Nie jesteś zalogowany.

InMotion v8f/v8s

2022/02/15 18:21
cooler
Senior forum
Senior forum
Posty: 92
Więcej
InMotion v8f/v8s #11972
Cena dobra, co prawda nie napisali wprost ale z VAT wyjdzie już 8250pln.
Ale dalej jak piszesz to 2x więcej baterii i większe koło, więc takie V8S powinno być sporo tańsze. A nie jest. Magia Inmotion? Mercedes klasy A w ogóle do mnie nie przemawia ani wyglądem, ani komfortem, ani zwinnoscia, ale schodzi jak świeże bułeczki, bo bez gwiazdy nie ma jazdy :(

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/02/15 20:42
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
InMotion v8f/v8s #11973
w opisie aukcji jest info: "Bezpłatny podatek celny ★Bez podatku do EU"
Ceny innych euc w tym sklepie są podobne jak u naszych dystrybutorów, więc pewnie mają jakieś swoje sposoby jak ominąć podatki.
Trzebaby do nich napisać jeśli ktoś jest zainteresowany.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/03/30 11:04 2022/04/22 20:49 przez tdm.
tdm
Złoty forowicz
Złoty forowicz
Posty: 1077
Więcej
InMotion v8f/v8s #12054
jakby ktoś się zastanawial czy warto zaoszczędzić i zamiast trochę cięższego koła z mocną baterią wybrać lekkie, z małą baterią

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.


to jest ilustracja tego co już pisałem, jak chcemy jeździć 30km/h to dla bezpieczeństwa monocykl powinien być w stanie osiągać co najmniej kilkanaście km/h więcej np. 45-50, tak aby jazda 30-tką nie była dla niego wyzwaniem. Symboliczny zapas mocy rzędu 3-5km poniżej prędkości max to za mało. W monocyklu inaczej niż np. przy e-hulajnogach zapas mocy baterii+silnika (bateria ważniejsza niż silnik) jest jedyną rezerwą bezpieczeństwa na wypadek sytuacji gdy urządzenie musi poradzić sobie z bardzo dużym chwilowym poborem energii - np. dynamiczne przyspieszane, duża waga kierowcy, wjechanie na przeszkodę, jazda pod wiatr, pod górkę, itp. itd.. Warto pamiętać że bateria z czasem się zużywa (im mniejsza tym szybciej) a jej wydajność znacznie spada w czasie chłodnej pogody.
Przeciążenie sprzętu i odcinanie zasilania przy zaledwie 29-30km/h (prędkość zwykłego roweru), to są jakieś żarty, powiedziałbym nawet że tego typu urządzenia (nie tylko v8 ale tez inne podobne) ze względu na zbyt skromne parametry są wręcz niebezpieczne dla dorosłego użytkownika który swoje waży, bo próbując jeździć w miare normalne stale balansuje na cienkiej granicy ich maksymalnej wydolności sprzętu co niesie ze sobą ryzyko odcięcia zasilania.

porównanie Tesla3 vs v8f według użytkowników którzy przesiedli się z jednego na drugie (aby powiększyć kliknij w zdjęcie)

Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.191 s.