Nie jesteś zalogowany.
InMotion v8f/v8s
Circumpendeo napisał:
h16v napisał:
Circumpendeo napisał: Da się w ogóle kupić w Europie V8F?
nigdzie tego nie widać, a jak już to na ali w dziwnych cenach jak na tą klasę kółka,
Pytałem Emila z CleverBoard i napisał mi że będą w cenie około 4300 ale obecnie ze względu na wirusa jest poślizg. Nie podał terminu.
Dzięki za info,
No i właśnie imo to wychodzi drogo jak za kółko o tych parametrach,
Z pewnością tanio nie jest ale poczekaj do jesieni - będą wtedy używane no i obniżki w CleverBorad. Ja tak zamierzam zrobić. Przed sezonem oczywiście jest drogo tym bardziej że to kompletnie nowe koło.
h16v
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał: moim zdaniem krótko po zakupie jego nabywca zacznie szukać następnego monocykla, a powodem będzie za mała bateria... Zgadzam się też z poprzednikami, cena za wysoka jak na możliwości. Ja sam zdecydowanie wolałbym coś z większym zasięgiem.
Mam V5F i nie brakuje mi baterii w codziennych dojazdach do pracy. A podczas transportu środkami komunikacji jest to super poręczne i lekkie koło. Brakuje tylko tych 5-10km/h szybciej. Tak więc to zależy do jakich celów jest używane i na jakie dystanse. Nigdy nie ładowałem koła w pracy.
h16v
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Mimo wszystko nawet gdybym używał koła tylko na krótkie dojazdy i tak wolałbym aby miało większy zapas energii, choćby po to by czasem pojechać sobie dalszym objazdem, albo załatwić coś w innej części miasta nie martwiąc się czy aby na pewno dam radę wrócić, albo czasem pojechać szybciej co przecież automatycznie zwiększy zużycie prądu... Poza tym chciałbym aby poza samymi dojazdami mogło mi służyć także rekreacyjnie, na wyjazdy do sąsiednich miejscowości albo wakacyjne podróże. Tak samo z e-bike czy innymi e-pojazdami.
Dopisek v8"F" sugeruje, że podobnie jak w przypadku reszty modeli tego producenta to jest wersja z baterią powiększoną o 50% w stosunku do v8, a tymczasem obie wersje mają niemal identyczną pojemność 480 vs 512wh. Gdyby dali chociaż z 850wh, tak jak ma konkurencja, a tak....
Jeśli idzie o cenę - Rockwheel gt16 (860wh) nawet poza promocjami kosztuje tyle samo, trochę drożej jest też KS16 (860wh), nie tak dawno była promocja w EUCservice i za niewiele więcej niż cena v8f można było dostać koła z bateriami powyżej 1200wh. No ale co tam kto lubi, w sumie dobrze że jest dużo modeli, każdy znajdzie odpowiedni pod swoje potrzeby.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
inne oczywiście mają większą baterię ale także większą masę, no a przy kilkunastu kilogramach każdy kolejny kg robi różnicę i realnie się to odczuwa, szczególnie gdy czasem wskakuje się z kołem do komunikacji miejskiej albo wchodzi z nim na czwarte piętro.
Niby każdy znajdzie coś dla siebie, z drugiej strony wciąż brakuje koła lekkiego jak V8F ale z większą niż 500Wh baterią,
ktoś powie, ze to niemożliwe, bo "albo jedno albo drugie" ale chyba niekoniecznie, Takie V10F i jego 22kg to jest nie do przełknięcia gdy chodzi o szybkie wcięcie go "pod pachę" z kolei V5F jest super fajnym kołem, ale te 2 cale brakuje, żeby pokonywać nieco większe progi jak 16 calowe koła. Na dłuższą metę V5F męczy dlatego, że czuć każdą nierówność terenu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Circumpendeo napisał: Generalnie duże znaczenie ma tutaj masa monocykla, V8F jest po prostu lekkie jak na te parametry i 16 calową obręcz,
inne oczywiście mają większą baterię ale także większą masę, no a przy kilkunastu kilogramach każdy kolejny kg robi różnicę i realnie się to odczuwa, szczególnie gdy czasem wskakuje się z kołem do komunikacji miejskiej albo wchodzi z nim na czwarte piętro.
Niby każdy znajdzie coś dla siebie, z drugiej strony wciąż brakuje koła lekkiego jak V8F ale z większą niż 500Wh baterią,
ktoś powie, ze to niemożliwe, bo "albo jedno albo drugie" ale chyba niekoniecznie, Takie V10F i jego 22kg to jest nie do przełknięcia gdy chodzi o szybkie wcięcie go "pod pachę" z kolei V5F jest super fajnym kołem, ale te 2 cale brakuje, żeby pokonywać nieco większe progi jak 16 calowe koła. Na dłuższą metę V5F męczy dlatego, że czuć każdą nierówność terenu.
Aktualnie V10/f malo kto kupuje, było dobre dwa/rok temu.
Z moich obserwacji dzisiaj najczęściej wybieranym kołem jest MSX/MSP i ks16x
... ale to juz waga 20+
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
koła 16" z większą baterią, umiarkowaną wagą i w podobnej co v8f cenie? Proszę bardzo:Circumpendeo napisał: brakuje koła lekkiego jak V8F ale z większą niż 500Wh baterią,
1) Gotway mcm5 800wh - 16.8kg, 1050usd
2) Rockwheel GT16 1035wh - 17kg, 1160usd,
3) Kingsong 16s 840wh - 17.5kg, 1240usd
na ich tle Inmotion V8f 518wh - 14.5kg , z ceną 1100usd nie wydaje się konkurencyjny, chyba że komuś bardzo zależy na tych 2.5kg mniej...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał:
koła 16" z większą baterią, umiarkowaną wagą i w podobnej co v8f cenie? Proszę bardzo:Circumpendeo napisał: brakuje koła lekkiego jak V8F ale z większą niż 500Wh baterią,
1) Gotway mcm5 800wh - 16.8kg, 1050usd
2) Rockwheel GT16 1035wh - 17kg, 1160usd,
3) Kingsong 16s 840wh - 17.5kg, 1240usd
na ich tle Inmotion V8f 518wh - 14.5kg , z ceną 1100usd nie wydaje się konkurencyjny, chyba że komuś bardzo zależy na tych 2.5kg mniej...
Jeżeli nie patrzymy na te 2.5kg różnicy to w tej liście powinien znaleźć się również Gotway Tesla 2 z baterią 1020wh i waga 19.2kg i z bardzo dobrymi parametrami oraz cena 1138$

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
1) Rockwheel GT16 1035wh - 17kg, 1160usd,
2) Gotway Tesla2 1020wh - 19,2kg, 1140usd
3) Inmotion V10f 960wh - 20,6kg, 1600 usd
4) Kingsong 16s 840wh - 17.5kg, 1240usd
5) Inmotion V8f 518wh - 14.5kg , 1100usd
Gdyby obliczyć stosunek bateria/waga to wyjdzie (wh/kg):
1) - 60.9
2) - 53,1
4) - 48
3) - 46
5) - 35,7
...dla porównania większe koła mają ten parametr jeszcze lepszy: Monster - 69, MsX/Nikola - 68, Ks16x/18xl - 64
Obliczmy jeszcze cenę za każdą Wh baterii, jaką musimy zapłacić omawianych kołach 16" (1wh=...$)
1) 1,12$
2) 1,12$
4) 1,47$
3) 1,66$
5) 2,12$
...i dla porównania to samo obliczenie dla większych kół: MSX - 0,94$, Monster 1,04$, Nikola - 1,09, ks16x - 1,49$, ks18xl - 1,63$.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Z tego co widzę, to wynika, ze gdybym chciał utrzymać masę koła ~ 14,5 - 15kg,
to trzeba by było kupić V8F po czym wymienić w baterii ogniwa na pojemniejsze tym samym zwiększając zasięg.
Przy czym ta operacja będzie skrajnie nieopłacalna przy obecnej cenie koła, bo zestaw dobrych ogniw (tam jest ich chyba około 60 (?)to prawie 1k zł,
piszecie, że 14,5 a 17,5 kg to żadna różnica, ale jak dla mnie to jest różnica (wiem,że wybrzydzam jak baba

ale masa jest jedną z wytycznych o wyższym priorytecie.
W sumie kupiłbym używaną V8 (bez F) i wymienił baterię na pojemniejszą, no ale zarówno pedały w V8F są lepsze, jak i szersza opona a silnik 200W mocniejszy niż w poprzedniku.
Pozdrawiam
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.