynne gwałtowne przyspieszanie w nieoczekiwanych momentach


Tutaj przykład takiego wypadku na v12, kierowca jako przyczynę opisuje to samo co zauważył Adam: www.facebook.com/groups/ElectricUnicycle...nk/5880730042024910/
- brak balansowania baterii (dotyczy wszystkich modeli IM oprócz v13)
- wersja HT nie różni się przyspieszeniem od zwykłego v12, za zasięg spadł o 20%
Finalnie po przetestowaniu 3 różnych egzemplarzy z tej serii Adam ocenił v12/12ht negatywnie i zamiast niego poleca zakup starszych modeli konkurencji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2023/01/28 18:21
inMotion v12/v12HT #12468
Z tym balansowaniem to chyba przesadził.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2200km -> KS-18L ~4500+Km -> V11 ~2500+km
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2023/05/28 19:32
2023/06/22 23:15 przez tdm.
Autor
inMotion v12/v12HT #12606
test zasięgu v12 HT....
Pierwszy egzemplarz v12HT - cutout podczas jazdy 30km/h na prostej, wada silnika.
Wymieniono na nowy.
Drugi egzemplarz v12HT - na pierwszej jeździe znowu cutout, tym razem podczas zjazdu z górki.
Na więcej testów tego modelu rider już się nie zdecydował
Z innego źródła:
brak mozliwości podładowania baterii w trasie w sensownym czasie (przy 2A trwałoby 8h) wyklucza to koło w ogóle z zastosowań turystycznych czy w ogóle możliwości dalszych wyjazdów......
Pierwszy egzemplarz v12HT - cutout podczas jazdy 30km/h na prostej, wada silnika.
Wymieniono na nowy.
Drugi egzemplarz v12HT - na pierwszej jeździe znowu cutout, tym razem podczas zjazdu z górki.
Na więcej testów tego modelu rider już się nie zdecydował

Z innego źródła:
brak mozliwości podładowania baterii w trasie w sensownym czasie (przy 2A trwałoby 8h) wyklucza to koło w ogóle z zastosowań turystycznych czy w ogóle możliwości dalszych wyjazdów......

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.192 s.