Nie jesteś zalogowany.
[MSX] MSuper X - jakość wykonania/montażu
Zastanawiam się ostatnio sporo nad zmianą koła na większe i jedną z opcji był/jest również Gotway MSuper X.
Obejrzałem/przeczytałem dziesiątki różnych porównań/testów w necie i między innymi natknąłem się na na film gdzie testujący słabo ocenia jakość budowy/montażu ww. koła. Równie słabo są oceniane zabezpieczenia przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych a właściwie ich brak.
Ciekaw jestem Waszego zdania na ten temat - załączam link do filmu oraz jeden kadr, który mnie osobiście trochę przeraził - na złączu typu XT60 brak jakichkolwiek zabezpieczeń typu koszulki termokurczliwe, taśma, cokolwiek. Nawet ja, jako amator w życiu bym tego tak nie zostawił. Co należy sądzić o producencie?
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Niemniej jednak w porównaniu z tym co można zobaczyć wewnątrz kół takich jak Kingsong, Inmotion czy Ninebot wygląda to niezbyt imponująco...
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
forum.ecojazda.pl/index.php/start/gotway...superx?start=30#2930
Ninebot One S2 (>400km) -> Inmotion V8 (>5000km) , Inmotion V10F(>8000km)
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
, a wy super sprzęt. Dla tego na te modele daje 5 lat gwarancji, bo są tak extra wykonane. Kto tak poświadczy np. Inmotion, Ninebota, Rockwhela ? Dla tego MSX jest nr 1 na świecie, pod względem jazdy i wykonania, proste, prędzej się spali, niż zawiedzie i tak ma być brawo.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Możesz zamówić lub serwisować sprzęt na naszej stronie www.eucservice.com
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
W wypowiedzi Kota pojawia się trochę nie ścisłości i trochę bajek po pierwsze to prawie wszyscy producenci (prawie bo wszystkich nie sprawdzałem) stosują radiator od strony koła. " Co będzie, jak się odepnie żyroskop podczas jazdy i procek nie czyta położenia koła?" jak żyroskop się "odepnie" to pewnie z koła zostanie tylko gromadka złomu bo tak się składa że żyroskop jest elementem SMD wlutowanym bezpośrednio na płytę i odpięcie go może być trochę uciążliwe, pewnie chodziło o wtyczkę czujników halla i tu jest kolejna kwestia, MSXa można uruchomić z uszkodzonym czujnikiem halla. Zrobiła tak jedna osoba i koło zaczęło skakać jak na rodeo

No to zacznijmy recenzję (z mojego punktu widzenia), koło szybkie i tego nie da się pominąć, opona gruba ładnie wybiera wyboje, ma moc jednak do hamowania trzeba się przyzwyczaić dla mnie hamuje wolniej niż V10F.W MSX zamiast wentylatora w środku jest "kaczka" co zrozumie każdy kto zostawi włączone koło na postoju. Obudowa stosunkowo słaba jak na takie mocne koło, pojawiają się pęknięcia, obudowa w Z10 moim zdaniem jest zrobiona lepiej. Po za tym koło brzydkie w porównaniu do konkurencji. Ma dużo takich pierdół może mało istotnych ale denerwujących tzn. brak antyspina, rączka do prowadzenia, brak głośników niby pierdoły nie istotne podczas jazdy ale w kole za taką kasę można było by się trochę bardziej postarać.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
evil696 napisał: Witam
W wypowiedzi Kota pojawia się trochę nie ścisłości i trochę bajek po pierwsze to prawie wszyscy producenci (prawie bo wszystkich nie sprawdzałem) stosują radiator od strony koła. " Co będzie, jak się odepnie żyroskop podczas jazdy i procek nie czyta położenia koła?" jak żyroskop się "odepnie" to pewnie z koła zostanie tylko gromadka złomu bo tak się składa że żyroskop jest elementem SMD wlutowanym bezpośrednio na płytę i odpięcie go może być trochę uciążliwe, pewnie chodziło o wtyczkę czujników halla i tu jest kolejna kwestia, MSXa można uruchomić z uszkodzonym czujnikiem halla. Zrobiła tak jedna osoba i koło zaczęło skakać jak na rodeo.
No to zacznijmy recenzję (z mojego punktu widzenia), koło szybkie i tego nie da się pominąć, opona gruba ładnie wybiera wyboje, ma moc jednak do hamowania trzeba się przyzwyczaić dla mnie hamuje wolniej niż V10F.W MSX zamiast wentylatora w środku jest "kaczka" co zrozumie każdy kto zostawi włączone koło na postoju. Obudowa stosunkowo słaba jak na takie mocne koło, pojawiają się pęknięcia, obudowa w Z10 moim zdaniem jest zrobiona lepiej. Po za tym koło brzydkie w porównaniu do konkurencji. Ma dużo takich pierdół może mało istotnych ale denerwujących tzn. brak antyspina, rączka do prowadzenia, brak głośników niby pierdoły nie istotne podczas jazdy ale w kole za taką kasę można było by się trochę bardziej postarać.
Brzydkie ?

www.facebook.com/groups/MonocykleElektrycznePOLSKA/
Telegram:
t.me/EUCPOLSKA
Czat na Facebooku MONOCYKLE ELEKTRYCZNE POLSKA:
m.me/join/AbbBttt4pO_asGIt
Grupa na Fb Ninebota Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/
This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Udało mi się zrobić buttplant przy hamowaniu - koło po prostu się poddało.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Jeden plus o którym nie napisałem, elektronika prosta jak budowa cepa przez co mniej awaryjna.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.