Nie jesteś zalogowany.
tInmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu )
GexN napisał: Zastanawiam się jaki wpływ na wskazania stanu baterii może mieć temperatura.
.
Bardzo duże. Drugim czynnikiem jest ciśnienie w oponie.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jeśli to była by temperatura na minusie to co innego.
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Gdyby użytkownicy Charge Doctora lub innych mierników podzieliliby się informacją ile Wh średnio w czasie normalnego użytkowania "pali V10F na 1km to wiedziałbyś czy akumulator trzyma parametry czy nie.
Jeśli jesteś przekonany o jego uszkodzeniu to nic innego nie pozostaje jak tylko kontakt ze sprzedawcą i próba wymiany akumulatora. Innego wyjścia nie widzę.
Dla porównania:
mój KS14D średnio zużywa ~18Wh/km
a bWheel U8 ~20Wh/1km przy prędkościach 15-16km/h, (KS przy takiej prędkości zużywa 16Wh/km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
piomay napisał: Ja latem zrobiłem bez problemu 25 km i zostało mi jeszcze sporo akumulatora (V10, moja waga z ubraniem pewnie koło 85 kg), wczoraj po 10 km w deszczu przy 8 stopniach, pokazało mi że mam jeszcze 54%. Nie dziwi mnie to i nie oczekuje cudów. Zbyt dużo zmiennych żeby porównywać.
Kolego, przy Twoim kółeczku V10 jest akumulator o pojemności 650 Wh.
A przy V10F jest 960 Wh, więc to 310 Wh różnicy ile Ty zrobisz na swojej baterii a ile właścicie V10F na większej jest nieporównywalne.

Rozmawiałem z dystrybutorem wczoraj i moje kółeczko będzie poddane testom innej aplikacji aby zbadać i porównać logi z jazdy z pozostałymi V10F.
Czas mi nie pozwala w tym tygodniu użytkować V10F więc od przyszłego tygodnia ostro zabieram się za zbadanie danych przebiegu jazdy z aplikacji (WheelLog) tak, jak zalecił dystrybutor i wtedy będziemy rozwiązywać problem zbyt szybkiego rozładowywania mojej bateri podczas jazdy bo 10% rozładowania przy niecałych 2 km przy mojej wadze <70kg w temperaturze około 12 stopni w jeździe chodnikami bez świateł nie przekonuje mnie, że taki ubytek mojej baterii był prawidłowy.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Z uwagą śledzę wypowiedzi. Też mam wątpliwości, co do zasięgu. Eksploatuję V10F od 21 września. Wtedy było cieplej i przez pierwsze 300- 400 km miałem średnie zużycie 13.3 Wh/km, a nawet przez krótki czas 13,2. Stan na 15 listopada przy łącznym przebiegu 965 km i temperaturach listopada w granicach 5-10 C, to zużycie 13,5 Wh/km. Mój zasię realny zatem, zakładając 10% pozostawione w akumulatorze, to 64 km. Maksymalny dystans, jaki przebyłem w październiku, to 45 km w trzech odcinkach z przerwami, jeśli może to mieć znaczenie. Podgląd przez program Inmotion wskazywał na ponad 45-cio procentowy poziom naładowania akumulatora. Jednak świecący na czerwono zewnętrzny wskaźnik energii jakoś mnie nie przekonywał, że mogę jeszcze przejechać 20 km! Dodam, że ważę 71 kg, a ciśnienie w kole utrzymuję na poziomie 2,3 atm. Dla porównania; wcześniej na Ninebot E+ z akumulatorem 320 Wh przejeżdżałem ok. 23-25 km i to bez odzysku energii, jak w V10F. Realny zasięg V10F powinien więc wynosić ok. 70 km.
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.