Nie jesteś zalogowany.
Inmotion V5F bateria
Mam problem ze swoim nowym nabytkiem INMOTION V5F. Koło ładuje się Do 87% i na ładowarce zapala się zielona dioda, później 2% wskakuje w 30 min i na tym się kończy 89% w czym może być problem?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
dzięki bardzo za poradę, jednak nie mam pojęcia jak ja rozłączyć muszę rozkręcać koło?IgorRz napisał: ja bym pomierzyl baterie ponadto mozna spróbować ja rozlaczyc na noc
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
kupiłem na gearbest.Demon123 napisał: Gdzie kupowałeś jesli można wiedzieć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

- Uszkodzona ładowarka, ładuje niższym napięciem. Należy na odpowiednich pinach wtyczki (opisane na obudowie ładowarki) sprawdzić napięcie miernikiem czy jest 84V. Ładowarka powinna być wpięta do gniazdka, ale nie do monocykla.
- Uszkodzone ogniwo (lub kilka ogniw). Niestety, jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna. Możesz tak jeździć i mieć nadzieje że uszkodzenie się nie powiększy lub wymienić całą baterię. Przyczyną uszkodzenia ogniw może być wadliwa płyta BMS, niedolut na płycie BMS, rdza na zgrzewach ogniw w wyniku dostania się wody lub po prostu wadliwe ogniwo. Jeżeli płyta BMS jest wadliwa to wymiana wszystkich ogniw (tzw. regeneracja baterii) może nie rozwiązać problemu.
Módl się że to ładowarka.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
1. Załóż tiket ( wybierz DOA) na GB nagraj film( najlepiej na youtube,zdjęcia itd...
!! Masz 7 dni od otrzymania na zgłoszenie DOA !!
GB zaproponuje ci 2 rozwiązania:
a) zwrot ( prawdopodobnie Hiszpania) - jeżeli się na to zgodzisz to najlepiej już wtedy otworzyć spór na Paypal ( jeżeli nim oczywiście płaciłeś a myślę że tak) i zrobić zwrot przez niego wtedy otrzymasz zwrot kosztów odesłania oraz zwrot całej kwoty za zakup sprzętu
b) częściowy refund.... wtedy zatrzymujesz sprzęt i żądasz 50 % ale i 80% kosztów zakupu ! Idż od 80% i ciąg z tydzień temat do dwóch .. na 90 % się zgodzą a na ile na tyle ile będziesz uparty - im więcej pociągniesz ich wątek w tikecie tym więcej ugrasz
Także tak

www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
U mnie przy 89% mruga ostatnia niebieska i koniec ładowania.GexN napisał: W moim V5F+ zielona dioda zapala się dopiero przy 100%. Przestaje też wtedy mrugać wskaźnik baterii na kółku i 5 kresek świeci światłem stałym. Jak u Ciebie ten wskaźnik się zachowuje? Przestaje mrugać? Pytam, bo może aplikacja z jakiegoś powodu źle pokazuje.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Założyłem już wczoraj to ticket ale nie wybrałem DOA i GB odpisał:IgorRz napisał: Zrób w takiej kolejności:
1. Załóż tiket ( wybierz DOA) na GB nagraj film( najlepiej na youtube,zdjęcia itd...
!! Masz 7 dni od otrzymania na zgłoszenie DOA !!
GB zaproponuje ci 2 rozwiązania:
a) zwrot ( prawdopodobnie Hiszpania) - jeżeli się na to zgodzisz to najlepiej już wtedy otworzyć spór na Paypal ( jeżeli nim oczywiście płaciłeś a myślę że tak) i zrobić zwrot przez niego wtedy otrzymasz zwrot kosztów odesłania oraz zwrot całej kwoty za zakup sprzętu
b) częściowy refund.... wtedy zatrzymujesz sprzęt i żądasz 50 % ale i 80% kosztów zakupu ! Idż od 80% i ciąg z tydzień temat do dwóch .. na 90 % się zgodzą a na ile na tyle ile będziesz uparty - im więcej pociągniesz ich wątek w tikecie tym więcej ugrasz
Także tak
We are again sorry to hear you are experiencing difficulties with your item.
Please review our policy regarding Quadcopters and RC toys here: www.GearBest.com/about/warranty-and-return.html
Please note that due to their intended usage, Quadcopters, RC toys and wheels are exempt from our warranty policy and are only covered in DOA cases.
Your item is not DOA, That said, we are still willing to help you.
We kindly ask you to follow these steps to help us further investigate your issue:
1. Please describe the problem with your item in detail (what happened and when?) .
2. Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3. Please give us the item code indicated on the outer package(Kindly see the sample in the attachment attachment for reference).
4. Please send us clear video of the defects in good lighting.
If the video is above 10MB, please send it to this email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nie wiem czy już kontynuować ten czy założyć nowy na DOA?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.