Nie jesteś zalogowany.
[MSX] MSuper X - jakość wykonania/montażu
evil696 napisał: No z tym brzydkie to przesadziłem wygląd jest kwestią gustu a o gustach się nie dyskutuje:)
Jeden plus o którym nie napisałem, elektronika prosta jak budowa cepa przez co mniej awaryjna.
Od kiedy masz msx-a ?
Kupiles nowe/używane ?
To twoje pierwsze kolo czy juz na czymś jeździłeś ?
Ile juz na nim przejechaleś ?
www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Kolega kupił nowego MSXa a że często jeździmy i bardzo często się zamieniamy to porównuję je troszkę do V10F.
Rozpędza się fajnie w porównaniu do V10F i nigdy mi się nie zdarzyło go przeciążyć co w inmotion trochę za często mi się zdarza ale czego wymagać od 6 mosfetów TO-220 w porównaniu do 12 mosfetów TO-247
Obudowa w MSX po kilku upadkach ma małe pęknięcia w moim V10F nie pęka ale za to rysy bardzo widocznie szpecą ładną błyszczącą obudowę.
Kółek miałem kilka zaczynając od chińczyków przez ninebota na inmotion narazie się zatrzymałem na jak długo nie wiem, mam szalony plan zrobić moda pod siebie jak mi się uda to się pochwalę na forum.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
w sumie pozytywna, ale i sporo tam krytyki wielu drobnych wad tego modelu
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Adam wspomina tam, że w MSX nie ma wskaźnika naładowania baterii. Otóż jest - poziom naładowania pakietu wskazują diody umieszczone w tylnej lampietdm napisał: jest już polska recenzja MSX 84v
w sumie pozytywna, ale i sporo tam krytyki wielu drobnych wad tego modelu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
www.eucguy.com/shop
ale jak widzisz on je zwyczajnie drukuje i przekleja gumę, więc jeżeli chcesz taniej to poniżej link do stl:
Pady: www.thingiverse.com/thing:3699051
Otwieracze: www.thingiverse.com/thing:3488324
Stojak: www.thingiverse.com/thing:2817395
Błotniki: www.thingiverse.com/thing:2558998 lub www.thingiverse.com/thing:3230717
Z czego błotniki trzeba koniecznie wydrukować w PET-G, nylon lub carbon.
Z tej listy wydrukowałem już stojak, reszta poczeka aż kółko przypłynie z chin

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Wjazd z Jeleśni (>400m) na Jałowiec (1100 m) z wyłączeniem odcinka, gdzie pchałem koło jakieś 50 m w pionie w górę kamienistą ścieżką (gdzie nota bene zjechało seicento(!) nie wiem jak, ale gdzieś niżej utknęło) - wjechałem BEZ PROBLEMU i przy dźwięku oklasków

Z minusów - przy hamowaniu przy jeździe w dół i podskakiwaniu na kamieniach stopy przesuwają się do przodu, a to oznacza przyspieszanie... 2 razy leżałem boleśnie na tyłku (boleśnie dla ud - mocne obtarcia niechronionych miejsc i dużo sporych siniaków). Innych kół pewnie to nie dotyczy, bo... tam nie wjadą

Mam przejechane MSXem 84V/1600 prawie 2kkm.
Jak ktoś mieszka w górach i ma parę km do sklepu, a nie chce auta wyciągać - REWELACJA!
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Nowe modele kuszą gadżetami, ale aż szkoda się pozbywać czegoś sprawdzonego...
Na taki teren jak pisze QBA przydadzą się powerpady/poduszki - łatwiej pochylić koło i hamować. A na trzymanie stopy podczas kamienistych zjazdów to chyba tylko solidne kolce na podnóżkach.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.