Nie jesteś zalogowany.

INMOTION V10, V10F (2018)

2021/11/19 16:22
ctx
Senior forum
Senior forum
Posty: 216
Oklaski: 3
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #11712
Problemy ze szczelnością to miała jedna z pierwszych partii tych kół, usterkę szybko wyeliminowano.
Kolejny problem to były pękające pedały, ale skoro masz te z papierem ściernym tzn że już jest to też ta wzmocniona wersja oraz jeszcze nowszy model koła, także nic mu nie powinno dolegać i nie masz się czym przejmować, tylko się cieszyć jazdą ;)

Pozdrawiam! Piotrek, Kraków
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>3500km) , Inmotion V10F(>5000km)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/11/20 02:54
cooler
Świeżak
Świeżak
Posty: 15
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #11722

ctx napisał: Problemy ze szczelnością to miała jedna z pierwszych partii tych kół, usterkę szybko wyeliminowano.
Kolejny problem to były pękające pedały, ale skoro masz te z papierem ściernym tzn że już jest to też ta wzmocniona wersja oraz jeszcze nowszy model koła, także nic mu nie powinno dolegać i nie masz się czym przejmować, tylko się cieszyć jazdą ;)

Świetna wiadomość! Zwłaszcza ta o pedałach, ważę swoje i też się trochę o to bałem... Mam jeszcze kilka pytań bo widzę że się znasz:
- Z datasheet wiem że moc nominalna silnika to 1800W, tymczasem w EUC World często odczytuję sporo większe moce maksymalne, czy tam jest jakiś bufor?
- Na swoim V10 przejechałem na baterii ok 40km i jeszcze ciągle nic koło nie protestowało, a z treści postów widzę że tyle to jeździ V10F, czy możliwe jest że w tym najnowszym batchu jest większa bateria? Jak zaznaczam ważę 110kg więc nie spodziewałem się za wiele: pożyczone V8 przejeźdzało podemną ok 15km-20km, podczas gdy pod synem 70kg jeżdzi prawie 40km.
Pozdrawiam!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/11/20 11:24 2021/11/20 11:31 przez Kółkowiec.
Kółkowiec
Ekspert
Ekspert
Posty: 289
Oklaski: 2
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #11725
Nowsze V10 mają od co najmniej roku zmienione akumulatory, które są pojemniejsze - ok. 750 Wh, a nie 650 Wh jak kiedyś. Zastosowano lepsze ogniwa (choć też chińskie). Dwie strony wcześniej w tym wątku jest o tym mowa. Co ciekawe, producent nie pochwalił się tym.
Moc chwilowa jest większa niż nominalna. Na V10 bez problemu przekracza 2 kW.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/11/24 14:53
cooler
Świeżak
Świeżak
Posty: 15
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #11749
Mam jeszcze jedno pytanie, chciałbym kupić takie donice jak ma Adam z WrongWay do trzymania swoich kół, w Leroy kupiłem zdaje się podobną ale okazało się że są za wąskie i V10 oraz V8 stoją na plastikach zamiast na mocowaniach podnóżków.
6cm są dobre tylko dla Airwheel X3...
Ćwiczył już ktoś taki temat? A może testowaliście inne, fajniejsze metody przechowywania swoich pojazdów? Chodzi żeby się nie przewracały i można było spokojnie przesuwać po podłodze bez podnoszenia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.179 s.