Nie jesteś zalogowany.
begode Ex2/Ex20s
2021/12/15 22:59
2022/05/27 20:52 przez tdm.
Autor
begode Ex2/Ex20s #11802
wygląda na to, że szykuje się kolejny model z amortyzacją - będący mixem pomysłów z Hero, Commandera i Reciowheel
- zawieszenie o skoku 80mm
- konstrukcja z aluminium i stali (47kg),
- bateria 100v/3600w
- silnik 3000w - c38 High Torque
- pedały o wys. 24cm,
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Póki co to prototyp, z czasem go pewnie trochę dopieszczą.
Zawieszenie oparte na podobnym pomyśle jak Hero (ale nie identyczne - inny kształt wahaczy) rokuje solidniej niz to co mial Ex.
- zawieszenie o skoku 80mm
- konstrukcja z aluminium i stali (47kg),
- bateria 100v/3600w
- silnik 3000w - c38 High Torque
- pedały o wys. 24cm,
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Póki co to prototyp, z czasem go pewnie trochę dopieszczą.
Zawieszenie oparte na podobnym pomyśle jak Hero (ale nie identyczne - inny kształt wahaczy) rokuje solidniej niz to co mial Ex.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/12/16 13:19
begode Ex2/Ex20s #11803
47kg !!!
Do tej pory uzasadnieniem dużej wagi była pojemna bateria a tu 2040wh.
I ta kanciata konstrukcja z aluminium przy takiej masie i prędkości to chyba trzeba traktować w kategorii pocisku dla kamikadze ;D
A nawet jak nie będzie nikogo w pobliżu, to dziękuję za wywrotkę na tym i żeby takie coś mi potem przywaliło....
Ci goście z Begode to już zupełnie odlatują...
Do tej pory uzasadnieniem dużej wagi była pojemna bateria a tu 2040wh.
I ta kanciata konstrukcja z aluminium przy takiej masie i prędkości to chyba trzeba traktować w kategorii pocisku dla kamikadze ;D
A nawet jak nie będzie nikogo w pobliżu, to dziękuję za wywrotkę na tym i żeby takie coś mi potem przywaliło....
Ci goście z Begode to już zupełnie odlatują...
Pozdrawiam! Piotrek, Kraków
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>3500km) , Inmotion V10F(>6000km)
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>3500km) , Inmotion V10F(>6000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/12/20 20:55
2022/05/12 20:17 przez tdm.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/12/25 21:12
2021/12/26 15:48 przez tdm.
Autor
jak na tą wagę to zgrabnie sobie radzi, przypuszczam że podczas jazdy waga nie będzie problemem.
begode Ex2/Ex20s #11830
jak na tą wagę to zgrabnie sobie radzi, przypuszczam że podczas jazdy waga nie będzie problemem.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/01/17 22:12
2022/01/17 22:32 przez tdm.
Autor
begode Ex2/Ex20s #11871
tu i tam pomalowali, dodano też dolny powerpad do skakania, może jeszcze coś dopracowano
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
wg. producenta w tym miesiącu będa wysyłane pierwsze sztuki, więc za miesiąc-półtora powinny być pierwsze recenzje.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
wg. producenta w tym miesiącu będa wysyłane pierwsze sztuki, więc za miesiąc-półtora powinny być pierwsze recenzje.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/03/12 09:34
2022/03/13 22:03 przez tdm.
Autor
begode Ex2/Ex20s #12027
ekipa Begode prezentuje niektóre cechy ex2s
a jeśli ktoś nie lubi otwartej konstrukcji - prosty pomysł na "obudowę" do tego modelu
Ogólnie koło fajnie się zapowiada, coś jakby sherman max/commander z amortyzacją. Cena niestety mało przyjazna, ale jesli kogoś stać na tamte modele, to tutaj za niewiele wyższą cenę ma w pakiecie jeszcze amortyzację.
a jeśli ktoś nie lubi otwartej konstrukcji - prosty pomysł na "obudowę" do tego modelu
Ogólnie koło fajnie się zapowiada, coś jakby sherman max/commander z amortyzacją. Cena niestety mało przyjazna, ale jesli kogoś stać na tamte modele, to tutaj za niewiele wyższą cenę ma w pakiecie jeszcze amortyzację.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/04/01 22:21
2022/04/02 09:21 przez tdm.
Autor
begode Ex2/Ex20s #12065
rozkręcanie, odwrotnie niż w Hero dostęp do wnętrza jest tutaj relatywnie prosty.
w pełni metalowa konstrukcja powoli zaczyna już przypominać moTocykle.
Ciekawe czy inne marki też pójdą w tym kierunku.
w pełni metalowa konstrukcja powoli zaczyna już przypominać moTocykle.
Ciekawe czy inne marki też pójdą w tym kierunku.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/05/12 20:23
2022/05/27 10:32 przez tdm.
Autor
ostatecznie zdecydowali się na 2 wersje:
EX20 - 116v/2040wh (bezpieczna bateria LFP, pakiety niskoprądowe, połączenie szeregowo-równoległe 2x2)
EX20s - 100v/3600wh (pakiety wysokoprądowe, równoległe 4x1)
model z mniejszą baterią jest ponad 4 tys. tańszy od wersji podstawowej, w przedsprzedaży dostepny w cenie InMo v12
rozkręcanie:
jak zwykle w prototypach parę drobniejszych niedoróbek które pewnie będą z czasem poprawiane, ale ogólnie metalowa konstrukcja wygląda solidnie.
Sama tylko bateria 3600wh waży prawie 20kg, tyle co cały v10.
begode Ex2/Ex20s #12142
ostatecznie zdecydowali się na 2 wersje:
EX20 - 116v/2040wh (bezpieczna bateria LFP, pakiety niskoprądowe, połączenie szeregowo-równoległe 2x2)
EX20s - 100v/3600wh (pakiety wysokoprądowe, równoległe 4x1)
model z mniejszą baterią jest ponad 4 tys. tańszy od wersji podstawowej, w przedsprzedaży dostepny w cenie InMo v12

rozkręcanie:
jak zwykle w prototypach parę drobniejszych niedoróbek które pewnie będą z czasem poprawiane, ale ogólnie metalowa konstrukcja wygląda solidnie.
Sama tylko bateria 3600wh waży prawie 20kg, tyle co cały v10.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/05/27 10:31
2022/05/29 20:31 przez tdm.
Autor
begode Ex2/Ex20s #12162
recenzja po 300km
Z czasem zapewne pojawi się bardziej dynamiczna wersja 134v, producent chce przerobić tak całą swoją ofertę monocykli.
Adam ochrzcił go mianem "cesarz" - w sumie czemu nie, to pierwszy monocykl "wszystkomający". Niewykluczone że zajmie miejsce shermana/commandera, które ważą podobnie a kosztują podobnie mimo braku zawieszenia. Ewentualnie cena sztywnych cruiserów musiałaby pójść w dół, żeby ich zakup miał dalej sens.
Z czasem zapewne pojawi się bardziej dynamiczna wersja 134v, producent chce przerobić tak całą swoją ofertę monocykli.
Adam ochrzcił go mianem "cesarz" - w sumie czemu nie, to pierwszy monocykl "wszystkomający". Niewykluczone że zajmie miejsce shermana/commandera, które ważą podobnie a kosztują podobnie mimo braku zawieszenia. Ewentualnie cena sztywnych cruiserów musiałaby pójść w dół, żeby ich zakup miał dalej sens.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.225 s.