Nie jesteś zalogowany.

Gotway Tesla

2017/08/23 11:40
emenems
Senior forum
Senior forum
Posty: 108
Oklaski: 2
Więcej
Gotway Tesla #1361

GexN napisał: Mój komentarz: Jeżeli Gotway rozwiąże problemy z oscylacją, które występowały w sporej części kółek tego producenta (losowo po najechaniu na nawet nierówność kółko zaczyna bujać tył przód bez powodu, aż do zrzucenia jadącego)

Na całe szczęście nic takiego w ACM mi się nie zdarzyło.
Raz w V8 miałem takie dziwne wibracje/drżenie (jak w Segway'u, gdy kończy mu się prąd, albo chce ostrzec użytkownika) po przejechaniu przez nierówność, ale nie udało mi się tego ponownie wywołać.

GexN napisał: Widać, że ktoś w końcu stwierdził, ze oprócz osiągów należy też poprawić ergonomię kółka, coś co moim zdaniem było bolączką poprzednich modeli tego producenta:
- kółko wydaje się cieńsze (pewnie część baterii jest nad kołem jak w InMotion),
- pedały wydają się wygięte w V, aby stopy się nie zsuwały. Edit: Wysokość chyba jak w starych GotWayach, więc będzie szorowanie o ziemię na ostrzejszych zakrętach.
- posiada wbudowaną rączkę, więc nie trzeba będzie targać tych 19 kg tak często
- mam też nadzieję, że wbudowane światło będzie sensownie oświetlać drogę i nie będzie razić przechodniów

Światło przednie rzeczywiście nie jest dobrą stroną ACMa - ustawiony nocą równo z V8 wydaje się w ogóle nie świecić...

Włącznik główny mógłby być dostępny pod kciukiem podczas podnoszenia (a idealne byłoby rozwiązanie z V5/V8 z chwilową dezaktywacją stabilizacji przy podniesieniu).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/08/23 13:10
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 263
Oklaski: 7
Więcej
Gotway Tesla #1362

emenems napisał: Na całe szczęście nic takiego w ACM mi się nie zdarzyło.
Raz w V8 miałem takie dziwne wibracje/drżenie (jak w Segway'u, gdy kończy mu się prąd, albo chce ostrzec użytkownika) po przejechaniu przez nierówność, ale nie udało mi się tego ponownie wywołać.


Problem dotyczy ACM, ACMs+, Msuper v3s+ wyprodukowanych od 20 kwietnia 2017. Na angielskim forum dość o tym problemie głośno, gdyż doprowadził do dość dużej liczby do nieprzyjemnych wypadków.
Dokładna lista zagrożonych partii tutaj (post z dużą tabelką): forum.electricunicycle.org/topic/7451-os...017-onwards/?page=12

Filmiki prezentujący oscylację:


Tutaj podczas jazdy (od 4:35):


i to samo na w zwolnieniu

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7200km+) -> 03.2019 InMotion V10F (1800km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/08/24 18:12
emenems
Senior forum
Senior forum
Posty: 108
Oklaski: 2
Więcej
Gotway Tesla #1363
Całe szczęście, że mój ACM dotarł do mnie jakoś w kwietniu, więc wyprodukowany był wcześniej :)
Nie zauważyłem podobnych problemów, a przez nierówności przejeżdżam... zdecydowanie.

Koleś z filmu (Marty Backe) umie jeździć (ma niezłą stajnię kółek, widziałem też jego filmy z wypadów w teren), więc to nie jest problem,
że nie potrafił ustać po przejechaniu przez nierówność (rynsztok, jakich u nas wiele).

Jak widać - wpadki zdarzają się nawet największym producentom.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/08/25 13:58
Artur
Senior forum
Senior forum
Posty: 71
Oklaski: 2
Więcej
Gotway Tesla #1364
Czyli można przyjąć że wszystkie płyty na 6 mosfetach są lub mogą być narażone na wystąpienie oscylacji ? Czy jest to związane z jeszcze innym aspektem? Z załączonego linku (forum) dowiadujemy się że wymianie podlega cała płyta główna tych kółek. Jak w takim razie sprawdzić kółko przed zakupem by nie dać się oszukać zakupując potencjalnie wadliwy sprzęt w niższej cenie?

I'm Not Driving Fast just Flying' Low
Pozdrawiam serdecznie:)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/08/25 16:14
emenems
Senior forum
Senior forum
Posty: 108
Oklaski: 2
Więcej
Gotway Tesla #1365

Artur napisał: Czyli można przyjąć że wszystkie płyty na 6 mosfetach są lub mogą być narażone na wystąpienie oscylacji ? Czy jest to związane z jeszcze innym aspektem?


No raczej związane jest to z firmware'm:

On the positive side, your board is stamped March. If that represents when the firmware was installed then you would be good.

Na nadmiar czasu nie narzekam, więc nie przeczytałem całego długiego wątku, ale wiele wypowiedzi wskazuje na firmware właśnie.
Co do liczby MosFET'ów - wcześniejsze wersje ACM i MCM chyba wszystkie były na 6-ciu i o problemie nikt nie słyszał.
Dopiero z rok temu wprowadzili 12 i też nic takiego się nie działo. W pierwszych Monsterach też raczej problem nie występował.
Rzeczywiście wygląda na, że coś 'ulepszyli' w oprogramowaniu.

Mój ACM ma 12 MosFET'ów i problem oscylacji po 1500km nie wystąpił (niech tak pozostanie).

Artur napisał: Z załączonego linku (forum) dowiadujemy się że wymianie podlega cała płyta główna tych kółek. Jak w takim razie sprawdzić kółko przed zakupem by nie dać się oszukać zakupując potencjalnie wadliwy sprzęt w niższej cenie?

Najprościej, to byłoby nauczyć się wywoływać te oscylacje 'na stole' (jak w pierwszym filmie z Monsterem). Wtedy przy zakupie łatwo sprawdzić, czy dana sztuka jest problematyczna, czy wolna od tej wady.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/09/07 17:11
Buc
Senior forum
Senior forum
Posty: 156
Oklaski: 10
Więcej
Gotway Tesla #1406
Może ktoś będzie chciał rzucić okiem...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/09/14 15:57
GexN
Ekspert
Ekspert
Posty: 263
Oklaski: 7
Więcej
Gotway Tesla #1420
Dobra wiadomość dla osób zainteresowanych Teslą - pedały zostały podniesione o 4 cm względem ACM 16 i o 0,5 cm wyżej względem modeli MSuper i Monster.
Dla mniej zorientowanych - wyżej umiejscowione pedały sprawiają, że ciut ciężej balansuje się na kółku ze względu na wyższy środek ciężkości, ale w zamian pozwalają wykonywać nawrotki i inne ciasne manewry dużo sprawniej, gdyż nie zahacza się pedałami o chodnik/asfalt.

Niestety obrazek z danymi i porównaniem nie chce się wstawić (dziwny format "webp") więc podaje stronę źródłową: www.gotwayamerica.com/specs

04-07.2016 Airwheel X3 -> 07.2016-03.2019 InMotion V5F+ (7200km+) -> 03.2019 InMotion V10F (1800km+)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/09/14 17:23 2017/09/14 17:24 przez Buc.
Buc
Senior forum
Senior forum
Posty: 156
Oklaski: 10
Więcej
Gotway Tesla #1421
W tabelce MCM 4 ma wysokość też 150 mm - chciałbym. (realnie ma 110 mm) I nie chodzi tu tylko o nawracanie i manewrowanie, ale również o pokonywanie przeszkód typu wysokie kamienie, patyki, trawa, dziury, koleiny itp...
Ale ...jeszcze te parę tygodni wytrzymam...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/09/14 21:46 2017/09/15 08:44 przez kotu.
kotu
Niezależny Sprzedawca
Niezależny Sprzedawca
Posty: 360
Oklaski: 1
Więcej
Autor
Gotway Tesla #1422
Co do ACM S+ to położenie niskie pedałów właśnie pozwala zrobić zakręty w miejscu. Nawet ciaśniejsze, niż na tym wideo co poniżej robi trener. Porównałem to koło do sportowego samochodu i tak jest, to koło to istny potwór.



Zakręt ciasny robimy za pomocą wystawienia buta prostopadle do stopy koła, opieramy czubki palców o asfalt i koło jeździ do okola palców. Jest to szybki zwrot o dowolny kąt. Właśnie wykonywany jest dzięki niskim zamontowaniem stóp. To rownież daje uczucie stabilności podczas jazdy. I zwiększa safe crusing speed do 40km/h.
ACMka również poziomuje w zakręcie monocykl podnosząc stopy przy ciasnym zwrocie lekko do góry. Wspominałem już o tej funkcji. Jak nie jeździłeś wcześniej ACM to masz uczucie "pływania na początku". ACM trzeba traktować ostrzej i pewnie. Jak przejadę się inną marką to mi tego bardzo brakuje. Nie czuję się pewnie jak nie mam wspomagania od monocykla. Jak przyjechała do nas para na testy Inmotion v8 (piekne kółko) to przejechałem się i stopy były dla mnie dziwnie wysoko jak na 16" dziwne uczucie podczas zakrętów, ale również fajnie się stało tak wysoko. Oni przejechali się KS16, potem ACM s+ i stwierdzili, że ACM pływa w porównaniu do Inmotion. po 10 minutach jazdy już zapomnieli o pływaniu i wybrali ACM do puki nie wsiedli na Msuper. W trybie sport to odczucie występuje minimalnie.

Jedyne co przeszkadza przy ACM, to jak podjeżdżam pod górkę o kącie nachylenia >= 45% i miejsce podjazdu jest wyjeżdżone przez rowerzystów to robi się zagłębienie i tu przyznam wysokość pedałów ma znaczenie, bo inaczej lecimy zaczepiając nimi o grunt. Msuper wybiera tę górkę bez problemu. Jazda po gałęziach w lesie lub podjazdy pod spore korzenie można też zachaczyć.

Podczas zwrotów w miejscu tarcie o chodnik to czysta przyjemność. W momencie szybkiego podjeżdżania i wyhamowywania wykonuje zwrot na łuku i monocykl ociera o asfalt z dużą prędkością jedną ze stup. To są niezapomniane wrażenia co taki sprzęt potrafi i jaką to daje frajdę kontrolując to precyzyjnie. Nie polecam niedoświadczonym takich prób szczególnie na chodniku. Teren powinien być równy. Trzeba pamiętać, że ACM s+ oraz Msuper v3s+ są to koła wyczynowe i nie można ich porównać do większości miejskich monocyklów. Obudowy sa nie do połamania. Na fotce wczesnie zamieściłem celowo wycìęty plastik żebyście zobaczyli jaka to jakość.


Tesla to też 16" stopy wysoko położone jak w inmotion V8, to mnie trochę martwi bo to jedzie 60km/h ale to już monocykl miejski a nie wyczynowy.
Załączam spec prosto z fabryki. Sporo fajnych informacji, safe crusing speed na zielono tylko 2 koła mają 40km/h i czuje się to bezpieczeństwo podczas jazdy.

W pre orderze najmocniejsza Tesla jest teraz dla was tylko za 6950 zł brutto, 2 lata gwarancji, faktura. Nick z zamówieniem wysłać mailowo.


Fajny FB ACM
web.facebook.com/gotwayacm/?fref=ts

ACM video full speed w lesie
web.facebook.com/jednokolowiec.plpl/

Tutaj załącznik ze specyfikacją z fabryki
Trzy produkty można porównać tymi parametrami na stronie sklepu

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2017/09/17 17:22
Lukas
Ekspert
Ekspert
Posty: 629
Oklaski: 21
Więcej
Gotway Tesla #1431
Zwierzątko filmik z przed 4 minut będę was informował na bieżąco na temat testo spodziewany transport w granicach 10dni Gotway Tesla woow


Pozdrawiam Lukas Szczecin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 1.018 s.