Nie jesteś zalogowany.
Inmotion v11/v11Y
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Pozostali przy technologii 84v, więc tu zmiany nie ma. Całkiem ciężkie koło wyszło - 27kg.
Być może nie tylko mocniejszy silnik ale i duża waga oraz mocarne oświetlenie 18W powoduje to ograniczenie zasięgu, v10f jest o 6,5kg lżejszy i ma 15x słabsze lampy.
Nie ma co idealizować zasięgów, planując daleką trasę zawsze trzeba mieć poprawkę na ewentualną jazdę przez jakiś czas pod wiatr czy pod jakieś wzniesienia, wtedy szybko zjada aku a jak zabraknie prądu po drodze to klapa. Skoro podano teoretycznie 120km dla idealnych warunków i superlekkiego kierowcy, to w realu przekłada się na pewne ok. 60km. Na dłuższe trasy nie ruszałbym się bez szybkiej ładowarki.
Przeglądając zagraniczne eucforum sporo rozczarowanych zasięgiem, chyba spodziewano się większej, a nie mniejszej baterii niż w KS18xl czy MSuper.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Inmotion zrezygnowało w tym modelu z kolorowych ledów po bokach i bbłyszczących plastików. Dominuje matowa czerń i pseudocarbonowe wstawki. Widać stylistyczne nawiązania do prostego wzornictwa z Z10, Msuper czy KS16x. Moim zdaniem v11 wygląda teraz znacznie "doroślej" i ładniej, nie jak kolorowa zabawka.
Na zagranicznych forach zwracają uwagę, że obudowa jakkolwiek ładna przy upadku będzie podatna na uszkodzenia i bardzo droga w naprawie.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
supermocne światła na pewno mają swoje zalety, ale też zużywają sporo prądu. Przednia w v11 ma 18W, nie wiem ile tylna.
Czy ktoś się orientuje jaką moc lampy ma przednie światło Msuper Pro? Tak na oko było ze 2x mocniejsze niż w ks16x, czyli może tyle samo co w tym v11 (?)
Opona...raczej gładka z gęstym bieżnikiem. To nie jest opona terenowa ale asfaltowa, z lekkim przystosowaniem do jazdy w terenie. Sądzę jednak że dla 99% użytkowników taka wystarczy.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wysokość podnóżków od 3.55" do 6.30" to trochę mało jak na off-road. Przypuszczam, że te 6.30" to bez obciążenia, więc przy obciążeniu podnóżki będą znacznie bliżej ziemi niż w V10. W najniższym położeniu to mniej niż 10 cm.
Akumulator 1420 Wh to spory postęp jak na Inmotion. Sądzę, że dla wielu taka ilość energii będzie wystarczająca. Należy pamiętać, że ich dotychczasowy topowy monocykl miał poniżej 1 kWh i miał niezłe wzięcie.
Opona jak w MSX to niewątpliwy plus.
Prędkość maksymalna wyraźnie większa niż w V10. Plus.
Deklarowana zdolność do pokonywania wzniesień jest imponująca. Lepszy może być tylko MSP.
Oświetlenie zapowiada się obiecująco.
Rączka do prowadzenia może okazać się za krótka.
Składana nóżka do postawienia koła to fajny pomysł, jeśli nie będzie się telepać przy jeździe i nie urwie się przy wywrotce.
27 kg wagi będzie już odczuwalne w noszeniu po piętrach. To kawał maszyny.
Cena wysoka, jak to u Inmotion.
Realne testy pokażą co jest warte nowe koło IM, ale sądzę, że znajdzie ono nabywców, bo jest interesujące. Inna rzecz, że koła w cenie powyżej 2 k$ kupują raczej ludzie obeznani z tematem, więc jeśli Inmotion popełniło jakiś istotny błąd w konstrukcji, to może to być deal breaker.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

eunicycles.eu/files/v11_move.mp4
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
zeus78 napisał: 18W na lampę przy silniku, który średnio będzie brał 1000W to wciąż jest pomijalna kwestia
Niestety nie, jak bierzesz pod uwagę czas świecenia, to się wszystko zlicza i wychodzi w sumie dużo. Na 6h podróży mamy często 2,5h jazdy. Stary model słabej lampy w MSX 84V 1600Wh robił różnicę w zasięgu. W obecnych GW problem jest rozwiązany przez auto ściemnianie na postoju. Mała bateria nie rokuje dużego przebiegu, silnik 1500W może być ok. Nie podejrzewam, że Inmotion napisało prawdę 2000W, zasięg koła by zmalał w oczach. Raczej to chińska reklama. Ciekawi mnie wykonanie układu zawieszenia, elektroniki. Obserwuję ten model, choć ma słabe noty w internecie. Trzeba sprawdzić, żeby mieć swoje zdanie.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Kółko wygląda ciekawie, zawieszenie super, światła (o ile nie będą oślepiać) też mega. Dla osób dojeżdżających przez cały rok (jak ja) po mieście bardzo istotny aspekt, gdyż przez całą zimę jeździ się po ciemku.
Nie wiem czy się zdecyduję na przesiadkę z V10F, czy poczekam na jakieś 16 cali z amortyzacją (rozmiar i masa trochę nie bardzo nadają się do mojego użytkowania). No i do kategorii 18 cali z amortyzacją dołączył KS S18

PS. Uwielbiam kiedy dystrybutor Gotway spekuluje negatywnie o kole innej marki pisząc, że coś jest "chińską reklamą" - to takie "januszowe"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jeszcze nikt nie miał tego koła w łapach, więc nie wiem skąd te opinie. W sumie poza dwoma filmikami z pokazanym prototypem, to nawet nie ma żadnych więcej materiałów z prezentacją tego koła. I jestem niemal pewny, że jeszcze nawet nie mają gotowej wersji produkcyjnej (jak by mieli, to zalaliby sieć filmami w dobrej jakości z prezentacjami koła).kotu napisał: choć ma słabe noty w internecie.
Więc tymi słabymi notami bym się za bardzo nie przejmował

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.