Nie jesteś zalogowany.

GotWay Monster 22" 84V/100V

2019/05/12 23:05 2019/05/12 23:07 przez kotu.
kotu
Ekspert
Ekspert
Posty: 357
Oklaski: 1
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #6179
Nie jesteś sam. Obecnie trzy w PL od nas.

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/12 23:05
Kółkowiec
Senior forum
Senior forum
Posty: 109
Oklaski: 2
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #6180

plewan napisał: Cóż. Czuję się zobowiązany opisać pierwszego (prawdopodobnie) Monstera w PL. Prawdziwy potwór dla zaawansowanego użytkownika który ma za sobą przejechane minimum 1500km.
Zadawajcie pytania bo nie wiem od czego zacząć. Na pewno obalę mit o problemach z manewrowaniem. Byłem pozytywnie zaskoczony. Zwroty wymagają większej wprawy i wyczucia ale już przy pierwszym skręcie "skrobałem" więc nie był to jakiś problem. Koło prowadzi się wyśmienicie. Jest to poważny konkurent uniwersalnego koła jakim jest MSuperX. Monster ma swoje wady. W wersji fabrycznej występuje bez rączki, ale eucguy.com sprzedaje uchwyty do montażu dedykowanej rączki z Aliexpress. Waży około 28kg. ale sam wjeżdża pod niezbyt wysokie schody i ze względu na to polecany dla riderów mieszkających w budynkach z windą lub max na 1 piętrze. Brakuje głośników i "światełek" lampka przód i tył jest, ale ten sam eucguy ma kilka modów.


Gratulacje! Koło ma 84 V, czy 100 V?
Najważniejsze pytanie - jak koło wybiera nierówności w porównaniu do V10F? Duża jest różnica w komforcie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/12 23:10
Lukas
Ekspert
Ekspert
Posty: 630
Oklaski: 21
Więcej
Autor
GotWay Monster 22" 84V/100V #6181
Teoretycznie jest odczuwalne nie równości jak jeździłem to czułem, napewno większą różnica jest w 22calach niż w V10 ja mam Swoje odczucia odnośnie jazdy opiszę w późniejszy czasie

Pozdrawiam Lukas Szczecin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/12 23:29 2019/05/12 23:43 przez plewan.
plewan
Ekspert
Ekspert
Posty: 301
Oklaski: 10
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #6182

Kółkowiec napisał: Gratulacje! Koło ma 84 V, czy 100 V?
Najważniejsze pytanie - jak koło wybiera nierówności w porównaniu do V10F? Duża jest różnica w komforcie?

84V / 2400Wh
Muszę jeszcze trochę pojeździć, dostosować kąt pedałów, grubość padów bocznych i ciśnienie w oponie. Jak już to wszystko ustawie będę mógł się wypowiedzieć.
Tak więc eksperymentuje z ustawieniami a ciśnieniem w oponie zajmę się na końcu.

kotu napisał: Nie jesteś sam. Obecnie trzy w PL od nas.

OK jestem pierwszym użytkownikiem :) 70km nastukane.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/05/25 07:36 2019/05/25 07:37 przez Lukas.
Lukas
Ekspert
Ekspert
Posty: 630
Oklaski: 21
Więcej
Autor
GotWay Monster 22" 84V/100V #6422

plewan napisał:

Kółkowiec napisał: Gratulacje! Koło ma 84 V, czy 100 V?
Najważniejsze pytanie - jak koło wybiera nierówności w porównaniu do V10F? Duża jest różnica w komforcie?

84V / 2400Wh
Muszę jeszcze trochę pojeździć, dostosować kąt pedałów, grubość padów bocznych i ciśnienie w oponie. Jak już to wszystko ustawie będę mógł się wypowiedzieć.
Tak więc eksperymentuje z ustawieniami a ciśnieniem w oponie zajmę się na końcu.

kotu napisał: Nie jesteś sam. Obecnie trzy w PL od nas.

OK jestem pierwszym użytkownikiem :) 70km nastukane.

Chwilowy test zwinności jestem pod wrażeniem zwinności w brew wcześniejszym nie do końca pewnych odczuć związanych z jazda uświadama mnie to że mimo że średnica jest duża, koło sobię radzi znakomicie!

Pozdrawiam Lukas Szczecin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/23 22:30 2019/06/23 22:34 przez tdm.
tdm
Senior forum
Senior forum
Posty: 85
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #7195
Mialem okazje przejechac kawalek Monsterem kol. Plewana. Wizualnie wcale nie wydaje sie taki wielki, ale blisko 30kg wagi jest odczuwalne podczas przenoszenia. W porównaniu do v10f - sporo wyższy komfort, także dużo stabilniejszy, nie chwieje się nawet pod nogami takiego nowicjusza jak ja.

Ogólnie Monster dość mocno przypominał mi MSX ale żeby wychwycić różnice między nimi trzeba by chyba testować razem oba modele, przesiadając się z jednego na drugi i odwrotnie.
Jeździł ktoś z was na obu i mógłby je porównać ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/06/24 01:43
plewan
Ekspert
Ekspert
Posty: 301
Oklaski: 10
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #7199
Na obu modelach na pewno jeździli: kotu, Lukas, plewan.
Już wiesz czym różnią się oba modele odnośnie wyglądu, skoro na nich jeździłeś, ale napewno zależy Ci na odczuciach z jazdy?
Monster stabilniejszy, ma dłuższy start ale ma lepsze odejście od MSXa (wersje 84v)
MSX przy hamowaniu wibracje (kwestia doświadczenia i obycia z kołem) lepiej hamuje, lepiej zawraca/skręca (intuicyjny).
Monster lepiej wybiera nierówności, mniej zwrotny. MSX bardziej uniwersalny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/07/03 23:27
plewan
Ekspert
Ekspert
Posty: 301
Oklaski: 10
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #7318
750 km "nastukane" na monsterze 84V, ale pora na zmiany. Przesiadka na Monstera 100V :).
Co tu dużo pisać ... wszystko lepiej, ale muszę sprostować moje wcześniejsze wypowiedzi o hamowaniu 84V. Monster wymaga zupełnie innej techniki hamowania niż pozostałe koła (EUC należy mocno ścisnąć kolanami na pady boczne i odchylić się na ugiętych nogach do tyłu przyjmując pozycję "klozetową" :) )
Co do wersji 100V to ma lepsze przyspieszenie, hamowanie i jest bardziej energooszczędny.
Obalam też mit że Monster jest ciężki. Monster jest po prostu duży. Po wyjęciu aku i pozostawieniu tylko jednego (w monsterze są 3 aku) będzie ważyć tyle co Z10.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/07/03 23:55
IgorRz
Moderator
Moderator
Posty: 542
Oklaski: 1
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #7319

plewan napisał: 750 km "nastukane" na monsterze 84V, ale pora na zmiany. Przesiadka na Monstera 100V :).
Co tu dużo pisać ... wszystko lepiej, ale muszę sprostować moje wcześniejsze wypowiedzi o hamowaniu 84V. Monster wymaga zupełnie innej techniki hamowania niż pozostałe koła (EUC należy mocno ścisnąć kolanami na pady boczne i odchylić się na ugiętych nogach do tyłu przyjmując pozycję "klozetową" :) )
Co do wersji 100V to ma lepsze przyspieszenie, hamowanie i jest bardziej energooszczędny.
Obalam też mit że Monster jest ciężki. Monster jest po prostu duży. Po wyjęciu aku i pozostawieniu tylko jednego (w monsterze są 3 aku) będzie ważyć tyle co Z10.


Może będzie mi dane kiedys przejechać sie na slawnym monsterku ;)
Za miesiąc planuje byc w Gdańsku moze byla by wtedy okazja?

Grupa na Fb na temat Ninebota z serii Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/07/04 00:02
plewan
Ekspert
Ekspert
Posty: 301
Oklaski: 10
Więcej
GotWay Monster 22" 84V/100V #7320
IgorRz muszę znać datę od -do.. w sierpniu będę testować monstera w Beskidach :p . np: Skrzyczne itp. itd.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.466 s.