Nie jesteś zalogowany.

INMOTION V10, V10F (2018)

2018/03/10 17:48 2018/03/18 14:38 przez Skyfia.
Skyfia
Administrator
Administrator
Posty: 178
Oklaski: 6
Więcej
Autor
INMOTION V10, V10F (2018) #1678
Monocykl elektryczny Inmotion V10 - co już wiadomo? O czym plotkują na forach zagranicznych?

- Wiadomo, że waga kolka wyniesie18kg(640Wh), 20(920Wh) (poprzednik V8 warzy 14kg) i zabraknie w nowym V10 uchwytu teleskopowego.
- Waga o 4 kilo więcej od poprzednika - nie powala z nóg, a brak uchwytu teleskopowego, który pozwala wozić za sobą monocykl jak walizkę - brzmi jak jedno wielkie nieporozumienie.
- Wiadomo, że będzie dwie wersji akumulatora, a mianowicie 640wh - przejedzie 50-60km na jednym ładowaniu i 920wh - w okolicach 85-100 km na jednym ładowaniu.
- Podnóżki będą szerokie i wysoko osadzone co jest wielkim plusem. Obudowa i silnik prawdopodobnie będą różnic się od poprzednika.
- Kóło prawdopodobnie będzie 16'

Rączka, podnóżki i inne: forum.ecojazda.pl/index.php/start/inmoti...n-v10-v10f-2018#1689



Niestety, na dzień dzisiejszy jeszcze bardzo mało jest informacji na temat Inmotion V10, zostaje tylko czekać na oficjalny komunikat od producenta.




Ostatni komunikat na oficjalnym profilu Inmotion Global napędza naszą ciekawość. Czyżby wkrótce będzie gotowy nowy model? Będą dwie wersje V10 i V10F? Co jeszcze wiemy o nowych kółkach? Jak będzie wyglądać? ? Trzymają w napięciu...

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/10 18:04 2018/03/12 10:30 przez GexN.
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 513
Oklaski: 7
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1679
Waga 18-20 kg i brak rączki brzmi jak bardzo złe kombo (widziałem ludzi noszących Gotway'e ACM 16 i zdecydowanie nie wyglądało to na przyjemne doświadczenie :D ), więc mam nadzieje, że te przecieki okażą się nieprawdziwe...

Swoją drogą, brak tak elementarnego wyposażenia nie bardzo pasuje do dotychczasowego podejścia firmy, ale z drugiej strony kto wie co się u nich dzieje od czasu połączenia z Solowheel.

Aktualizacja: Kółko ma być podobno ogłoszone 16 marca.

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/13 10:22 2018/03/13 10:33 przez robbo2k.
robbo2k
Świeżak
Świeżak
Posty: 12
Oklaski: 1
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1687
Premiera w sklepach 10 kwietnia, (prezentacja 17 marca) na forum międzynarodowym szukają "testerów" można zapisac sie przez stronę Inmotion

Enter To Win: First Ride And Review Of V10, 50% Off Retail Price "(testy od 25 marca)"

Z wyposazenia
- głośniki stereo :)
- czerwone światło z tyłu rozjaśnia sie wraz ze wzrostem siły hamowania

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/13 11:18
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 513
Oklaski: 7
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1688

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/13 18:31
Skyfia
Administrator
Administrator
Posty: 178
Oklaski: 6
Więcej
Autor
INMOTION V10, V10F (2018) #1689
Szkoda, że tylko do USA wysyłają testowe wersje.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/17 23:12
Skyfia
Administrator
Administrator
Posty: 178
Oklaski: 6
Więcej
Autor
INMOTION V10, V10F (2018) #1706
Jak widać z opublikowanych zdjęć - rączka zostaje tylko dopinana, zostaje przycisk pod rączką który blokuje silnik pod czas podnoszenia kółka.
Zmienią się podnóżki, będą bardziej kwadratowe z gumową powłoką.

Ciekawe na ile ta rączka będzie wydajna, i czy długo posłuży.

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/18 08:53
Lukas
Ekspert
Ekspert
Posty: 634
Oklaski: 21
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1709
Hey nie znalazłem napięcia sądzę że 84 a także wiadomości o motorze 1200 słabsza bateria i 1500 mocna bateria

Pozdrawiam Lukas Szczecin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/03/20 15:44 2018/03/20 15:47 przez GexN.
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 513
Oklaski: 7
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1715
Analogiczną rączkę mam u siebie w V5F+ i ogólnie sprawdza się bardzo dobrze.
Plusy:
+ prosta wytrzymała konstrukcja - mam wrażenie, że jest sztywniejsza niż wysuwane konstrukcje, można na niej prowadzać nawet wyłączone kółko i nic się nie wygina. Jest też na tyle wytrzymała, że można za nią podnieść kółko (choć wygodniej robić to za przewidziany do tego uchwyt)
+ po około półtora roku codziennych dojazdów do pracy i poruszania się po mieście (a więc składanie i rozkładanie średnio 2-4 razy dziennie) działa bez problemów
+ znosi wywrotki i chroni wtedy górę kółka - mimo wywrotek rączka się nie wygięła, posiada zadrapania, ale bez wpływu na funkcjonalność.
+ jest wykonana z metalu, ale końcówka za którą się trzyma jest pokryta gumą, więc nie mrozi w dłonie zimą.
+ Bonus - dzięki wygiętemu kształtowi, na gumowej końcówce można powiesić koszyk podczas zakupów w Biedronce czy Lidlu i nadal mieć jedną rękę wolną podczas robienia zakupów ;)

Minusy:
- Jest mniej estetyczna, niż wysuwane rączki
- W V5/V5F/V5F+ okolice zawiasu od rączki pomalowane są na fiolet/magenta, co nie pasuje kolorystycznie do reszty kółka (czerń i czerwień) - raczej nie powtórzą tego błędu w V10.
- przez rączkę trochę mniej wygodnie przenosi się kółko, (musimy objąć dłonią nie tylko uchwyt do noszenia, ale i rączkę), przy czym posiadając rączkę nosimy sprzęt zdecydowanie rzadziej
- zasłania port ładowania - aby odsłonić port ładowania, trzeba podnieść rączkę i moim zdaniem to jest jedyna rzecz, która trochę zaczyna przeszkadzać w dłuższej eksploatacji. Wnosimy kółko do domu, aby nie brudzić podłogi i przed ładowaniem musimy rozłożyć rączkę, a po ładowaniu ją ponownie złożyć, by ponownie wynieść kółko na zewnątrz. Mam nadzieję, że jakoś to rozwiążą w V10.

Podsumowując - moim zdaniem ten typ rączki jest trochę mniej estetyczny, ale bardziej wytrzymały niż rączki wysuwane, w których dość pojawiają się problemy z mechanizmem rozkładania.

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)
PODZIĘKOWANIE Skyfia, Wolfmann

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/04/02 16:50
Skyfia
Administrator
Administrator
Posty: 178
Oklaski: 6
Więcej
Autor
INMOTION V10, V10F (2018) #1721
Z wielkością podnóżek to chyba przesadzili. Wyglądają na olbrzymie. Zahaczenie o coś podnóżkami to najgorsze co może spotkać monocyklistę (nie licząc odcięcia zasilania, ale na jedno wychodzi). Na zdjęciu wygląda, jakby stopa monocyklisty mieściła się na pedale i jeszcze zostawała wolna przestrzeń z boku. Ciekawi mnie jak to będzie w praktyce wyglądać.

Ogólnie V10 wygląda bardzo podobnie do V8.

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2018/04/10 10:28
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 513
Oklaski: 7
Więcej
INMOTION V10, V10F (2018) #1758
Jest już filmik promocyjny od InMotion



Parametry według filmiku:
Zasięg: do 100km
Prędkość max: 40km/h
Silnik: 2000W

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7500km+) -> 03.2019 InMotion V10F (7100km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.293 s.