Nie jesteś zalogowany.

Begode Hero

2021/11/13 19:57 2021/11/17 20:00 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #11686
Hero - podjazd pod wzniesienie o nachyleniu ....50stopni
www.facebook.com/100014175189519/videos/296236205689166/

mimo że nie wjechał do samego końca to i tak nieźle, mało które koło ma równie mocny silnik, żeby wjechać na tak stromy podjazd.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/11/21 22:40
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #11733
pierwsze partkei kól dotarły już do nowych właścicieli i zaczynają się pojawiać pierwsze filmy użytkowników dot. tego modelu

schody i inne przyjemnostki


offroad


długi podjazd offroad pod górę o dużym nachyleniu 30stopni

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/11/25 16:56 2021/11/25 20:45 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #11755
pierwsza recenzja Hero

wg. autora to jak do tej pory najlepiej wykonane koło Begode.
Od s20 różni się ceną i przeznaczeniem - KS jest zbudowany raczej pod offroad (wys. pedałów 236mm, zaawansowany damper), a Hero raczej do jazdy po asfalcie (wys pedałów 164mm, prosty damper). Tak więc raczej nie jest to konkurencja dla s20, ale dla v11. Dużo zależy od ceny w jakiej będzie oferowany.

aktualnie najniższa cena Hero na aliex 11.9tys.: pl.aliexpress.com/item/1005003250443550....00024857052193%22%7D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/12/12 16:50 2021/12/12 17:20 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #11798
rozkręcanie

bez wątpienia to najbardziej skomplikowane koło tej marki.
Masywna metalowa rama jak w Abramsie, na której wisi cała konstrukcja. Chłodzenie też rozwiązane podobne jak w Abramsie, metalowe hermetyczne pudło-radiator płyty głównej, funkcję radiatora pełni też górna część ramy. Zasilanie lamp i głośników przeniesione na 2 osobne płyty pod wyświetlaczem, 4 pakiety baterii zamknięte w osobnych pojemnikach, z dala od elektroniki. Wygląda to obiecująco, zobaczymy jak w praktyce. Minusem jest niemożnośc zastosowania innego dampera niż fabryczny, podobnie jak w v11.

Gdyby to kolo pojawiło się półtora roku temu byłoby dużą konkurencją dla v11/s18. Dziś będzie alternatywą głównie dla v11, cięższą ale mocniejszą i z większym zasięgiem.
s20 zapowiada się jeszcze ciekawiej ale to koło zbudowane pod offroad, a Hero i v11 są kołami raczej na szosę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/12/18 22:35
Jezulin
Świeżak
Świeżak
Posty: 1
Więcej
Begode Hero #11810
это тот сайт, где я нашел его самый дешевый по доставке в Россию и Европу

comprarmonociclo.com/gotway-begode-hero/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2021/12/26 13:41 2022/01/24 16:47 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #11833
omówienie z rozkręcaniem

i demontaż w serwisie
ecodrift-ru.translate.goog/2021/12/26/be...tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/03/02 19:33 2022/03/03 09:56 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #12016
test max zasięgu Hero (2.8kW)

przy średniej 24km/h i ciepłej pogodzie wyszło mu 84km.

Jak na baterię 1800wh to trochę mało. MSP (lżejszy o 11kg i silnik słabszy o 300w) - przy takiej baterii i podobnej prędkości był o 14km lepszy.
Jednak wysoka waga i mocniejszy silnik swoje robi, nie ma cudów. s20 z jeszcze mocniejszym silnikiem ma zbliżony zasięg nawet mimo baterii 2220wh.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/03/06 11:28
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #12021
prosty i niedrogi pomysł na tuning optyczny Hero:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/03/13 21:03 2022/03/14 09:33 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #12028
recenzja Hero po 1000km

"This is my 5th wheel, having a IPS Xima Lhotz (500km), Msuper V3s+ (4000km), Sherman (7500km) and Mten3 (100km) before.
I have purchased the Hero to be my 'fun ' wheel, doing off-roading, racing and in general pushing myself to be a better rider (Stairs, Jumps)

Problems: I haven't had any major issues. Everything still works as well as day 1 including the suspension.

Durability: It hasn't rained since I got the Hero so this 1000km was entirely dry.
I accidently dropped it off a 1 meter ledge and stacked it hard on the trails. The case isn't on properly but I think I just need to take the case off and realign it.

Suspension: I panicked when watching reviews and purchased a new shock before I even got my hero. So I rode 250km on the stock suspension and the rest on a DNM AO-38RC shock since I had it. I wouldn't say its a essential upgrade but nice to have. Bonus is its pretty easy to swap the shock out and when I get bored I'll play around with some more shocks.
The suspension works very well in taking small and medium bumps out. You can completely forget how bad a path is and I found I was going a lot faster than I would on my Sherman because I just had complete confidence in the suspension.
it does not seem as good at neutralizing large bumps, but still a lot better than no suspension.

Range: I had huge range anxiety coming from a Sherman, and the many comments about how 1800wh is too small. I was worried about doing 20km round trips. But I can comfortably get 70km range with my style of riding and its rare than I would do more than that.

Tire: I didn't mind the stock tire, but once again I panicked and purchased a Kenda 262 and swapped it out at 250km. I'm not sure if its because I did 7000km on a Kenda 262 on my Sherman, or if the tire is actually better, but I much prefer the Kenda over the CST. Its a rounder profile so its a bit more nimble, and you can put more PSI in it without it feeling off.
I found with the CST you had to have a particular PSI in the tire otherwise it would behave awfully on the road.

Pads: The stock pads were far too narrow for me and I hate them. Swapped them out at 50km. I'm also annoyed at the gap across the batteries as it makes it harder to fit custom pads on, but that was a simple fix to 3D print a bridge.
I am using these jumps pads ( www.thingiverse.com/thing:5112744 ) and they are amazing, and allow you to fully utilize the power of the hero.

Lights: Lights are good up to 25kph, otherwise you'll want additional lighting. I'm a bit annoyed that the RS has better lights.
Also, the automatic lights are gimmicky and pointless. Maybe having the sensor turn both lights off and on but doing one at a time is stupid.
The daytime running light is very nice but I wish they were brighter.

Motor: I'm really enjoying my first high torque wheel. I find myself doubting the wheel sometimes but as I do more trails I'm getting more confident in the motor.

Pedals: I already run these pedals on my Sherman so I already knew I would like them. They're big, grippy and being able to adjust the tilt on them is great.

Seat: For me at 180cm tall, I would like the seat to be higher but it is a nice seat.

Weight: coming from a Sherman I didn't really notice the weight. There's 2 points you can lift the hero up like a Sherman so its fairly easy to lift and move about.

Kickstand: I love the kickstand and want one for every one of my wheels now. I like taking photos of my wheels on my trips and the Hero has allowed me to get some stunning shots that I wouldn't be able to otherwise.

Its a awesome wheel and it is exactly what I imagined it to be when I first saw the announcement video with Kuji riding it.

forum.electricunicycle.org/topic/24617-n...mment&comment=409438



Co prawda wygląda na to, że Hero niedługo zastąpi Master, ale już po Hero widać że tym razem Gotway stworzył całkiem udany produkt i to dobrze rokuje dla Mastera, z którym dzieli niektóre rozwiązania.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2022/03/29 15:51 2022/03/29 16:04 przez tdm.
tdm
Ekspert
Ekspert
Posty: 840
Więcej
Autor
Begode Hero #12053
recenzja Hero po 1000km


porównanie Hero vs s20

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.228 s.