Nie jesteś zalogowany.
tInmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu )
2021/06/17 13:54
2021/06/17 15:52 przez tdm.
tInmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #11451
ok, czyli jest jakiś konkret. Dla ogniw LG mh1 karta produktu podaje spadek pojemności ok. 30% po 500 pełnych cyklach ładowania/rozładowania. Jaki będzie spadek po 200 cyklach? Producent nie podaje, ale myślę że ok. 20%, gdyż degradacja nie jest liniowa w czasie.
Tak czy inaczej ogólnie dużo łatwiej przetrwać spadek pojemności baterii przy konstrukcjach nastawionych na maksymalny zasięg, tj. duża bateria + niezbyt prądożerny silnik. Styl jazdy też ma znaczenie. Aktualnie w kołach 100v standardem stają się baterie 1800wh. Na takiej baterii pokonanie tego samego dystansu to 2x mniej cykli ładowania, i tym samym dwukrotnie wolniejsza jej degradacja. Przy jeszcze większych bateriach będzie z tym jeszcze lepiej.
Przy okazji znalazłem test ogniw 18650 od różnych producentów:
podium wygląda nastepująco:
1. Sanyo
2. Panasonic
3. Samsung
4. LG
Starsze Gotway oraz Veteran mają ogniwa 18650 Sanyo/Panasonic (wysokie modele - ncrGA 3450mAh, niższe modele - ncrBD 3200mAh), inMotion daje LG 3200mAh (wyższe modele) lub chińskie brandy (tańsze modele), KS nie wiem.
W nowych Begode z kolei montowane są 21700 od LG a ostatnio także Samsung, a w inMotion od LG.
Tak czy inaczej ogólnie dużo łatwiej przetrwać spadek pojemności baterii przy konstrukcjach nastawionych na maksymalny zasięg, tj. duża bateria + niezbyt prądożerny silnik. Styl jazdy też ma znaczenie. Aktualnie w kołach 100v standardem stają się baterie 1800wh. Na takiej baterii pokonanie tego samego dystansu to 2x mniej cykli ładowania, i tym samym dwukrotnie wolniejsza jej degradacja. Przy jeszcze większych bateriach będzie z tym jeszcze lepiej.
Przy okazji znalazłem test ogniw 18650 od różnych producentów:
podium wygląda nastepująco:
1. Sanyo
2. Panasonic
3. Samsung
4. LG
Starsze Gotway oraz Veteran mają ogniwa 18650 Sanyo/Panasonic (wysokie modele - ncrGA 3450mAh, niższe modele - ncrBD 3200mAh), inMotion daje LG 3200mAh (wyższe modele) lub chińskie brandy (tańsze modele), KS nie wiem.
W nowych Begode z kolei montowane są 21700 od LG a ostatnio także Samsung, a w inMotion od LG.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/06/17 22:44
tInmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #11452
tdm napisał: Przy okazji znalazłem test ogniw 18650 od różnych producentów:
podium wygląda nastepująco:
1. Sanyo
2. Panasonic
3. Samsung
4. LG
Starsze Gotway oraz Veteran mają ogniwa 18650 Sanyo/Panasonic (wysokie modele - ncrGA 3450mAh, niższe modele - ncrBD 3200mAh), inMotion daje LG 3200mAh (wyższe modele) lub chińskie brandy (tańsze modele), KS nie wiem.
W nowych Begode z kolei montowane są 21700 od LG a ostatnio także Samsung, a w inMotion od LG.
Ten test był już tu na forum w którymś ze starszych tematów. Kingsong stosował ogniwa LG MJ1 i Samsung 35E w 18XL i 16X.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/06/21 14:03
2021/06/21 14:04 przez Marek.
tInmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #11461
Może małe pobocze tego tematu, ale związane z eksploatacją V10F;
Czy komuś z zaglądających w to miejsce został pedał po uszkodzonym- skasowanym Inmotion V10F? Mam pęknięty, a na nowy przyjdzie mi czekać parę tygodni. kontakt- 504265372.
Czy komuś z zaglądających w to miejsce został pedał po uszkodzonym- skasowanym Inmotion V10F? Mam pęknięty, a na nowy przyjdzie mi czekać parę tygodni. kontakt- 504265372.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.203 s.