Nie jesteś zalogowany.
Begode/Extremebull - informacje ogólne
2021/10/23 18:31
2021/10/24 10:47 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #11652
nie wiem gdzie wrzucić komunikat producenta, więc zakładam ogólny wątek o kołach marki Gotway/Begode.
Pierwsza informacja dotyczy baterii - wg. dystrybutora EucSale nowe monocykle Begode zostały wyposażone w jakies dodatkowe zabezpieczenia montowane wewnątrz pakietu baterii
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
"Important information regarding new BEGODE PRODUCTS. Due last safety updates to the all new BEGODE wheels like RS, EXN, TESLA, HERO, COMMANDER and etc. NEW protection board was added to the every Battery pack.
Please note: 900wh, 100V battery pack have max charging current limit 3A.
Example BEGODE RS have 2x900wh, total 1800wh. Max charging curent 6A!!!!
EXN - 9A
Monster PRO, Commander 12A.
Charging with more then rated, will be not allow by battery protection system, and will turn off charging. "
Płytka z zabezpieczeniem jest montowana na każdym pakiecie o mocy 900wh/100v i w pakietach Tesli3, nie wiem dokładnie jak działa ale przy okazji ogranicza ono także sposób ładowania koła - od teraz modele z 2 pakietami (np. Rs) mogą być ładowane max 6A, z trzema pakietami - 9A, z czterema pakietami - 12Amp. Jak ktoś się pomyli i podłączy za duży prąd to BMS po prostu wstrzyma ładowanie.
Wcześniej dodali bezpieczniki a teraz to. Cóż, koła mają coraz większe baterie i bezpieczeństwo jest istotne.
Limity ładowania - przy dużych modelach od Exn wzwyż pewnie mało kto je zauważy bo 9-12A to już spora moc. Bardziej dotknie to posiadaczy najnowszych modeli Nikola (z wyjątkiem wersji 2700wh) i RS, dotychczasowe wytrzymywały większe obciążenie, niektórzy pisali że ładują je nawet 9-10A.
Pierwsza informacja dotyczy baterii - wg. dystrybutora EucSale nowe monocykle Begode zostały wyposażone w jakies dodatkowe zabezpieczenia montowane wewnątrz pakietu baterii
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
"Important information regarding new BEGODE PRODUCTS. Due last safety updates to the all new BEGODE wheels like RS, EXN, TESLA, HERO, COMMANDER and etc. NEW protection board was added to the every Battery pack.
Please note: 900wh, 100V battery pack have max charging current limit 3A.
Example BEGODE RS have 2x900wh, total 1800wh. Max charging curent 6A!!!!
EXN - 9A
Monster PRO, Commander 12A.
Charging with more then rated, will be not allow by battery protection system, and will turn off charging. "
Płytka z zabezpieczeniem jest montowana na każdym pakiecie o mocy 900wh/100v i w pakietach Tesli3, nie wiem dokładnie jak działa ale przy okazji ogranicza ono także sposób ładowania koła - od teraz modele z 2 pakietami (np. Rs) mogą być ładowane max 6A, z trzema pakietami - 9A, z czterema pakietami - 12Amp. Jak ktoś się pomyli i podłączy za duży prąd to BMS po prostu wstrzyma ładowanie.
Wcześniej dodali bezpieczniki a teraz to. Cóż, koła mają coraz większe baterie i bezpieczeństwo jest istotne.
Limity ładowania - przy dużych modelach od Exn wzwyż pewnie mało kto je zauważy bo 9-12A to już spora moc. Bardziej dotknie to posiadaczy najnowszych modeli Nikola (z wyjątkiem wersji 2700wh) i RS, dotychczasowe wytrzymywały większe obciążenie, niektórzy pisali że ładują je nawet 9-10A.
PODZIĘKOWANIE Swietlas
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/12/07 16:54
2021/12/11 12:08 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #11787
kolejna innowacja od Begode
Opublikowali zapowiedź zmiany typu używanych baterii, z powszechnie używanych Li-Ion na bezpieczniejsze LFP (litowo żelazowo polimerowe)
więcej info i pokaz działania nowej baterii tu: www.facebook.com/groups/MonocykleElektry...nk/4209159919184983/
nie znam się na chemii ogniw, wg/ bardziej zorientowanych w temacie osób:
1) R.Kondrat -
"To sa najbezpieczniejsze ogniwa na rynku i duzo trwalsze od li-ionow. Calkiem inna Chemia, nie palna, duzo bardziej stabilna I wydajna pradowo. Napiecie ogniwa nominalne 3.2v zamiast 3.6v. Zywotnosc 4-12tys cykli zamiast, 1-2tys cykli."
2) Seba (twórca EUCworld)
"Osobiście uważam, że jeśli chodzi o baterię, Begode z ostatniego miejsca wskoczył na pierwsze.(...) Ogniwa te mają także dużo większą trwałość i żywotność, mogą także oddawać duże prądy do obciążenia, są też bezpieczne w razie uszkodzenia mechanicznego. Można by wręcz rzec, że są idealnym rozwiązaniem do zastosowania w elektrycznych monocyklach."
więcej szczegółów w artykule na jego blogu
najednymkole.pl/jak-feniks-z-popiolow-be...XoRCX8RXerWwJTSDngdE
Opublikowali zapowiedź zmiany typu używanych baterii, z powszechnie używanych Li-Ion na bezpieczniejsze LFP (litowo żelazowo polimerowe)
więcej info i pokaz działania nowej baterii tu: www.facebook.com/groups/MonocykleElektry...nk/4209159919184983/
nie znam się na chemii ogniw, wg/ bardziej zorientowanych w temacie osób:
1) R.Kondrat -
"To sa najbezpieczniejsze ogniwa na rynku i duzo trwalsze od li-ionow. Calkiem inna Chemia, nie palna, duzo bardziej stabilna I wydajna pradowo. Napiecie ogniwa nominalne 3.2v zamiast 3.6v. Zywotnosc 4-12tys cykli zamiast, 1-2tys cykli."
2) Seba (twórca EUCworld)
"Osobiście uważam, że jeśli chodzi o baterię, Begode z ostatniego miejsca wskoczył na pierwsze.(...) Ogniwa te mają także dużo większą trwałość i żywotność, mogą także oddawać duże prądy do obciążenia, są też bezpieczne w razie uszkodzenia mechanicznego. Można by wręcz rzec, że są idealnym rozwiązaniem do zastosowania w elektrycznych monocyklach."
więcej szczegółów w artykule na jego blogu
najednymkole.pl/jak-feniks-z-popiolow-be...XoRCX8RXerWwJTSDngdE
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2021/12/08 17:58
2021/12/11 12:11 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #11793
znalazłem jeszcze że również producent samochodów Tesla wprowadza u siebie podobną zmianę co Begode
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
forsal.pl/motoforsal/artykuly/8276584,te...e-ceny-surowcow.html
Jesli wielcy producenci aut też inwestują w tą technologię, to jest szansa na szybszy postęp technologiczny tych ogniw, może przełożyć się np. na zwiększenie ich wydajności.
Nowe baterie sa tańsze, a więc przy okazji cena zasilanych nimi aut i monocykli powinna spaść.
Bardzo fajną cechą tych ogniw jest ich 4-6x wyższa trwałość, dzięki temu spadek pojmności baterii w kołach byłby marginalny, szczególnie dotyczy to mniejszych baterii które muszą być częściej ładowane i szybciej się zużywają.
Ciekawe czy inni producenci też pójdą w te ślady?
Być może z powodu zakłóceń dostaw metali rzadkich i podwyżek cen zwykłych ogniw - będą musieli.
Begode czy Veteran mają o tyle ułatwioną sprawę że ich obudowy są pojemne. Umozliwiają modyfikowanie koła niedużym kosztem, można tam łatwo upakować większą ilość ogniw, co pozwoli nawet przy mniej pojemnych ogniwach zachować przyzwoity zasięg.
W przypadku mocno zabudowanych modeli innych marek byłby to spory problem. Wymiana standardowych ogniw na LFP np. w v8f obniżyłoby pojemność baterii do 300wh, a na dodanie większej ilości ogniw nie ma tam miejsca...
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
forsal.pl/motoforsal/artykuly/8276584,te...e-ceny-surowcow.html
Jesli wielcy producenci aut też inwestują w tą technologię, to jest szansa na szybszy postęp technologiczny tych ogniw, może przełożyć się np. na zwiększenie ich wydajności.
Nowe baterie sa tańsze, a więc przy okazji cena zasilanych nimi aut i monocykli powinna spaść.
Bardzo fajną cechą tych ogniw jest ich 4-6x wyższa trwałość, dzięki temu spadek pojmności baterii w kołach byłby marginalny, szczególnie dotyczy to mniejszych baterii które muszą być częściej ładowane i szybciej się zużywają.
Ciekawe czy inni producenci też pójdą w te ślady?
Być może z powodu zakłóceń dostaw metali rzadkich i podwyżek cen zwykłych ogniw - będą musieli.
Begode czy Veteran mają o tyle ułatwioną sprawę że ich obudowy są pojemne. Umozliwiają modyfikowanie koła niedużym kosztem, można tam łatwo upakować większą ilość ogniw, co pozwoli nawet przy mniej pojemnych ogniwach zachować przyzwoity zasięg.
W przypadku mocno zabudowanych modeli innych marek byłby to spory problem. Wymiana standardowych ogniw na LFP np. w v8f obniżyłoby pojemność baterii do 300wh, a na dodanie większej ilości ogniw nie ma tam miejsca...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2022/10/05 23:32
2022/10/07 10:38 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #12340
fajny ruch ze strony tego producenta: zapewniają teraz 2 lata darmowej gwarancji + darmowe dodatki do monocykla dla nabywców pierwszych serii produkcyjnych 2 nowych modeli z ich oferty.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Ochrona gwarancyjna ciążyła dotąd na sprzedawcy i on musial ponosić jej koszta (przerzucając je na klient w cenie kół), darmowe wsparcie ze strony producenta pozwoli zmniejszyć ryzyko klienta i koszta dealera, co być może przełoży się z czasem na ceny. Oby inni chińscy producenci poszli za tym przykładem.
Ten obrazek jest ukryty dla gości.
Proszę zalogować się lub zarejestrować, aby go zobaczyć.
Ochrona gwarancyjna ciążyła dotąd na sprzedawcy i on musial ponosić jej koszta (przerzucając je na klient w cenie kół), darmowe wsparcie ze strony producenta pozwoli zmniejszyć ryzyko klienta i koszta dealera, co być może przełoży się z czasem na ceny. Oby inni chińscy producenci poszli za tym przykładem.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2023/08/31 13:29
2023/09/03 16:42 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #12658
jeden z użytkowników grupy międzynarodowej na FB stworzył ciekawą ankietę adresowaną do byłych lub obecnych posiadaczy kół tej marki aby wyrazili opinię czy z perspektywy czasu oceniają ten wybór jako udany, czy nie.
Nikt nie robił dotąd badań konsumenckich tak niszowych produktów jakimi są monocykle.
zagłosowało sporo osób i......wygląda na to, że przytłaczająca większość posiadaczy jest zadowolona z zakupu.
Uzupełnieniem ankiety jest kilkadziesiąt komentarzy użytkowników różnych modeli tej marki pod tym postem, jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem warto poczytać.
www.facebook.com/groups/ElectricUnicycle...nk/6533766780054563/
Nikt nie robił dotąd badań konsumenckich tak niszowych produktów jakimi są monocykle.
zagłosowało sporo osób i......wygląda na to, że przytłaczająca większość posiadaczy jest zadowolona z zakupu.
Uzupełnieniem ankiety jest kilkadziesiąt komentarzy użytkowników różnych modeli tej marki pod tym postem, jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem warto poczytać.
www.facebook.com/groups/ElectricUnicycle...nk/6533766780054563/
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2023/11/02 19:53
2023/11/07 22:10 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #12696
według wstępnych informacji Begode planuje niebawem unowoczesnić flote swoich modeli - chca przeskoczyć Veteranów i od razu zrobić upgrade swoich topowych modeli "oczko wyżej" do 168v.
Myślę że należy się też spodziewać następcy Mastera, coś jak większy brat modelu Extreme tylko 20", 168v i z baterią 3000Wh - w konkurencyjnej cenie. Tego typu modele ze średnią specyfikacją i nie za dużą ceną cieszą się od lat największa popularnością.
Myślę że należy się też spodziewać następcy Mastera, coś jak większy brat modelu Extreme tylko 20", 168v i z baterią 3000Wh - w konkurencyjnej cenie. Tego typu modele ze średnią specyfikacją i nie za dużą ceną cieszą się od lat największa popularnością.
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
2023/11/14 12:40
2023/11/14 18:23 przez tdm.
Autor
Begode/Extremebull - informacje ogólne #12712
Begode informuje o nowym, ulepszonym wahaczu pasującym do 4 modeli z zawieszeniem
O ile dobrze rozumiem to najnowsze batche nowych modeli maja to dostać dodatkowo w gratisie, obok wahacza już zainstalowanego w kole.
Do starszych zapewne będą to oferować za dopłatą. Punkty mocowania się nie zmieniły, więc powinny być kompatybilne.
O ile dobrze rozumiem to najnowsze batche nowych modeli maja to dostać dodatkowo w gratisie, obok wahacza już zainstalowanego w kole.
Do starszych zapewne będą to oferować za dopłatą. Punkty mocowania się nie zmieniły, więc powinny być kompatybilne.
This message has attachments images.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Czas generowania strony: 0.204 s.