Nie jesteś zalogowany.
INMOTION V10F - Wadliwy akumulator - JAK ROZPOZNAĆ - TESTY
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
plewan napisał: Wybaczcie ale nie wiem po co "Charge Doctor". Przy okazji zlotu/spotkania może ktoś mi to wytłumaczy. To nie jest dziedzina na której się znam a nawet nie mam pojęcia.
Chyba zakup inteligentnej ładowarki będzie prostszym rozwiązaniem.
Tak w prostych słowach:
Twoja obecna ładowarka (i prawie każda inna lub dwie które kupisz do kolejnego kółka) + charge doctor = super inteligentna konfigurowalna ładowarka.
W wersji z dwoma ładowarkami = szybka super inteligentna konfigurowalna ładowarka.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Też mam zrąbaną baterie w ostatnim moim egzemplarzu.
Ładuje się do 95 % Max.
Na jednym ładowaniu robię ok. 40 km. Waga 100 kg, pr. stała 20 km/h , płasko, asfalt,
W apce widzę "spalanie" ok. 20-25 Wh/km, gdybym chciał zejść do 10 Wh/km ( czyli przebyć dystans ok. 100 km) musiałbym jechać 10 km/h - to absurd.
Kolejna rzecz która się zdupiła - osiągam maks. 36 km/h, przy czym w apce na stałe jest ustawione 40.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Essperto napisał: Polecam Charge Doctora, robi je na zamówienie Francuz. Komunikatywny i po angielsku. Mi wysłał szybciej, czekałem krócej.
Też mam zrąbaną baterie w ostatnim moim egzemplarzu.
Ładuje się do 95 % Max.
Na jednym ładowaniu robię ok. 40 km. Waga 100 kg, pr. stała 20 km/h , płasko, asfalt,
W apce widzę "spalanie" ok. 20-25 Wh/km, gdybym chciał zejść do 10 Wh/km ( czyli przebyć dystans ok. 100 km) musiałbym jechać 10 km/h - to absurd.
Kolejna rzecz która się zdupiła - osiągam maks. 36 km/h, przy czym w apce na stałe jest ustawione 40.
Wersja kółka też V10F ?
Model jest też z czerwca na numerze seryjnym?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Model z września, nr ser. zaczyna się od 128xxxxx
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Nie taki doskonały ten producent iNMOTION jak przekonywał do siebie klientów.
Teraz jest szansa 50/50, że trafisz na nowy sprawny model albo problemowo wadliwy.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
zglosilem reklamacje do servisu (kolko kupione koniec czerwca -zobaczymy co poradzą z tym kolkiem poprzednie V10 mialo aku firmy krzak natomiast jeszcze wczesniejsez inmotion byly super
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
U mnie również występuje problem ładowania się akumulatora do ~93% wg apki Inmotion, 85% wg DarknessBot.
- Czy komuś z was udało się rozwiązać tego typu problem? Jeśli tak, to proszę napiszcie jak to ugryźć
- Czy ktoś na terenie Warszawy ma i byłby mi skłonny udostępnić/porzyczyć inteligentną ładowarkę/charge doctor do Inmotion V10f, abym mógł sprawdzić parametry ładowania? Byłbym niezmiernie wdzięczny!
Pozdrawiam
Maciek
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Janusz v3 napisał: moje kolka V10F nie daje sie naladowac do 100% maxymalnie 89%
Horhid_da_Boss napisał: U mnie również występuje problem ładowania się akumulatora 85% wg DarknessBot.
nie wolno jeździć kołem które ma tak duży ubytek baterii. Jest to najczęściej oznaka uszkodzonej baterii, np. kilka ogniw padło. Przy dużych przebiegach koła może brakować 1-2% baterii ale nie 15%.... Dla v10f prawidłowe napięcie baterii po pełnym naładowaniu i balansowaniu powinno być 84v albo bardzo blisko tego.
Ryzyko jest duże - odcięcie podczas jazdy i co gorsza pożar koła


Polecam też sprawdzenie napięcia ładowarki, może problem jest tutaj (oby, jeśli nie to bateria do wymiany).
Generalnie w takich przypadkach koło razem z ładowarką natychmiast do serwisu do kontroli, a i w domu bym uważał gdzie je trzymacie żeby przypadkiem nie spalić mieszkania.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.