Nie jesteś zalogowany.
begode Extreme
Zawieszenie o skoku 130mm jak w s22, z tłumieniem olejowym. Wodoodporność jak w modelu A2.
Połączenie silnika c40 HT (najmocniejszego jaki jest stosowany w euc) z kołem o mniejszej średnicy niż w ex30 powinno dać ekstremalne przyspieszenia. Ciekawe czy bateria 2400wh to wytrzyma

dokładniejszy opis: www.ewheels.com/product/begode-extreme-deposit/
This message has attachments images.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Imo zapowiada się fajnie, lepiej niż Patton
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
i jest sporo tańszykxxxl napisał: zapowiada się lepiej niż Patton
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Warto zauważyć również bardziej niezawodną konstrukcję zawieszenia - w Veteran/Inmotion/Extremebull jesteśmy skazani wyłącznie na fabryczne chińskie amortyzatory, jak za jakiś czas przestaną je oferować i coś się uszkodzi to całe koło do wyrzucenia.
W Begode/Kingsong można sobie zamontować cokolwiek, w tym amortyzator rowerowy renomowanej marki. Tutaj zamienniki damperów będą dostępne nawet za 20 lat.
Begode oferuje go w 2 wersjach amortyzacji i 2 wersjach baterii, z amortyzatorem sprężynowym (2 wersje sprężyn do wyboru) albo olejowo-powietrznym, ogniwa Samsunga 50e (, mniejsza moc ale dalszy zasięg) lub 40T (przyspieszenie kosztem mniejszego zasięgu).
Tego jeszcze nie było w świecie euc. Najpierw dali możliwość wybrania kilku rodzajów ogniw w baterii, a teraz dochodzi nowa opcja wyboru rodzaju zawieszenia.
Fajnie by było gdyby coś podobnego pojawiło się z czasem także w pozostałych modelach tej marki.

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
tdm napisał: Begode oferuje go w 2 wersjach amortyzacji, z amortyzatorem sprężynowym albo olejowo-powietrznym.
Tego jeszcze nie było w świecie euc. Najpierw dali możliwość wybrania rodzaju 3 rodzajów ogniw baterii, a teraz dochodzi nowa opcja wyboru rodzaju zawieszenia.
Elegabcko, myślę że coś podobnego pojawi się niebawem w pozostałych modelach tej marki.
Czym się różnią te rodzaje amortyzacji w praktyce? Które lepiej wybrać? Które wymaga mniej dbałości i pilnowania?
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jazda zimą lub w deszczu - to proszenie się o kłopoty, Adam po 1 sezonie załatwił tak nawet starego shermana bez amortyzacji, a co dopiero mówić o amortyzowanych kołach o wielokrotnie bardziej skomplikowanej budowie... Na trudne warunki najdłużej wytrzymają koła nie-amortyzowane o jak najprostszej budowie mechanicznej.
Zawieszenie - każde - będzie wymagało o wiele więcej czynności serwisowych niż jego brak.
rozpakowanie i omówienie
miło widzieć, że z każdym kolejnym modelem i nowszymi batchami starszych modeli producent poprawia jakość drobnych elementów. W ocenie testera pierwszy master i ten Extreme - mimo że wyglądają podobnie - dzieli duża różnica jakościowa jeśli chodzi o wykonanie, śruby, uszczelnienie itp.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
recnzja i porównanie w praktyce w modelu Extreme:Kółkowiec napisał: Czym się różnią te rodzaje amortyzacji w praktyce? Które lepiej wybrać? Które wymaga mniej dbałości i pilnowania?
- 2 wersji baterii (Samsung 50e lub 40T)
- 2 rodzajów dampera (powietrze lub spręzyna)
z zakupem jak zwykle poczekałbym do wiosny na batch2 lub 3, które z pewnością będzą bardziej dopracowane niż pierwsze egzemplarze dostepne w momencie premiery.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.