Nie jesteś zalogowany.

inMotion v12/v12HT

2021/02/12 18:48 2021/02/25 22:02 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11015
wg. zapowiedzi firmy latem 2021 ma się pojawić nowy model v12.

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


Wygląda na to, że szykuje się nastepca V10F .
V12 mógłby realnie konkurowac z KS 16x i Gw Nikola/Nikola+, bo jednak v10 sporo im już ustepuje.

Na razie wiadomo tylko tyle, że ma to być koło 16-17", bez amortyzacji, silnik i bateria 100v "większa niż v11" czyli byłby to pakiet 1800wh, 2250, 2700, 3200 - wg. mnie najbardziej prawdopodobne jest 1800wh.

W tym temacie można zgłaszać producentowi swoje oczekiwania: forum.electricunicycle.org/topic/21617-inmotion-v12/

Jak oceniacie najnowszy pomysł InMotion? Czy wg. was nowy model zastapi v10f czy będzie dostępny równolegle.
Ja wolałbym żeby zrobili 20" z dużą baterią, ale Kingsong zapowiada coś w tym rozmiarze.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/02/25 21:37 2021/04/17 11:47 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11039
producent za pośrednictwem jednego z Youtuberów urządził głosowanie - "jaką pojemnośc baterii chcecie w v12"
external-preview.redd.it/slUvU1jlfLp88k3...03200ba9b6ad571447cb

Aktualnie głosów jest dużo więcej, ale proporcje są podobne. Wyniki zdają się sugerować, że klienci NIE chcą już małych kółek, nawet jeśli chodzi o monocykle 16-calowe. 93% głosów zdobyły opcje 2700-3200wh. Z taką baterią nie da się zejść poniżej 30kg, a i obudowa musi być spora żeby to w ogóle pomieścić.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/03/02 22:30
Hippvs
Senior forum
Senior forum
Posty: 190
Więcej
inMotion v12/v12HT #11053
No faktycznie, to jakos dwa razy więcej niż do tej pory InMotion dawało :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/03/16 00:10 2021/03/16 00:19 przez Kółkowiec.
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 354
Oklaski: 2
Więcej
inMotion v12/v12HT #11117
Jest już instrukcja obsługi Inmotion V12, a w niej parametry techniczne:

fccid.io/2ADUS-V12/Users-Manual/15-V12-U...8EWwuJcS2WQgsaaR0Mgc

A tutaj wszystko - zdjęcia koła i jego wnętrza, testy itd...:

fccid.io/2ADUS-V12


Koło ma 16 cali, 3-calową szeroką oponę, aku 1750 Wh 100 V, prędkość maks. 70 km/h, moc szczytową 5 kW, wyświetlacz dotykowy na górze koła, głośniki, ładowarkę 2,3 A i inne ciekawostki. A waży 29 kg.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/03/16 12:24 2021/04/17 11:55 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11119
czyli konkurent Nikola+, ale znacznie cięższy, realna waga ~30kg. Bardzo ciężki jak na taki rozmiar , to już Monster jest lżejszy, a tu przecież mamy tylko 16".... co to się porobiło... :)


Ciekawy wygląd, trochę jakby inspirowany serią Msuper.
Przednie światło, wg. producenta ma się samo rozjaśniać zależnie od otoczenia. Brak tylnych świateł, zamiast nich dali z tyłu port ładowania/usb i głośnik. Silnik 2500w, nie napisali w specyfikacji że "hollow" czyli chyba mamy powrót znów do silników z osią.

omówienie wg. speedyfeet

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/03/29 19:57
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11169
ecodrift ogłosiło przedsprzedaż v12: ecodrift.ru/product/monokoleso-inmotion-v12-1750-wh-100v/

cena........tyle co sherman. :evil:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/03/29 23:59
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 354
Oklaski: 2
Więcej
inMotion v12/v12HT #11174

tdm napisał: cena........tyle co sherman. :evil:


Rynek to zweryfikuje. Cena spadnie. Trochę mnie dziwi ta wycena, gdyż generalnie Inmotion dość dobrze wyceniało swoje koła i trzymały one cenę. W tym wypadku raczej tak nie będzie. I nie chciałbym się mylić. To koło nie powinno być dużo droższe od Nikoli Plus.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/04/17 12:02
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11236

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/04/17 14:40
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 354
Oklaski: 2
Więcej
inMotion v12/v12HT #11238
Całkiem ładne koło. Choć daszek nad przednim światłem chyba niepotrzebny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/05/15 21:26 2021/05/16 09:36 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1079
Więcej
Autor
inMotion v12/v12HT #11339
daszek nad lampą okazał się gumowanym zderzakiem



kilka rozczarowań:
- port ładowania GX16-5 jak w Gw/Veteran - ale... niekompatybilne piny tak by ładowarki nie pasowały :angry:
- 29.5kg,
- boczne pady zintegrowane na stałe, śliskie, nie oferują wsparcia a półokrągła powierzchnia boczna utrudni instalację jakichkolwiek powerpadów, można je zdjąć ale wtedy widać dziury w obudowie
- słaby reflektor przedni (mają to poprawić), brak tylnych świateł
- luźna rączka bez blokady, podskakuje w czasie jazdy
- superwolna ładowarka 1.2A, nie nadaje się do podładowywania w trasie

relacja z rozkręcania: ecodrift.ru/2021/05/11/inmotion-v12-vnutrennie-detali/

Cenowo okolice 9tys. Wizualnie ciekawy projekt, nowatorski ekran, regulowane pedały, ale w tym segmencie chyba rozsądniejszym wyborem jest Nikola+ (lżejsza i sporo tańsza).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.247 s.