Nie jesteś zalogowany.
Begode Master
2022/01/24 16:21
2022/01/25 11:20 przez tdm.
Autor
Begode Master #11887
GW szykuje kolejne koło - Begode Master
pierwszy monocykl 134.4v
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
20", 36kg, regulowana amortyzacja, silnik 3500w HT, bateria 2400wh
24 mosfety (2x więcej niż inne euc) + mocny silnik Torque = koło do ostrej jazdy
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Koło ma być dostępne w 6 różnych wersjach kolorystycznych - www.facebook.com/530466382/videos/308102017790144/
atrakcyjna cena wg. Alienrides 2900usd (taniej niż exn i sporo taniej od s20) - wg. mnie to może być hit sprzedażowy, dobre parametry i atrakcyjny wygląd w umiarkowanej cenie.
Konstrukcja umożliwia rozbudowę baterii. W przyszłości kto wie czy nie powstanie wersja z większą baterią 3600wh, jak w Ex2s.
Premiera w kwietniu.
pierwszy monocykl 134.4v
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
20", 36kg, regulowana amortyzacja, silnik 3500w HT, bateria 2400wh
24 mosfety (2x więcej niż inne euc) + mocny silnik Torque = koło do ostrej jazdy
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Koło ma być dostępne w 6 różnych wersjach kolorystycznych - www.facebook.com/530466382/videos/308102017790144/
atrakcyjna cena wg. Alienrides 2900usd (taniej niż exn i sporo taniej od s20) - wg. mnie to może być hit sprzedażowy, dobre parametry i atrakcyjny wygląd w umiarkowanej cenie.
Konstrukcja umożliwia rozbudowę baterii. W przyszłości kto wie czy nie powstanie wersja z większą baterią 3600wh, jak w Ex2s.
Premiera w kwietniu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/01/25 19:08
2022/01/29 10:30 przez tdm.
Autor
Begode Master #11895
okazuje się że Bg. ma nie tylko grafiki, testowane są już prototypy Mastera
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
filmiki z jazdy
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
filmiki z jazdy
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/02/09 11:48
2022/02/09 16:43 przez tdm.
Autor
Begode Master #11950
próba wody,
www.facebook.com/530466382/videos/907201926619407/
obudowa ma IP65, ale ciekawe jak sprawdzą się łożyska w mokrych warunkach.
O ile przy premierze hollow motorówz dużymi łożyskami był zalew awarii, to po zmianie konstrukcji przejściu Begode na małe łożyska jakoś ucichło w tym temacie.
Mam nadzieję że już ostatecznie to poprawili, bo teraz same hollow motor w niemal każdym nowym modelu.
www.facebook.com/530466382/videos/907201926619407/
obudowa ma IP65, ale ciekawe jak sprawdzą się łożyska w mokrych warunkach.
O ile przy premierze hollow motorówz dużymi łożyskami był zalew awarii, to po zmianie konstrukcji przejściu Begode na małe łożyska jakoś ucichło w tym temacie.
Mam nadzieję że już ostatecznie to poprawili, bo teraz same hollow motor w niemal każdym nowym modelu.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/03/07 11:46
2022/03/07 16:48 przez tdm.
Autor
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
fajny ruch ze strony Begode, najpierw personalizacja rodzaju silnika a teraz jeszcze ogniw baterii..... coś takiego przydałoby się także w innych modelach tej marki.
test prędkości
próba podjazdów
próba zjazdów
naprawdę go nie oszczędzają, i w sumie dobrze.
Oprócz imponującej mocy silnika warta podkreślenia wytrzymałość konstrukcji, mimo wielu poważnych upadków nic nie odpadło, koło nadal jeździ.
sporo osób napalonych początkowo na s20 po jeździe testowej było nim dość rozczarowanych, jeśli Master okaże się w miarę udany to może sporo namieszać na rynku.
Begode Master #12022
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
fajny ruch ze strony Begode, najpierw personalizacja rodzaju silnika a teraz jeszcze ogniw baterii..... coś takiego przydałoby się także w innych modelach tej marki.
test prędkości
próba podjazdów
próba zjazdów
naprawdę go nie oszczędzają, i w sumie dobrze.
Oprócz imponującej mocy silnika warta podkreślenia wytrzymałość konstrukcji, mimo wielu poważnych upadków nic nie odpadło, koło nadal jeździ.
sporo osób napalonych początkowo na s20 po jeździe testowej było nim dość rozczarowanych, jeśli Master okaże się w miarę udany to może sporo namieszać na rynku.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/03/07 17:23
Begode Master #12023
Pójdźmy dalej: Modułowość konstrukcji: moje marzenie! Na kręcenie się wokół komina zdejmuje nadmiarowe 1500Wh wraz z odpowiednią częścią obudowy i jade lekkim kołem, jak wybieram się na traskę to dokładam. 
Jeszcze gdyby koła z silnikami były wymienne na jakieś szybko złączki i można by było HT w ciągu minuty zmienić na HS

Jeszcze gdyby koła z silnikami były wymienne na jakieś szybko złączki i można by było HT w ciągu minuty zmienić na HS

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/03/14 21:19
Autor
pojawił się preorder i ceny Mastera: zależnie od rodzaju baterii od 2900-3300-3600 usd.
W najtańszej wersji kosztuje tyle co Exn, jak na zupełnie nowy model z amortyzacją cena atrakcyjna.
alienrides.com/collections/electric-unic...-7AqUmZukt-0yX0HbP5c
Begode Master #12032
pojawił się preorder i ceny Mastera: zależnie od rodzaju baterii od 2900-3300-3600 usd.
W najtańszej wersji kosztuje tyle co Exn, jak na zupełnie nowy model z amortyzacją cena atrakcyjna.
alienrides.com/collections/electric-unic...-7AqUmZukt-0yX0HbP5c
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/04/14 18:32
2022/04/22 22:24 przez tdm.
Autor
Begode Master #12087
rozkręcanie
prosta konstrukcja, rozebranie na drobne elementy zajęło pracownikowi 5 minut.
porównanie z shermanem
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
i z Hero
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
testy wytrzymałościowe zawieszenia Mastera:
www.facebook.com/100042190546790/videos/1016490315671446/
www.facebook.com/100042190546790/videos/1459564007819574/
użytkownik podaje, że dokładnie w tym miejscu testował wcześniej s20, co zakończyło fatalnie dla tego sprzętu tj. złamał amortyzator.
Master pokonał te same przeszkody bez problemu. Przy okazji warto wspomnieć że wczesniej katował w podobny sposób Rs-a i ten model mimo wielu upadków wciąż na chodzie.
test max prędkości Mastera w realnym świecie
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
prosta konstrukcja, rozebranie na drobne elementy zajęło pracownikowi 5 minut.
porównanie z shermanem
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
i z Hero
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
testy wytrzymałościowe zawieszenia Mastera:
www.facebook.com/100042190546790/videos/1016490315671446/
www.facebook.com/100042190546790/videos/1459564007819574/
użytkownik podaje, że dokładnie w tym miejscu testował wcześniej s20, co zakończyło fatalnie dla tego sprzętu tj. złamał amortyzator.
Master pokonał te same przeszkody bez problemu. Przy okazji warto wspomnieć że wczesniej katował w podobny sposób Rs-a i ten model mimo wielu upadków wciąż na chodzie.
test max prędkości Mastera w realnym świecie
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/04/27 23:04
2022/04/28 00:37 przez tdm.
Autor
Begode Master #12110
nowe info dot. baterii Mastera. Wygląda na to, że Begode na serio podeszło do kwestii bezpieczeństwa.
Bateria Mastera jest zupełnie inna niż w tradycyjnych kołach, gdzie zastosowano pakiety wysokoprądowe 84-128v połączone równolegle.
Master zamiast baterii wysokoprądowych posiada 4 pakiety niskoprądowe 33.5v połączone szeregowo, które dopiero razem dają 134v. Zaletą takiej konstrukcji jest większe bezpieczeństwo magazynowania, mniejsza szansa uszkodzenia ogniw, niskie napięcie pakietu eliminuje ryzyko pożaru. Jesli to się sprawdzi w praktyce to chyba mamy przełom w kwestii bezpieczeństwa.
Bateria Mastera jest zupełnie inna niż w tradycyjnych kołach, gdzie zastosowano pakiety wysokoprądowe 84-128v połączone równolegle.
Master zamiast baterii wysokoprądowych posiada 4 pakiety niskoprądowe 33.5v połączone szeregowo, które dopiero razem dają 134v. Zaletą takiej konstrukcji jest większe bezpieczeństwo magazynowania, mniejsza szansa uszkodzenia ogniw, niskie napięcie pakietu eliminuje ryzyko pożaru. Jesli to się sprawdzi w praktyce to chyba mamy przełom w kwestii bezpieczeństwa.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/04/29 22:14
2022/04/29 22:27 przez tdm.
Autor
Begode Master #12111
recenzja Mastera
z tego co mówi autor w późniejszych wersjach zostaną ulepszone światła, i pewnie także różne drobniejsze niedoróbki.
Od kilkunastu dni to koło jest już w rękach testerów z całego świata i praktycznie same poztywne opinie. Wygląda na to, że Master pokonał s20 i to na wielu polach.
z tego co mówi autor w późniejszych wersjach zostaną ulepszone światła, i pewnie także różne drobniejsze niedoróbki.
Od kilkunastu dni to koło jest już w rękach testerów z całego świata i praktycznie same poztywne opinie. Wygląda na to, że Master pokonał s20 i to na wielu polach.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/05/14 17:53
2022/06/09 01:54 przez tdm.
Autor
Begode Master #12144
recenzja Mastera od jednego z pierwszych posiadaczy w PL
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
i recenzja video
Begode stale dopracowuje konstrukcję, lista zmian jakie chcą tam wprowadzić za 2 m-ce jest spora,
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
i recenzja video
Begode stale dopracowuje konstrukcję, lista zmian jakie chcą tam wprowadzić za 2 m-ce jest spora,
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.238 s.