Nie jesteś zalogowany.
inMotion V11
kolega w ciągu 5 miesięcy użytkowania 4 razy wymieniał silnik w v11 i cały czas są problemy z silnikiem i łożyskami, po ostatniej wymianie już po 3 dniach użytkowania silnik mocno hałasuje. W końcu się poddał i postanowił oddać koło z powrotem do sklepu biorąc w zamian jakiś inny model.
a tu relacja z wypadku na v11 - jednemu z polskich riderów koło wyłączyło się podczas jazdy
www.facebook.com/groups/MonocykleElektry...nk/3417252231709093/
i jeszcze jedna relacja - cutoff przy 40km/h w niemal nowym kółku
To jest jakiś koszmar co się dzieje z tymi nowymi kołami...najgorsze że producent wydaje się niespecjalnie przejmować i przez tyle czasu nie zaprojektował choćby prostych plastikowych osłonek łożysk.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
masakra

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2200km -> KS-18L ~4500+Km -> V11 ~1700+km
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
amortyzacja fajna rzecz, ale chyba nie można jej ufać bezgranicznie
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nie kapuje z tym nie ufaniem. Mysle ze mimo wszystko gość się nie wywalił, mimo ze pogiął felge.
Dwa wgniecenia więc pewnie przywalił dwa razy widocznie za pierwszym razem dzięki amorkom,
nie zrobiło to na nim wrażenia

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
9b1 E+ ~2200km -> KS-18L ~4500+Km -> V11 ~1700+km
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
ok, to znany problem, no więc użytkownik wykosztował się na nowe, markowe łożyska SKF.
po kolejnych 2 m-cach:
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
opinia posiadacza v11 z YT:
Unidude
"It only took a month for my v11 bearings to start grinding again after replacing with a brand new latest hub motor as of Dec 2021."
i to nie jedyny problem tego modelu, tu np. awaria silnika, strach włączać takie koło
tu ciekawy przypadek - w czasie jazdy v11 doznał nagle mega przyspieszenia i wystrzelił w przód spod nóg kierowcy


www.facebook.com/1730117378/videos/467586688164824/
próba zjechania po schodach - wystarczył niewielki upadek na chodnik i "v11 dead"
www.facebook.com/groups/ElectricUnicycle...nk/4756821661082426/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Też obserwuję jakiś wysyp problemów w nowych kołach, a nawet zdawało by się sprawdzone koła np KS-S18 potrafią zaskoczyć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
A sprawdzałeś wszystkie amortyzowane na rynku? Ciągle mnie kusi kupić np KS-S18 nawet mocno używane, właśnie żeby sprawdzić jak to jest. Tym bardziej że lubię jeździć w najwyższym położeniu pedałów na V12, ale wtedy zgięcie nóg (np bo próg) powoduje natychmiastowe wężykowanie już gdzieś od 40km/h - gdyby były amorki to mógłbym śmigać na prostych nogach przez większość czasu. Jeżeli zrobią takie V12 na 18" i z amortyzacją - to... Strach kupować tak się te nowe koła sypią...Hippvs napisał: Tak i przez to własnie nie wymieniłem koła w zeszłym roku, a tak czekalem na te amortyzowane....
masakra

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

XaXou
Description of what happened to me: Went down a curb, cut off, wheel dead. Hopefully I was going slow and managed to land on my feet.
Motherboard was defective and has been replaced under warranty. That was back in october (wheel is batch 2 V11).
Sandbox
Had my V11 cutout on me yesterday. I was slowing down on a flat surface when it cut out. After it would not engage the wheel or power off. It finally did power off by holding switch for about 30 seconds and now will not power back on.
Doctors appointment tomorrow to check out my right ankle, hoping it’s just sprained.
The Creative Nomad
Recently I experienced my first Electric Unicycle malfunction. My v11 cut off.
balviboy
SN:14C12A122EE60###, 75 kg , Just bought a new wheel, about 250 km driven on it, on 100 hundred percent battery on about 10 km/h a had cut out without any warnings. I was not braking and no hardly accelerated, just driven on low speed. Wheel not turn on
Ambrovius
SN: V11-51850###, 189lbs, Off road, slowing down to a stop on a slight decline, Wheel would not turn on., EUC world was running and caught the cutoff. When I pulled the wheel, it resisted very much and had strange vibrations.
Gość o nicku Madhatt jeździ na inmotion v11 od ok. roku, w tym czasie jego v11 pobił chyba rekord świata w awariach euc
....13 wymian gwarancyjnych (i szykuje się kolejna): 6x wymiana łożysk, 2x silnika, 2x amortyzatorów, płyta główna, płyta sterująca wyświetlacza, tyle światło. Po wszystkich tych wymianach..... popękały mu kondensatory na płycie. Przy takim tempie strach pomyśleć co to będzie jak się skończy gwarancja



Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.