Nie jesteś zalogowany.
InMotion v8f/v8s
Przy takiej różnicy nie ma się w ogóle nad czym zastanawiać, choćby tylko z uwagi na dwukrotnie większą baterię+silnik w 10F i szerszą oponę. Pozatym v8F przechodzi do historii, jakieś pół roku temu został zastąpiony nowszą wersją.qba napisał: Nie ma co zaklinać rzeczywistości, v8f kosztują jak duże, a są małe. Na amażonie za tysiaka więcej jest v10f, który jest już pełnoprawnym kołem
Aktualnie v8F zastąpił model v8-S
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Powiększono baterię i delikatnie moc ładowania, zmiany drobne ale na pewno na plus. 480-518wh w porównaniu do innych współczesnych modeli to już naprawdę był przeżytek, serię v8 zaprojektowano 5 lat temu i przetrwała taki kawał czasu bez większych zmian.
Cena v8S - 6300zł. www.olx.pl/d/oferta/inmotion-v8s-728wh-8...md7f.html#94e13d220b
Moim zdaniem producent wycenił go za wysoko, tyle samo kosztuje obecnie wyższy model v10F.
relacja z rozkręcania v8s-ki: ecodrift.ru/2021/09/09/inmotion-v8s-vnes...ktivnye-osobennosti/
Tym niemniej konkurencja nie spała przez te 5 lat i ich koła bardziej się rozwinęły.
Tańszy od v8S jest ks16s, rónież stary model ale ma lepsze parametry (1200w/840wh).
Zaś w podobnej cenie co v8S oprócz v10F są dostępne mocniejsze koła z silnikami 2000w - Begode Tesla T3 (1500wh), kingsong 18L (1036wh), Tesla v2 (1020wh) i KS 16xs (777wh).
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał: serię v8 zaprojektowano 5 lat temu i przetrwała taki kawał czasu bez większych zmian
Właśnie o tym pisałem

Piszesz, że w podobnej cenie jest Tesla, trochę to naciągane bo z tego co widzę najtańsza na Ali to prawie 8tys, natomiast są inne istotne różnice:
- cięższa 10kg
- brak kategorii IP, no i wykonanie Begode pozostawia jak zwykle wiele do życzenia, także w deszczu bym się trochę bał używać
Plusy oczywiste, większa moc i bateria tylko kolejny raz wracam do tego, że kluczowe jest zastosowanie koła.
Jeśli mówimy o kole miejskim typowo użytkowym czyli nie do jeżdzenia godzinami dla przyjemności ale na dojazdy do pracy, na uczelnię, noszenia po piętrach w urzędzie, wchodzenia np do gabinetu lekarskiego itp nie potrzebuję nawet 50km zasięgu i szybkości 40km/h.
Tu koło musi być lekkie, małe (ale nie za małe jakie wg mnie jest np mten3, gdzie 10 cali to już trochę się robi uciążliwe na kostce itp, poza tym na nim to się juz wygląda jak słoń na piłce

Tak jak pisałem w innym wątku takich kół niestety brakuje, obecnie poza V8 i wersjami liftingowanymi F/S z lekkich 16tek jeszcze zostało chyba tylko KS16S, ale nie jest tak wygodne jak V8 tym bardziej liftingowane z większymi podgumowanmi pedałami i miękkimi padami.
Tutaj zresztą przykładowa recenzja
wg której odczucia na mocniejszej V8F są wg autorów zbliżone do V10 i dziewczyna właśnie zwraca uwagę, że gdyby wcześniej miała możliwość wyboru to wolałaby lżejszą i mobilniejszą V8F niż V10.
Także jeszcze raz podkreślam, wszysto zależy od zastosowań i nie zawsze kierunek szybciej, mocniej, dalej jest jedynym słusznym

Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>3500km) , Inmotion V10F(>6000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tesla2 - 5 tys: www.olx.pl/d/oferta/monocykl-elektryczny...3bhq.html#da4b8255e2
ks16s - 5,4 tys : eunicycles.eu/pl/16-cali/42-king-song-ks...arny-guma-840wh.html
v10F - 6 tys. - allegro.pl/oferta/deskorolka-elektryczna...6b-9aca-fa50fe75c683
v8S - 6,5 tys. - www.olx.pl/d/oferta/inmotion-v8s-728wh-8...md7f.html#a9e0b2ff24
18L - ok. 6,5 tys, w Ecodrift trochę tańsza od Tesli t3
tesla3 - 6,7 tys. : www.olx.pl/d/oferta/monocykl-elektryczny...g%7Colx_shop_premium
16xs - 6,9 tys: www.olx.pl/d/oferta/king-song-ks-16xs-77...g%7Colx_shop_premium
Nie uważam że v8S nie ma sensu, jakaś nisza rynkowa dla tego produktu pewnie jest, na pewno takie 16" jest lepsze od 14". Obudowa jest spora i bardzo ładna, pedały duże, tylko parametry techniczne wciąż bardzo skromne. Teraz po liftingu v8S ma w końcu nieco sensowniejszą baterię, choć konkurencja ma lepsze. Nie wykluczam, że ktoś woli poświęcić parametry techniczne silnika, baterii, opony, i jeszcze za to dopłacić, byle tylko zaoszczędzić te 4-5kg wagi do v10F lub Tesla v2. To może być np. koło dobre dla dzieci lub drobniejszych dziewczyn, dla których waga 19-20kg jest barierą ponad siły, tak jak pokazywała powyższa reklama.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał: To może być np. koło dobre dla drobniejszych dziewczyn/nastolatków, dla których waga 20kg jest barierą ponad siły.
No zdecydowanie nie tylko o to chodzi


No i generalnie jak ktoś używa na krótkie zasięgi to po co przepłacać, nową V8F można kupić do 5tys, a używane w dobrym stanie 3-4tys.
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>3500km) , Inmotion V10F(>6000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał: a co powiecie o tym (2 min 35 sek. filmu):
...
z tego co mówi właściciel - "jeżdździłem na v8 przez ostatni rok, i jestem przygotowany że to może się zdarzyć". Czyli to nie pierwszy raz kiedy koło sprawiło mu taką niespodziankę.
i kolejny przypadek v8F kontra niewielka górka (15 min fimu)
...
W zasadzie ctx już Ci wszystko wyjaśnił. Ja tylko dopiszę, że znowu ktoś pokazuje jakiś filmik/anegdotkę gdzie jest pokazany V8 a nie V8F. Naprawdę tak ciężko zrozumieć, że 25% mocniejszy silnik to spora różnica? No i tak jak już pisał ctx, pokazywanie jakichś wyścigów i dziwienie się, że jest odcięcie.
Drugi filmik skomentowałem dwa posty wcześniej, więc nie wiem czy w ogóle czytasz co piszemy czy po prostu na siłę próbujesz przepchnąć tezę, że V8F to złe koło. Nie wiem czemu zależy Ci tak bardzo na oczernieniu V8F. Ewidentnie nie masz argumentów i łapiesz się wszystkiego jak tonący brzytwy. Miałem nawet odnieść się do Twojego zestawienia cen w stosunku do V8S, ale nie ma to sensu, bo ewidentnie znasz się na kołach, a po prostu przedstawiasz wybiórcze fakty które pasują do Twojej narracji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jak dla mnie jest dalej potrzeba na takiego commutera bez zacięcia na prędkość ani moment czy zasięg. Czy ktoś z nas przechodzi codziennie np 20km? Nie, podskoczy na EUC na przystanek, podjedzie pociągiem, autobusem czy metrem i ostatnie parę km podjedzie na takim V8.
Jechać na kole spoza Warszawy do centrum np do urzędu? Masakra.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.


Maks na raz pokonałem an MSX 85 km i trochę plecy bolały, jak się ubiły na wybojach

Natomiast jest potrzeba na kółko do 35 km/h i zasięg jakieś 30 km, czyli V8F czy V10, czy jakiś średni kingsong z baterią 840Wh, MCM5, takich kółek jest sporo, do wyboru do koloru

InMotiony cechuje wysoka kultura pracy, to jest zaleta, widać, że firmware nie jest na kolanie pisane.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
przy bezwietrznej pogodzie i temp. ponad 20C, przy spokojnej jeździe, dla kierowcy 80kg maksymalnie dało się wycisnąć 40km do chwili włączenia się alarmu.
Dodatkowe 9km z pikającym alarmem. Poniżej 60% baterii koło zaczęło ograniczać prędkość max. Tiltback uniemozliwiający jazdę przy przy 17% baterii.
Warto pamiętać że to są wyniki dla nówki sztuki i w idealnych warunkach. Przy chłodniejszej i wietrznej pogodzie oraz w miarę używania zasięg spadnie.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
w podobnej cenie co v8s można już znaleźć np. Msx o 250% lepszych parametrach (silnik 2000w, bateria 1600wh, opona 3", 22.8kg): pl.aliexpress.com/item/1005002548580610....%3Bsearch-mainSearchcooler napisał: bym kupił ze względu na rozmiary, ale finansowo to się kupy nie trzyma
no ale co kto woli. Dla jednego najważniejsza jest waga urządzenia, a inny wybierze zasięg, moc, komfort itp.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.