Nie jesteś zalogowany.

Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu )

2020/03/20 18:02 2020/03/20 18:23 przez xson.
xson
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 22
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #9497
Zrobiłem znowu test zasięgu V10F.
Waga 104 kg z ubiorem, wysokość 178cm, oświetlenie przód włączone, boczne-wyłączone.
Jazda na nowym i równym asfalcie, parę bardzo lekkich wzniesień + dwa większe, opona mocno napompowana, średni wiatr, temperatura ok 10st

START przy naładowanym akumulatorze do 97% (82,1V) :

META akumulator 36% (73,2V) :

Przyjechany dystans według GPS : 25km , zużyta energia: 61%
Średnia prędkość według GPS : 20km/h , max prędkość : 34km/h :

Wykres Prądu i Prędkości :

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/09/27 10:37
Janusz v3
Świeżak
Świeżak
Posty: 13
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10772
widze tu szybkosc max 35km/h zmniejsz szybkosc a %bateri mniej ci spadnie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/05 00:04 2020/10/06 14:59 przez Janusz v3.
Janusz v3
Świeżak
Świeżak
Posty: 13
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10789
w/g mnie GPS pokaze idealnie tylko w lini prostej wyraznie to widac wEUC World objezdzam jezioro do okola a na mapce jest ze przejechalem przez wode dlatego jest roznica miedzy licznikiem kolka a GPS-em czytam tu te zasiegi V10F i sam zauwazylem ze nieraz robilem 38km i zostawalo 30pare % a nieraz zrobilem 26km i aku spadalo do 30% uwierzcie mi to co podaje producent to sa warunki laboratoryjne prosta droga rowna szybkosc i najwazniejsze ZERO wiatru
moja waga to 85kg a zasieg rozny w zaleznosci od przyspieszen drogi i wiaterku cisnienie w kolu zawsze mam 2,3 atm
pozdrawiam z lubuskiego
na zdjeciu widac jak jechalem a jak apka pokazala

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/05 13:38
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 347
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10791
EUC world warto najpierw skalibrować przejeżdżając jak najdłuższy dystans i mierząc zarówno gps jak i aplikacją do koła, w ustawieniach można zmienić pomiar odejmując np. -3% od pomiaru tak aby wyniki były jak najbardziej zgodne. Po kilku takich próbach będziemy mieli dużo lepszą dokładność. Pomiar samego koła zwykle jest niedokładny i zawyżony, przez co planując dalszy wyjazd może się okazać, że zabraknie tych kilku % baterii przed metą.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/05 15:18
lukaszwiecek
Senior forum
Senior forum
Posty: 150
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10792

tdm napisał: EUC world warto najpierw skalibrować przejeżdżając jak najdłuższy dystans i mierząc zarówno gps jak i aplikacją do koła, w ustawieniach można zmienić pomiar odejmując np. -3% od pomiaru tak aby wyniki były jak najbardziej zgodne. Po kilku takich próbach będziemy mieli dużo lepszą dokładność. Pomiar samego koła zwykle jest niedokładny i zawyżony, przez co planując dalszy wyjazd może się okazać, że zabraknie tych kilku % baterii przed metą.

Olbrzymie znaczenie ma też ciśnienie w kole. Im wyższe ciśnienie, tym większy obwód koła.

Na naszym czacie chłopacy to liczyli i różnica w ciśnieniu może się przełożyć na błąd nawet około 8%.
PODZIĘKOWANIE Janusz v3

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/09 03:45
Circumpendeo
Młodszy forowicz
Młodszy forowicz
Posty: 56
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10794

lukaszwiecek napisał: Olbrzymie znaczenie ma też ciśnienie w kole. Im wyższe ciśnienie, tym większy obwód koła.


To nawet nie o obwód chodzi, bo ten zmienia się bardzo minimalnie, bardziej rzecz w tym, że twardsza, bardziej napompowana opona stwarza mniejsze opory oraz mniejsze jest tarcie, niż na miększej, w której większa jej powierzchnia styka się z jezdnią stwarzając znacznie większe opory podczas jazdy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/09 10:04
lukaszwiecek
Senior forum
Senior forum
Posty: 150
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10795

Circumpendeo napisał:

lukaszwiecek napisał: Olbrzymie znaczenie ma też ciśnienie w kole. Im wyższe ciśnienie, tym większy obwód koła.


To nawet nie o obwód chodzi, bo ten zmienia się bardzo minimalnie, bardziej rzecz w tym, że twardsza, bardziej napompowana opona stwarza mniejsze opory oraz mniejsze jest tarcie, niż na miększej, w której większa jej powierzchnia styka się z jezdnią stwarzając znacznie większe opory podczas jazdy.

Właśnie rzecz w tym, że sam obwód też się zmienia dosyć znacznie w zależności od ciśnienia. Bardzo łatwo można to zauważyć, jak się porówna wskazania prędkości lub przejechanego dystansu z licznika w kole i z GPS.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/13 16:51
Demon123
Senior forum
Senior forum
Posty: 131
Oklaski: 1
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10799
Uwazam ze cisnienie ma marginalne znaczenie ,kilka % . Zwłaszcza ze monocykl ma jedno koło a inne pojazdy nawet 4.

Moim zdaniem na postawie swoich testów na rożnych pojazdach wazne jest czy jedziemy stała predkoscią czy się zatrzymujemy ,ruszamy,zwalnamy i znów się rozpędzamy i jak czesto to robimy na dystansie 1km.

Dla przykladu podam zasieg 24km przy pełnej predkosci ,pojazd 3 kołowy, jedno zatrzymanie na ok 2km.Stała max predkość jazdy. Wiec taki wynik 24km jest maxymalny i nigdy normalnie nie bedzie osiągniety!!!!!!

Realny zasieg to 14km i to naciagany (czyli o 10km mniej od max!!!!) bo zamiast jechać jak powyzej, jade normalnie do pracy a tam mam 32 przejscia dla pieszych gdzie czesto staje na swiatłach(trasa w obie strony) , i rożne natezenie ruchu pieszych przez co zwalniam do 5km/h i znowu się rozpędzam do ok 20km/h i iles razy na dystansie 1km. To powoduje ze prądu się zurzywa dużo wiecej.

Zwalnianie i rozpędzanie,zatrzymywanie się to najwiecej zabiera prądu w elektrykach.

Oczwiscie pominołem tu nachylenie czy wiatr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2020/10/15 15:30 2020/10/16 21:56 przez hiehie68.
hiehie68
Świeżak
Świeżak
Posty: 7
Więcej
Inmotion V10F - ( Tutaj opisujemy max pokonane dystanse na PEŁNYM naładowaniu ) #10800
KS-16X - wiem że to nie Inmotion V10 ale może ktoś będzie chciał dla porównania...





Masa kierowcy - 100kg
Trasa - 50% szutry ścieżka leśna, 50% asfalt
raczej bez wiatru
temperatura około 19°C

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.391 s.