Nie jesteś zalogowany.

e-deskorolka od Gotway

2019/08/29 19:35 2019/08/29 19:41 przez tdm.
tdm
Senior forum
Senior forum
Więcej
Autor
e-deskorolka od Gotway #8095
Gotway planuje wprowadzić na rynek nowy produkt - deskorolkę.

o ile dobrze rozumiem zamiast sterowania pilotem deska ma być sterowana żyroskopowo, poprzez nacisk na przód/tył deski, ma też jeździć w obie strony. Wydaje mi się że jest to coś nowego, wszystkie deski jakie dotąd widziałem miały sterowanie z pilota.

Nie znam się na tego typu sprzęcie, może ktoś bardziej zorientowany będzie w stanie coś więcej powiedziać na temat tego produktu i jego ewentualnych szans na tle konkurencji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

2019/08/29 20:52 2019/08/29 21:42 przez Kalmar. Powód: usunąłem cytowanie z powtórzonymi filmami
IgorRz
Moderator
Moderator
Oklaski: 1
Więcej
e-deskorolka od Gotway #8096
Widziałem na żywo.... szkoda ze nie umiem jeździć na desce bo miałem okazję

Grupa na Fb na temat Ninebota z serii Z :
www.facebook.com/groups/ninebotzseries/

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

2019/08/29 21:37
Paweł R.
Ekspert
Ekspert
Oklaski: 10
Więcej
e-deskorolka od Gotway #8097

tdm napisał: (...( Wydaje mi się że jest to coś nowego, wszystkie deski jakie dotąd widziałem miały sterowanie z pilota.

Były już takie konstrukcje desek, ale jakoś nie znalazły uznania - być może użytkownicy są już przekonani do pilotów. Ale może sterowanie Gotwaya będzie wyjątkowo udane, kto wie..

Ogniwem pośrednim między deskami a EUC jest OneWheel (I klony). Jazda jak na desce, zasada stabilizacji jak w monocyklu.

Generalnie na rynku desek elektrycznych jest dużo większa konkurencja niż w EUC, kilkunastu producentów zabiega o względy klientów prezentując coraz bardziej dojrzałe konstrukcje. Trzymam kciuki za Gotway ale łatwo nie będzie.

2019/08/30 10:46
Artur
Senior forum
Senior forum
Oklaski: 2
Więcej
e-deskorolka od Gotway #8098

Paweł R. napisał: