Nie jesteś zalogowany.

V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h

2019/04/18 21:50 2019/04/18 21:58 przez freerider.
freerider
Senior forum
Senior forum
Posty: 80
Oklaski: 3
Więcej
Autor
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5641
Dzień dobry wszystkim. B) Drodzy przyjaciele, ostatnio nabyłem na allegro (zakup z paragonem) V10F z drugiej ręki w bardzo dobrym stanie; miał jedynie połamany pedał, który już jest wymieniony i nieznaczne wygięcia na feldze, nie rzutujące na jazdę. Koło jeździ świetnie i zasadniczo nie mam z nim problemów poza jednym, za to bardzo uciążliwym i stresującym: oto nie można go w żaden sposób nakłonić do osiągnięcia maksymalnej, fabrycznie przewidzianej prędkości 40 km/h; koło zawsze robi tilt-back przy 34 km/h. W aplikacji Inmotion ustawiłem oczywiście 40 km/h, koło było podniesione, a tym samym silnik wyłączony, celem aktywacji nastawu, ale to nic nie pomaga - pomimo, że maksymalna prędkość w aplikacji Inmotion widnieje 40 km/h, zawsze, bez wyjątku włącza się til-back przy 34 km/h. A osobnego nastawu dla tilt-back'a w tej aplikacji, o ile mi wiadomo, nie ma - przynajmniej ja jej nie znalazłe - gdzie w Gotway'u na przykład jest osobny nastaw dla tilt-back'u.

W tej sprawie pytałem na forum "electricunicycyl.org", skąd dostałem kilka różnych sugestii, ale żadna jak na razie nie pomogła w rozwiązaniu problemu: sugerowano na przykład update software'u, ale okazało się, że zainstalowany jest najnowszy: "Version:2.2.8", sugerowano także, że przyczyną jest chwilowe przeciążenie koła, na przykład zbyt gwałtownym przyśpieszaniem, lub jazdą pod górkę, lub pod wiatr, lub z niepełną baterią - te tropy jednak również okazały się błędne, bo blokada tilt-back włącza się ZAWSZE, niezależnie od intensywności przyśpieszania, tego, czy jadę z górki, czy pod górkę, z wiatrem, czy pod wiatr, z pełną, czy wyczerpaną baterią, z plecakiem, czy bez - zawsze i niezawodnie, w każdych warunkach i okolicznościach dostaję ten uparty tilt-back przy 34 km/h. Próbowałem także użyć innej aplikacji, Wheel-Log'a, ale ona również nie dała rady. Jednak zarówno aplikacja Inmotion, jak i Wheel-Log łączą się z kołem prawidłowo, pokazują prędkość jazdy i inne parametry pracy koła, oraz pozwalają na efektywne ustawianie innych parametrów koła, jak włączanie oświetlenia drogowego, modyfikację kolorowego oświetlenia bocznego, włączanie sygnału dźwiękowego, ustawianie głośności ostrzeżeń dźwiękowych, itp.

Czy ktoś ma pomysł, o co tu chodzi, dlaczego koło nie respektuje ustawionej w aplikacji Inmotion maksymalnej prędkości 40 km/h, i jak to ewentualnie pokonać? Czy ktoś miał już może wcześniej podobny problem z niemożnością uzyskania maksymalnej możliwej dla tego koła fabrycznej prędkości 40 km/h?

Z góry dziękuję za wszelkie w tej sprawie sugestie i pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 21:58
Arek12127
Świeżak
Świeżak
Posty: 11
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5643
Dobry wieczór,

Nie mam tego koła, ale skoro jest z drugiej ręki, to może poprzedni właściciel musi usunąć koło ze swojego konta Inmotion jak dla V8-mki?

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 22:03
kotu
Niezależny Sprzedawca
Niezależny Sprzedawca
Posty: 360
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5644
Współczuję zakupu, nie jezdzij tym tak szybko jak już się noga zrosła i znowu ma nie być to samo. To koło to typowa chińska zagrywka znośne z wyglądu nieznośne w środku. Przypomina mi się obrazek płyty z niego, IMO to mistrz w oszczędzaniu na srubkach no i ten piękny komunikat przed spaleniem koła get out the wheel i 1sec na zejscie co jest niemożliwe i dym :) Równie dobrze mogli nagrać you die! No ale zabezpieczyli was bezpiecznikiem 30A. Jak przy 35km/h pod górkę polecisz na pysk to przynajmniej płyty nie spalisz i będziesz miał na lekarza jak to sprzedasz... No chyba że się od wstrząsów MOSFety podniosą z braku śrób to tych 35km/h nawet nie osiągniesz. Ten sprzęt jest niebezpieczny nawet przy bardzo niskich prędkościach.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 22:34
Kółkowiec
Senior forum
Senior forum
Posty: 87
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5647
To już wiem, kto wygrał aukcję na Allegro :) Też zalicytowałem.
Jeździsz w trybie comfort, czy classic? Jeśli classic, to czytałem, że prędkość maksymalna jest niższa niż w trybie comfort. Ja jeżdżę w trybie comfort na V10 i ostrzeżenia zdarzają się już przy prędkości 32 km/h. Jeśli rozpędzam się powoli i bez wiatru, to jestem w stanie pojechać 38-40 km/h przy naładowanym akumulatorze, dopóki tilt-back mnie nie zwolni. Zanim tilt-back zadziała, to trochę przekroczysz prędkość 34 km/h. To koło po prostu tak ma, że rzadko można uzyskać deklarowaną przez producenta prędkość. Kuba Klawiter w swojej recenzji na YT poinformował, że nie udało mu się przekroczyć 38 km/h na V10F. Przyjmij po prostu, że maksymalna prędkość wynosi ok. 37 km/h i pogódź się z tym.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 23:07
plewan
Ekspert
Ekspert
Posty: 277
Oklaski: 10
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5651
Predkość realna to 37/38 km/h. Musisz jechać na lekkim tiltbacku ( na granicy). Możesz więcej najwyżej podniesie Ci pedały. Musisz wyczuć ten moment. Ja śmigam cały czas na pikaniu ktore robi mi za dzwonek :)

1% podatku Sprzedam V10F Inmotion

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 23:25
Kółkowiec
Senior forum
Senior forum
Posty: 87
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5652

plewan napisał: Ja śmigam cały czas na pikaniu ktore robi mi za dzwonek :)


Jeśli tak, to koło nie jest tak niebezpieczne, jak to kotu przedstawia. Też zdarzyło mi się raz przyspieszyć doganiając rowerzystów, aby sygnałem ostrzeżenia dać im znać, żeby zjechali mi z drogi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 23:42 2019/04/18 23:47 przez freerider.
freerider
Senior forum
Senior forum
Posty: 80
Oklaski: 3
Więcej
Autor
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5653

nie jezdzij tym tak szybko jak już się noga zrosła i znowu ma nie być to samo.

kotu, o czym ty gadasz...? :unsure:

To koło to typowa chińska zagrywka znośne z wyglądu nieznośne w środku.

A jakie koło nie jest "chińską zagrywką"...?

Ten sprzęt jest niebezpieczny nawet przy bardzo niskich prędkościach.

A który sprzęt jest według Ciebie bezpieczny...?


A tak poza tym, to nie ukrywam, że jestem trochę w szoku, bo dowiaduję się tu nagle, że nie mogę spodziewać się na tym kole więcej, niż 37-38 km/h, a ludziska na forum "electriunicycle.org" opisują, że w praktyce można to koło wyśrubować nawet do 45 km/h używając iOS'owej aplikacji "Darknessbot"...! :huh:

Poza tym znam człowieka, który ma V10F i realnie rozpędza się bez problemów do 40 km/h, a jest sporo cięższy ode mnie - ja ważę 87 kg. Sam na tym jego kole miałem okazję się przejechać i 40 km/h osiągałem bez problemu w mgnieniu oka! Te fakty w połączeniu do zaprezentowanych tutaj przez Was sugestii są dla mnie dość trudne to wytłumaczenia. Czy czasem nie jest może zatem tak, że niektóre koła V10F mają założoną jakąś dodatkową blokadę na prędkość maksymalną, której inne egzemplarze V10F nie mają...?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 23:52
Maly1927
Senior forum
Senior forum
Posty: 193
Oklaski: 3
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5654

Kółkowiec napisał:

plewan napisał: Ja śmigam cały czas na pikaniu ktore robi mi za dzwonek :)


Jeśli tak, to koło nie jest tak niebezpieczne, jak to kotu przedstawia. Też zdarzyło mi się raz przyspieszyć doganiając rowerzystów, aby sygnałem ostrzeżenia dać im znać, żeby zjechali mi z drogi.


Hehe, faktycznie można znaleźć praktyczne zastosowanie dla V10/V10F - dzwonek. Choć z drugiej strony może łatwiej ustawić alarm na niższą prędkość w jakimś bezpieczniejszym sprzęcie i nie bać się o własne życie :P
Swoją drogą ciekawe dlaczego na płycie od V10F jest oznaczenie modelu V8? Czyżby dlatego, że to ta sama płyta? Czyżby inmotion oszczędzał na tyle aby nie zmienić płyty do mocniejszego koła?
Dolutowali na tą samą płytę kilka dodatkowych elementów i tyle zmian. Podane 40 km/h ciężko osiągalne, odporności na wilgoć to koło nie widziało i nawet serie po "uszczelnieniu" są bardzo słabo zabezpieczone (Ryszard z tego co się orientuję uszczelnia po swojemu co daje o wiele lepszy efekt od fabrycznego zabezpieczenia) poza tym elektronika, która się znajduje w środku to jakiś żart.
Inmotion jest chyba jedynym z czwórki bardziej znanych producentów, którego sprzęt jest równie niebezpieczny jak Chiński "no-name" kupiony na Aliexpress za $100, ma jedynie dużo lepsze parametry ale kwestie bezpieczeństwa są na podobnym poziomie (choć elektronika w inmotion jest dość skomplikowana to w tym przypadku działa to na jej niekorzyść).
Takie jest moje zdanie, nie pisałem tego nikomu na złość, nikogo też nie chciałem urazić. Chodzi o to, że nie każdy zdaje sobie sprawę jak to wygląda od strony technicznej i to, że koło "ładnie świeci" (kwestia gustu) nie znaczy, że jest dobrze wykonane, inmotion ładnie się wybiło i ma wyrobioną markę ale niestety nie dbają o bezpieczeństwo użytkownika a to powinno być najważniejsze.

Pozdrawiam
Marcin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/18 23:55
Kółkowiec
Senior forum
Senior forum
Posty: 87
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5655

freerider napisał: A tak poza tym, to nie ukrywam, że jestem trochę w szoku, bo dowiaduję się tu nagle, że nie mogę spodziewać się na tym kole więcej, niż 37-38 km/h, a ludziska na forum "electriunicycle.org" opisują, że w praktyce można to koło wyśrubować nawet do 45 km/h używając iOS'owej aplikacji "Darknessbot"...! :huh:

Poza tym znam człowieka, który ma V10F i realnie rozpędza się bez problemów do 40 km/h, a jest sporo cięższy ode mnie - ja ważę 87 kg. Sam na tym jego kole miałem okazję się przejechać i 40 km/h osiągałem bez problemu w mgnieniu oka! Te fakty w połączeniu do zaprezentowanych tutaj przez Was sugestii są dla mnie dość trudne to wytłumaczenia. Czy czasem nie jest może zatem tak, że niektóre koła V10F mają założoną jakąś dodatkową blokadę na prędkość maksymalną, której inne egzemplarze V10F nie mają...?



Nie odpowiedziałeś na pytanie, czy jeździsz w trybie comfort czy classic, a to może mieć znaczenie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/04/19 00:07 2019/04/19 00:12 przez kotu.
kotu
Niezależny Sprzedawca
Niezależny Sprzedawca
Posty: 360
Oklaski: 1
Więcej
V10F - zablokowany limit maksymalnej prędkości do 34 km/h #5656

freerider napisał:

nie jezdzij tym tak szybko jak już się noga zrosła i znowu ma nie być to samo.

kotu, o czym ty gadasz...? :unsure:

To koło to typowa chińska zagrywka znośne z wyglądu nieznośne w środku.

A jakie koło nie jest "chińską zagrywką"...?

Ten sprzęt jest niebezpieczny nawet przy bardzo niskich prędkościach.

A który sprzęt jest według Ciebie bezpieczny...?



Ok, pomyłka z Essperto i jego złamaną nogą.
Chińską zabawką nie są na pewno pod względem budowy: Ninebot Z series, Gotway, Kingsong również.
Sprzęt bezpieczny to taki który potrafi bezpiecznie jechać szybko 70km/h, bo jak podkręcisz Z10 do 56km/h to bezpiecznie nie będzie.
Ogólnie jak auto jedzie 250km/h max homologowany przez producenta i jedziesz 180km/h to jedzie się inaczej niż autem homologowanym na 180km/h
Chcę tu powiedzieć, żeby wyciągnąć taki speed, to nie tylko moc silnika gra tu rolę, ale i budowa sprzętu. Odpowiednia opona, wysokość stopek, rozmiar koła itd...
Jednym kołem jak jedziesz 40km/h to jest strach, a drugim możesz jeść hamburgera pić kolę i nie czujesz tej prędkości, nie rzuca i tak jest w MSX

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.744 s.